Download Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości Album Statystyki Twoja Galeria
Strona główna Rejestracja Zaloguj

Uzytkownik:     Haslo:     Zaloguj automatycznie:   


Zapomnialem hasla
Nie masz konta? Zarejestruj sie Tutaj

Poprzedni temat «» Następny temat
blokada tylnich kół
Autor Wiadomość
polko
[Usunięty]

Wysłany: Pon Mar 24, 2008 21:46   

noj po co ten wykład , załączanej i tak nie zrobisz ,



rozbierz skrzynię , później mechanizm różnicowy , odkręcisz 6 śrub M8 talerza , cały mechanizm elegancko się rozbierze , później wyjmujesz satelitki i ich sworzeń, zabezpiecza go ta blaszka,



w obu częściach mechanizmu zobaczysz półośki i te tuleje z zębami w których pracują kamienie półosiek , musisz przyspawać właśnie te tuleje do ścian korpusy mechanizmu , i masz 100% szperę
 
 
morte36
[Usunięty]

Wysłany: Wto Mar 25, 2008 21:19   

a pytanie na ile ten spaw musi być mocny czy jest możliwość urwania się bo mam tylko spaware elektryczną więc nie wiem czy nie kombinować migomat czy może elektryk w zupełniści wystarczy?
 
 
polko
[Usunięty]

Wysłany: Wto Mar 25, 2008 21:33   

dobrze się wtopisz i wytrzyma ,
 
 
Maurycy 
Uzależniony



Pomógł: 1 raz
Wiek: 35
Dołączył: 06 Sty 2010
Posty: 1217
Skąd: Dębica/RDE
Wysłany: Wto Mar 25, 2008 23:55   

PZreciez elektryk jest duzo mocniejszy... Nie pospawasz tak migiem jak elektryczną :)
 
 
 
polko
[Usunięty]

Wysłany: Sro Mar 26, 2008 00:11   

właśnie , migomatem to delikatnie się blacharkę robi , a tutaj palnik albo elektryk !!!
 
 
Adrian
[Usunięty]

Wysłany: Pią Kwi 11, 2008 07:26   

A czy skrzynia z taką blokadą długo potrzyma.
 
 
Maurycy 
Uzależniony



Pomógł: 1 raz
Wiek: 35
Dołączył: 06 Sty 2010
Posty: 1217
Skąd: Dębica/RDE
Wysłany: Pią Kwi 11, 2008 08:52   

napewno dluzej niz seryjna :)
 
 
 
Mart



Dołączył: 06 Sty 2010
Posty: 116
Skąd: Kamieniec Wr
Wysłany: Pią Kwi 11, 2008 12:12   

Maurycy126p napisał:
napewno dluzej niz seryjna :)


a dlaczego dłużej ?

mi się wydaje że będą większe obciążenia,
 
 
 
pulsarus 
Potwór z Bagien



Pomógł: 27 razy
Dołączył: 06 Sty 2010
Posty: 2122
Skąd: Świecie n/Wisłą
Wysłany: Pią Kwi 11, 2008 12:26   

Sam mechanizm różnicowy pewnie wytrzyma dłużej ale za to będą większe przeciążenia na półosiach, zabierakach i przegubach. W terenie może nie będzie to zbytnio przesilone ale na asfaltach i twardym gruncie na pewno tak
 
 
 
polko
[Usunięty]

Wysłany: Pią Kwi 11, 2008 15:02   

ale jest lżejsza konstrukcja pojazdu , więc śliźnie bez przeciążeń ,
 
 
Adrian
[Usunięty]

Wysłany: Pią Kwi 11, 2008 21:48   

czy ktos juz to robił u siebie?
 
 
Kujus
[Usunięty]

Wysłany: Nie Kwi 20, 2008 14:47   

Ja zrobiłem blokade u siebie w maluchu i jest relelacyjnie , jak narazie 600 km przejechał bez oznak zużycia czy uszkodzenia po zaspawaniu . I polecam spawać elektrodą i to przynajmiej 4 mm i prąd około 170 -200 amper . Zdjecia z zaspawanego mostu są w blogu z mojego podpisu , pozdrawiam.
 
 
piotrek350


Dołączył: 06 Sty 2010
Posty: 398
Skąd: Z TORU
Wysłany: Nie Kwi 20, 2008 19:04   

Zeby dobrze sie wgrysc w gruby materiał trzeba 200a i elktrode 3.2mm lub 250a i mm
 
 
Maurycy 
Uzależniony



Pomógł: 1 raz
Wiek: 35
Dołączył: 06 Sty 2010
Posty: 1217
Skąd: Dębica/RDE
Wysłany: Pon Paź 20, 2008 19:49   

http://www.polosie.pl/www/index.html



Szpera ? nic prostszego :)
 
 
 
jajek 
...Elektronika...


Pomógł: 50 razy
Dołączył: 06 Sty 2010
Posty: 3312
Skąd: Sławno k. Opoczna
Wysłany: Pon Paź 20, 2008 20:13   

heh ten link jest ogólnikiem do strony głównej, po prawej stronie jest o mechanizmie róznicowym
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Style created by PiotreQ9 from www.HeavyMusic.org
Strona wygenerowana w 0,05 sekundy. Zapytań do SQL: 17


Partnerzy

MadMax