Download Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości Album Statystyki Twoja Galeria
Strona główna Rejestracja Zaloguj

Uzytkownik:     Haslo:     Zaloguj automatycznie:   


Zapomnialem hasla
Nie masz konta? Zarejestruj sie Tutaj

Poprzedni temat «» Następny temat
silnik od CeZet 350
Autor Wiadomość
Mart



Dołączył: 06 Sty 2010
Posty: 116
Skąd: Kamieniec Wr
Wysłany: Wto Kwi 22, 2008 22:29   

fakt jest taki, że przy sztywnej osi albo uślizgną się koła napędzające, albo przednie gdzieś zniesie, zależy od sytuacji- różnice między pojazdem ze sprawnym dyfrem a takim z zespawanym można sprawdzić w prosty sposób, wystarczy przepchać kawałek po prostej, a potem skręcić przednie koła i znów spróbować przepchać, jeśli koła nie będą się ślizgać po powierzchni to różnica między tymi dwoma przypadkami będzie znaczna- ja to zauważyłem w muscelu, po załączeniu 4x4 (bez dyfra między osiowego) przy skręconych kołach nie dało się go pchać, nie znaczy to oczywiście że zaraz coś się urwie, albo że samochód nie będzie reagował na kręcenie kierownicą
 
 
 
pulsarus 
Potwór z Bagien



Pomógł: 27 razy
Dołączył: 06 Sty 2010
Posty: 2122
Skąd: Świecie n/Wisłą
Wysłany: Wto Kwi 22, 2008 22:42   

No i dość decydujące znaczenie będzie miał środek ciężkości jak będzie z tyłu to faktycznie przednie kółka mogą się ślizgać i słabiej reagować na ruchy kierownicą, jeśli będzie przesunięty bliżej przodu lu środka to prędzej się będą ślizgać tylne koła
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Style created by PiotreQ9 from www.HeavyMusic.org
Strona wygenerowana w 0,03 sekundy. Zapytań do SQL: 17


Partnerzy

MadMax