Download Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości Album Statystyki Twoja Galeria
Strona główna Rejestracja Zaloguj

Uzytkownik:     Haslo:     Zaloguj automatycznie:   


Zapomnialem hasla
Nie masz konta? Zarejestruj sie Tutaj

Poprzedni temat «» Następny temat
silnik od CeZet 350
Autor Wiadomość
mariusz_dz7 


Dołączył: 06 Sty 2010
Posty: 7
Skąd: Lublin
Wysłany: Nie Lip 01, 2007 18:56   silnik od CeZet 350

Co myślicie na zrobienie ruraka na silniku od motoru CeZet 350? ma pojemnosc 343,47 cm3 czyli polowa tego co maluszek i 23KM (w malcu 28) dla początkującego byłoby chyba ciut łatwiej z przeniesieniem napędu tylko przez łańcuch na tylną oś. No i jeszcze jedno pytanko: gdybym zrobił tylną oś i obydwa koła razem bez mechanizmu różnicowego to nie byłoby problemu ze skręcaniem? Widziałem gdzieś zdjęcie takiego ruraka jak znajde to dodam.
 
 
 
MAŁY
[Usunięty]

Wysłany: Nie Lip 01, 2007 19:39   

pomysł fajny !!

a brak mechanizmu róznicowego sprawi żę rurak będzie jeżdziił jak quad!!

tylko drifting !!!!!!

mechanizm pozwala łagodnie wchodzić w zakręty a na sztywno ?? może byc trochę gożej. zwłaszcza na asfalcie !



jeżeli masz chęć to buduj - na pewno będziesz zadowolony !! - frajda murowana !!!

powodzenia!!!!1
 
 
mariusz_dz7 


Dołączył: 06 Sty 2010
Posty: 7
Skąd: Lublin
Wysłany: Nie Lip 01, 2007 20:04   

przy budowie na bazie maluszka nie ma z tym problemu, ma ktoś może pomysł jak w miare łatwo i niedrogo dostać zbudowac mechanizm roznicowy? to raczej bedzie wersja tylko w teren;) a co myslicie o silniku od WSK 175? nie byłby za słaby? taki mam CeZetke musiałbym kupić, na allegro widziałem nawet buggy z silnikiem 50cm ale to juz chyba przesada...
 
 
 
pluskwa
[Usunięty]

Wysłany: Pon Lip 02, 2007 00:50   

o ile dobrze zrozumialem to masz silnik WSK wiec zbuduj na podzespolach tego silnika...z pozniej jesli bedzie za slabo to zmien silnik...
 
 
Dumlich
[Usunięty]

Wysłany: Wto Lip 03, 2007 13:48   

powodzenia przy budowie i miłego spędzania czasu potem w garażu na remontach silnika trochę jezdziłem motorami wsk 125 /175 cz 350 jawa ts 350 z tego wszystkiego nadał by sie silnik od wsk 125 ale zdecydowanie za słaby by był w takim ruraku no chyba ze jakaś redukcje zrobić... ale prędkość max będzie wtedy 40 wsk 175 ani bym sie nawet nie zarażał nie wytrzyma skrzynie biegów moim zdaniem niema jak 4 ro sów niesa tak awaryjne
 
 
mariusz_dz7 


Dołączył: 06 Sty 2010
Posty: 7
Skąd: Lublin
Wysłany: Wto Lip 03, 2007 21:20   

redukcje zrobie na pewno, tzn na tylnej osi siakis wiekszy tryb, wymiary sie dobierze metodą prób i błędów;) 175 jest tak awaryjna?? to moze lepiej CeZetke??
 
 
 
Ogor
[Usunięty]

Wysłany: Pią Lip 13, 2007 22:33   

suchaj sprawa jest tej wagi, że o ile się nie myle to w 175 masz łańcuszek sprzegłowy uwierz mi bedziesz chciał ruszyć ze zrywu to pęknie w mgnieniu oka, jeśli chodzi o silniki to z pewnościa nadał by sie silnik od 125 co tu dużo mówić silnik jest prawie bez awaryjny ale na kokosy to nie licz ... 350 myśle, że to jest to bo bedzie wmiare dobry moment oraz waga jest całkiem inna niż u typowego ruraka z 126...



ps. zrób runde 125 i zrób 350 ... dowiesz sie co Ci chciałem wytłumaczyć...
 
 
sabus
[Usunięty]

Wysłany: Nie Lip 15, 2007 23:28   

Hmmm mojim zdaniem to ten silnik od WSK za slaby bedzie i nic ci z tego nie yjdzie moze i bdziesz jezdzic ale strasznie malo mocy maja te silniki od cezety bylby o wiele leprzy ja kiedys myslalem zeby zrobic z silnikiem od cz 250 Cross ma on 35 koni i duzy moment obrotowy i wystarczajaco duzo sily zeby rozpedzic buggy do 100:P
 
 
KrzysztofSS
[Usunięty]

Wysłany: Pon Lip 16, 2007 10:26   

Ale silniki motocyklowe to dwusuwy, niby ma te 35 koni, ale w rzeczywistości wyjdzie o połowę mniej. Duży moment obrotowy, potrzeba by byłozałożyć przekładnie, albo jeździć ma małych kółkach.
 
 
Ogor
[Usunięty]

Wysłany: Pią Lip 20, 2007 18:57   

na moje oko optymalny będzie silnik od cz 350 albo jawy 350, jest wysoko obrotowy i bedzie dobry stosunek masy do mocy ...
 
 
Malfred



Dołączył: 06 Sty 2010
Posty: 37
Skąd: Przybówka
Wysłany: Wto Kwi 22, 2008 08:50   

to jak by było bez tego mechanizmu różnicowego dało by się jeździc czy nie ?? duza większości crosscartów amrykańskich niema
 
 
 
Maurycy 
Uzależniony



Pomógł: 1 raz
Wiek: 35
Dołączył: 06 Sty 2010
Posty: 1217
Skąd: Dębica/RDE
Wysłany: Wto Kwi 22, 2008 14:40   

dało by sie jeżdzic .. tylko przy skrecaniu przód by sciągało(ciezko by bylo skrecać)
 
 
 
pulsarus 
Potwór z Bagien



Pomógł: 27 razy
Dołączył: 06 Sty 2010
Posty: 2122
Skąd: Świecie n/Wisłą
Wysłany: Wto Kwi 22, 2008 20:40   

Miałem gokarta na orginalnej ramie ze slikami z przodu i z tyłu, z tyłu miał szerokie lacze na oko coś koło 25 cm i skręcał bez najmniejszego problemu, miałem na nim silnik od wski 125 no ale to był malutki pojaździk i ważył chyba razem z 70 kilo, oczywiście tylna oś sztywna, taż że działa, będzie skręcał bez problemów
 
 
 
polko
[Usunięty]

Wysłany: Wto Kwi 22, 2008 20:42   

właśnie , to ze będzie ściągało to raczej mit myślę że nie będzie z tym problemów
 
 
Maurycy 
Uzależniony



Pomógł: 1 raz
Wiek: 35
Dołączył: 06 Sty 2010
Posty: 1217
Skąd: Dębica/RDE
Wysłany: Wto Kwi 22, 2008 22:16   

mit ? haha a ja wiem ze fakt bo mialem gokardaz silonikiem Hondy i oś wsztywną i wiem ze sciąga ... ale mozliwe ze przyt wiekszej predkoci bedzie ok .. czyli gdzies na tor
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Style created by PiotreQ9 from www.HeavyMusic.org
Strona wygenerowana w 0,04 sekundy. Zapytań do SQL: 16


Partnerzy

MadMax