Download Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości Album Statystyki Twoja Galeria
Strona główna Rejestracja Zaloguj

Uzytkownik:     Haslo:     Zaloguj automatycznie:   


Zapomnialem hasla
Nie masz konta? Zarejestruj sie Tutaj

Poprzedni temat «» Następny temat
drgania ramy
Autor Wiadomość
zabaa
[Usunięty]

Wysłany: Sro Sty 21, 2009 11:32   drgania ramy

mam silnik z fiata 126p umocowany do blachy ta blacha jest przekręcona do ramy...mam podłożona miedzy blacha a rama gumę żeby zapobiec drgań i dalej sa przy dużych obrotak silnika coraz wieksze drgania

http://www.fotosik.pl

http://www.fotosik.pl

http://www.fotosik.pl

http://www.fotosik.pl

http://www.fotosik.pl

to mam tak wygladac ze uchwyt silnika mam byc na sprężynie
 
 
Szuler17 



Pomógł: 2 razy
Wiek: 33
Dołączył: 06 Sty 2010
Posty: 372
Skąd: Wyszków
Wysłany: Sro Sty 21, 2009 12:06   

A masz sprężynę i gumy pomiędzy silnikiem a tą blachą? Fabrycznie jest takie zawieszenie silnika. Bez tego to nie ma mowy żeby nie było drgań.
 
 
 
luki 
:x



Pomógł: 16 razy
Wiek: 34
Dołączył: 06 Sty 2010
Posty: 3342
Skąd: Łancut
Wysłany: Sro Sty 21, 2009 13:38   

wez pokaz dokladnie mocowanie silnika a nie calosci :D
 
 
zabaa
[Usunięty]

Wysłany: Sro Sty 21, 2009 15:54   

mam pomiędzy ta spreżyna dwie gumy
 
 
Szuler17 



Pomógł: 2 razy
Wiek: 33
Dołączył: 06 Sty 2010
Posty: 372
Skąd: Wyszków
Wysłany: Sro Sty 21, 2009 17:07   

źle źle źle :D Sprężyna powinna być na górze tej blachy. Przyjrzyj się dokładnie jak jest to w maluchu zrobione. Najpierw jest taka miseczka, guma, sprężyna i guma. To wszystko jest od góry mocowania do ramy.
 
 
 
Kluczownik 



Wiek: 33
Dołączył: 06 Sty 2010
Posty: 187
Skąd: Czarna B-cka
Wysłany: Sro Sty 21, 2009 18:25   

kolega wyżej dobrze mówi, w ten sposób co wykonałeś to tylko przy dachowaniu będzie to działać poprawnie :D
 
 
 
Szuler17 



Pomógł: 2 razy
Wiek: 33
Dołączył: 06 Sty 2010
Posty: 372
Skąd: Wyszków
Wysłany: Sro Sty 21, 2009 19:36   

Pewnie beż poprawek przy ramie się nie obędzie, bo silnik będzie zbyt wysoko zawieszony. Trzeba pewnie będzie przespawać "belkę tylną" niżej.
 
 
 
luki 
:x



Pomógł: 16 razy
Wiek: 34
Dołączył: 06 Sty 2010
Posty: 3342
Skąd: Łancut
Wysłany: Sro Sty 21, 2009 19:49   

jak by blache od spodu przyrecil moze by bylo.

pokaz jeszc zja jak stoi w miare na prostym jak sa poloski ulozone. zrob zdjecie od tylu.
 
 
Maurycy 
Uzależniony



Pomógł: 1 raz
Wiek: 35
Dołączył: 06 Sty 2010
Posty: 1217
Skąd: Dębica/RDE
Wysłany: Sro Sty 21, 2009 20:05   

zrób ze chłopie uczciwie te mocowanie , załóż orginalny uchwyt do silnika , sprezyna ma byc nad blachą a nie pod nią ! i dętka nie zamortyzuje drgań (jezeli to mozan nazwac drganiami ) silnika malucha , jak wiecie sa one dośc spore :)
 
 
 
fppmen 



Wiek: 38
Dołączył: 06 Sty 2010
Posty: 473
Skąd: Z lasu
Wysłany: Sro Sty 21, 2009 20:08   

hehe jak wiadomo sila odrzutu przy zaplonie idzie w dol wiec sprezyna musi dzialac od dolu:)
 
 
 
Kluczownik 



Wiek: 33
Dołączył: 06 Sty 2010
Posty: 187
Skąd: Czarna B-cka
Wysłany: Czw Sty 22, 2009 15:55   

ale bez obniżenia belki sie nie obejdzie, trzeba dać ją niżej i potem jak Maurycy mówi na blachę spriężyne i na nią uchwyt silnika ... o
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Style created by PiotreQ9 from www.HeavyMusic.org
Strona wygenerowana w 0,04 sekundy. Zapytań do SQL: 16


Partnerzy

MadMax