Download Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości Album Statystyki Twoja Galeria
Strona główna Rejestracja Zaloguj

Uzytkownik:     Haslo:     Zaloguj automatycznie:   


Zapomnialem hasla
Nie masz konta? Zarejestruj sie Tutaj

Poprzedni temat «» Następny temat
jakie buggy najlepiej .?
Autor Wiadomość
lukas$ 
lukas


Dołączył: 13 Cze 2019
Posty: 4
Skąd: Rzeszów
Wysłany: Nie Cze 23, 2019 08:32   jakie buggy najlepiej .?

Witam. Jestem Łukasz,Mieszkam w Rzeszowie , ale pochodzę z okolic Mielca mam 30 lat . Mam Pytanie odnośnie buggy . Raz w życiu byłem na zlotach i widziałem jak chłopaki jeżdzili i zaraziłem się tą adrenaliną i zabawą . Bardzo prosiłbym wszystkich forumowiczów o pomoc w wyborze buggy lub jego budowy. Najważniejsze to mam pytanie. Pytałem już też znajomych i z tego co wiem to najlepiej silnik samochodowy bym chciał żeby to buggy było niedrogie w eksploatacji i w naprawach. Powiem szczerze ze buggy jak na niektóych filmikach i tzw ulepy ramy byle jakie cienkie bym odrzucil i jazda po łące też odpada . Najwżniejsze na co stawiam to bezpieczeństwo, wytrzymalła solidna konstrukcja która przy skoku lub przy nierównościach jadąc z dużą prędkością nie pęknie nie urwie się rama jak i wytrzymałe zawieszenie , noi wiadome byle nie silnik malucha , silnik minimum 90 koni to napewno żeby póżniej nie zmieniać . cena to coś do max 10000 zł ostatecznie.Także konkretne buggy z wytrzymałym zawieszeniemm na lata i z ramą wytrzymała solidną i bezpieczną. Co najlepiej radzicie ? Jaki silnik jest wytrzymały i dobry na rajdy itp? mam do wyboru też samochody Dawcy . Brat posiada samochody zezłomowane nawet w dobrym stanie itp to coś mi może pomoże . a co do jazdy to też mam gdzie jeżdzić mam okolo 20 Ha terenów piaskowych , łotnistych , drogi polne , leśne ścieżki itp. łącznie jakies 30 Ha wszystkich dróg ścieżek itp szuter tez jest ale mało .hehe . Pytanie brzmi najważniejsze co radzicie . Jaki silnik konkretny wytrzymały? Jaka rama bezpieczna solidna i wytrzymała? i jakie zawieszenie wytrzymałe solidne na lata?Czy najlepiej najtaniej zrobic zawieszenie z samochodu przełożyc no ale wtedy ponoc skok maly ale moze to nie przeszkadza w niczym nie znam sie wiec ja nie decyduje. zwłąszcza jakie amortyzatory , bo ponoc samochodowe nie wytrzymuja tylko sportowe np foxy walker evans itp . no chyba ze to tylko opowiesci a moze samochodowe tez daja rade. jakie wachacze uklad kierowniczy itp ? i czy może lepiej kupić na necie jakieś buggy po okazji np? takie cos np ? tylko szkoda żeby nie wtopić itp . Coś jak ma Piopna jest spoko i nobis . te 2 ciekawie wygladaja i jezdza i wiadome wszystkie na zlotach sa super . ale najlepiej 2 osobowe bym chcial . a to linki buggy Jarka Michalaka jest wystawione na sprzedaz . noi takie cos ale to drogie https://www.olx.pl/oferta...D5-IDtqD4p.html . Przepraszam że się tak rozpisałem ale wolałem konkretnie napisać niż kogoś denerwować i się powtarzać ciągle kto będzie chciał pomóc to pomoże a ja jakoś napewno się odwdzięczę . Mam nadzieję że jakąś flaszką na zlotach albo zaproszę wszystkich z pobliża na jazdę darmową na tor . Proszę o zrozumienie. Dziękuje wszystkim forumowiczom . :) Czekam na pomoc odpowiedż . Pozdrawiam Serdecznie wszystkich . Do widzenia.
 
 
BĄK 


Pomógł: 4 razy
Wiek: 35
Dołączył: 14 Lut 2013
Posty: 693
Skąd: Złota , Kłodawa
Wysłany: Wto Cze 25, 2019 11:15   

Dużo pytań :D
Silnik samochodowy polecić mogę opla Vectry czy calibry 2.0. jest to jednostka toporna o mocy 115km
Czy masz budować samemu to sam zdecyduj czy dasz rade a jeżeli tak to rama raczej dwuosobowa z rury 1.1/4 i 1"
Kształt klatki to już sam zdecyduj co Ci się podoba
Co do seryjnego zawieszenia to wybij to sobie z głowy :P
Amorki najlepsze były by Fox czy profender ale to już cena w okolicy 1800 za sztukę więc w tym bierzecie odpada dlatego pozostaje ci zrobić gwinty do tego wkłady z audi 100 i sprężyny z w124 to sprawdzony sposób na przyzwoite amorki.
Polecam przestudiować forum albo chociaż dział buggy inne tu znajdziesz większość odpowiedzi na twoje pytania.
_________________
https://www.youtube.com/c...wyVx2tdXrTagPNw
https://photos.app.goo.gl/s65CCYAVXFs3JRbP6
 
 
lukas$ 
lukas


Dołączył: 13 Cze 2019
Posty: 4
Skąd: Rzeszów
Wysłany: Sob Cze 29, 2019 13:37   

Spoko. dziekuje bardzo. To juz wiem jakie . najlepiej w tej cenie do 10000 to buggy na ramie st 3 st4 piranha lub barracuda. tylko ze buggy tylko 2 osobowe i ten silnik ok. a ja mam dawce brat mi uzyczy honde civic benzyna 1,5 150 koni i vw golf 90 koni benzyna i ktore mi Pan radzi najlepiej? a dlaczego zawieszenie samochodowe odpada ? w czym roznica. ponoc tylko skok mniejszy w samochodowym i tyle a wytrzymalosc mowili ze nawet lepsza. ale jja sie nie znam; pozdrawiam
 
 
BĄK 


Pomógł: 4 razy
Wiek: 35
Dołączył: 14 Lut 2013
Posty: 693
Skąd: Złota , Kłodawa
Wysłany: Pon Lip 01, 2019 10:40   

Honda będzie lepsza od VW
Zawieszenie oryginalne nie jest stworzone do buggy i nie łykaj bajek że wytrzymałość jest lepsza.
_________________
https://www.youtube.com/c...wyVx2tdXrTagPNw
https://photos.app.goo.gl/s65CCYAVXFs3JRbP6
 
 
Mr_Piona 
SKRZYNIOGNIOT



Pomógł: 4 razy
Wiek: 35
Dołączył: 06 Sty 2010
Posty: 494
Skąd: Zgorzelec
Ostrzeżeń:
 2/4/6
Wysłany: Wto Lip 02, 2019 19:55   

A może by tak banem poczęstować
:what:
_________________
 
 
 
lukas$ 
lukas


Dołączył: 13 Cze 2019
Posty: 4
Skąd: Rzeszów
Wysłany: Sro Lip 03, 2019 00:17   

ok spoko. dziekuje bardzo wszystkim za wypowiedz. i nadal nie wiem co robic. a na zloty chcialem juz przyjechac w ten lipiec co beda. pozdrawiam
 
 
dawlo7 



Pomógł: 16 razy
Wiek: 26
Dołączył: 13 Sty 2011
Posty: 1118
Skąd: Jerzmanowice
Wysłany: Sob Sie 03, 2019 00:38   

Kup coś na początek, budowa wychodzi dużo drożej niż kupno. Pojeździsz, zyskasz doświadczenie, zbudujesz coś fajnego :)
_________________
https://picasaweb.google.com/102489887454058614773/BenzinPower4X4

https://plus.google.com/photos/102489887454058614773/albums/5993942462273038353
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Style created by PiotreQ9 from www.HeavyMusic.org
Strona wygenerowana w 0.02 sekundy. Zapytań do SQL: 15


Partnerzy

MadMax