Zawsze mozsz spiąc silnik z moto ze skrzynia z samochodu . http://s1132.photobucket....c?sort=3&page=1http://s1132.photobucket....y?sort=3&page=6 w tych przypadkach skrzynia z vovlvo 740 dyfry z audi z machaniczna blokada zrobiona z silniczka wycieraczek Co do silników to nie ma co sie pchac w bóg wie jakie moce .Lekki pojazd 100hp + dobrze dobrane przełozenia i odjedziesz landary z 4,4 V8. poza tym jak dasz mocny silnik to szybko bedziesz musiał wymienic lekkie elementy napedowe na cieższe.ma teraz samca z silnikiem liany cos koło 110hp. reduktor 4.16 i 4.8 w dyfrach i nic wiecej mi nie potrzeba. Fajny ,lekki krótki mocny zestaw wychodzi ze skrzyni bmw i silnik z audi 1.8 /1.8T
Pomógł: 5 razy Dołączył: 26 Sie 2014 Posty: 416 Skąd: mazury
Wysłany: Pon Sty 07, 2019 06:35
ja gdybym widział ten filmik rok temu , podobnie bym robił
sil, motocykla skrzynia auta , dyfry audi , lekka rama (bryła mi się podoba ) fajnie rozwiązany napęd goścu ma sporo filmików z nim z budowy na swoim kanale
Wiesiu, ile waży Twój silnik d16 bez skrzyni? Myślę że rożnica w masie pomiędzy gsxr1000, a d16, lub k20, będzie nie większa niż 50kg, a kombinacji mniej. Możliwości hondy wiadomo, 200, 300 i więcej koni. Ramę i resztę można robić jak pod masę moto.
Pomógł: 5 razy Dołączył: 26 Sie 2014 Posty: 416 Skąd: mazury
Wysłany: Pon Sty 07, 2019 15:38
myślę ze 60 kg kompletny z osprzętem
stachura44, nierób sterowania blokadami , na silniczkach tylko jak masz wolnossaka , zasilanie -sterowanie z kolektora na podciśnienia (mam tak obecnie , siłowniczki pneumatyczne mają , taki plus że zapina bez kłopotu blokadą , podczas jazdy , dając na silniki elektryczne można uszkodzić wodziki :p ja będę trochę sterowanie blokady przerabiał na kompresorek , bo przez silnik turbo :0 )
Pomógł: 5 razy Dołączył: 26 Sie 2014 Posty: 416 Skąd: mazury
Wysłany: Sro Sty 09, 2019 16:35
stachura44, nie jestem pewien (nie pamiętam ) widełki blokad chyba z tworzywa , większośc :p
ja teraz dorwałem baniak audi z zawieszenia , mam już kompresor , przerobiony presostart , reduktor , na dniach wszystkie złączki i będę robił oddzielne sterowanie blokadami , i będzie jak ,może do zawieszenia , jak znalazł
Przynajmniej masz pewność że dopnie blokade do końca i nie zrobi sie zwarcie jak w przypadku siłowniczków . Najprościej mozna zrobić załanczanie blokady dzwignia na linke ale to już w ogóle badziewne rozwiazanie . Dodatkowo mozna podłaczyc kompresor pod odpowietrzniki dac minimalne cisnienie w mostach reduktorze i skrzyni zeby zwiekszyć szczelność podczas wodowania
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum