Tak ja wiesko126, napisał w Hondach a dokładnie d-seriach wiekszośc części jest wymienna Daje to duzo mozliwości w tuningu. Miałem d16 zakute plus turbo i strojenie to była bajka nawet na seryjnym kompie Do zwykłego 1,3 wrzucamy głowicę z6 plus osprzęt b7 czy tam inny wielopunkt i mamy ponad 120KM za śmieszne pieniądze
DanioxD, gdybym nie miał porównania w terenie, też brałbym mazdę. Niestety buggy z tym silnikiem było dobre tylko na prostej, gdy wszedł na obroty. VW mimo że mniejsza moc, to max. moment dostępny już od ok. 3tys. (2600obr. C20NE). Dzięki temu jazda na torze była znacznie szybsza i przyjemniejsza, w mazdzie redukcja na 1, lub czekanie aż się wkręci. Dlatego wybrałbym VW/Opla 2.0 8V, niż jakikolwiek silnik wolnossący japońca do 1.8l do 140KM. Ale to tylko moje spostrzeżenia.
co do silnika c20ne to jest fajny i ma moment 170 Nm na niskich orotach ale to jest silnik 8 zaworowy i one mają nisko duży moment obrotowy
w 16 zaworówkach już tak nie ma
no i c20ne jest praktycznie nie do stuningowania
że co!? Co masz na myśli? Był kiedyś na sprzedaż projekt vectra A 2.0 8V turbo z którego wyciągnęli 170KM i sporo ponad 200Nm bez kucia, wykres pokazywał przyzwoitą krzywą. Pełny moment w granicach 3tys.obr.
Dziękuję wszystkim bardzo za odpowiedź.Silnik chciałbym jakoś zabudować żeby nie lała się na niego woda i błoto.I będę musiał pomyśleć jak jak wykombinować szybę z przodu.Tylko jak tu zrobić żeby się woda w czasie deszczu nie lała do środka.
Piotrek94, to kup sobie auto terenowe będziesz miał szybę dach drzwi i woda się nie będzie lała. a tak serio to jak szczelnie zabudujesz silnik to będzie jak konserwa w puszce co spowoduje słabsze chłodzenie i przegrzewanie się . Myjka ciśnieniowa albo wąż z woda i po każdym wypadzie w błoto można śmiało myć silnik.
Chłopaki mają rację nie ma co robić zabudowy dla silnika. Silnik sam w sobie jest szczelny wiec nic Ci do niego nie wpadnie, jedynie możesz zabudowac lub oslonic kolektor wydechowy, paski od alternatora jak i rozrządu no i kable zaplonowe jeśli już chcesz ale nie ma sensu kopuła jest szczelna jak i kable (fajka) ma własny kołnierz szczelnosci na górze glowicy.
Pomógł: 5 razy Dołączył: 26 Sie 2014 Posty: 416 Skąd: mazury
Wysłany: Sro Lut 21, 2018 19:12
podpatrz na necie jak niektórzy mają porobione w zmotach
szyba z auta ,rury wyprofilowane pod szyby (sam myślałem , ale szkoda zabawy i czasu )
na wodę , najczulszy punkt silnika to aparat zapłonowy i dolot reszcie nic nie będzie
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum