Wysłany: Nie Sty 07, 2018 00:42 Drążek kierowniczy vs uniball
Witam konstruktorów, mam do was pytanie co do tego co będzie lepszym rozwiązaniem przy zamontowaniu drążka do wasą kierowniczego, czy zastosowanie uniballa czy drążka kierowniczego ?
Piranha, testowałem obydwa rozwiązania, zdecydowanie końcówka drążka np. z poloneza. Tylko, tuleja ze stożkiem musi być dobrze spasowana i twardsza od zwykłej stali. Najlepiej utnij, zatocz i wspawaj z oryg. wąsa poloneza w wąs wycięty z blachy.
To raczej nie jest zwykle żeliwo tylko raczej staliwo pomijając dokładny gatunek tego materiału to on świetnie się sprawa ja też mam skrócone wasy z poldka z dospawanym uchem
Wiek: 30 Dołączył: 20 Sie 2016 Posty: 217 Skąd: Polska
Wysłany: Nie Sty 07, 2018 18:19
Ja ma wąsy zrobione z płaskownika 12mm i zwykłe dziury i drążek skręcony dosyć mocno i trzyma nic się nie luzuje nie wyrabia.A przejechały już dobre 500-600km
Okej, rozumiem
A mam jeszcze do was pytanie gdzie kupujecie tą tuleje z gwintem wewnętrznym odpowiadającą gwintem na drążku kierowniczym z poloneza? Nie raz widziałem, że stosujecie taką tuleje nawet na przednie górne regulowane wahacze.
Pomógł: 5 razy Dołączył: 26 Sie 2014 Posty: 416 Skąd: mazury
Wysłany: Czw Sty 11, 2018 06:12
tomson napisał/a:
te z poloneza będą miały jakieś większe wychyły niż np z audi 80? bo zamierzam dać zwrotnice z audi do mojego
ja mam i nie było z nimi kłopotu , nadal bez luzów
i do nowego też będę wstawiał (biorę te długie, tylko gwintu przerabiam , bo za drobne i przeginam lekko , cena 20-30 za sztukę nową )
moje mają ponad półtora roku + ponad pół roku te same z napędem na przód
i i po zahaczeniu o brzozę , a wcześniej dziurę , co ramę zgięło
i nadal ma się dobrze
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum