O pękanie ramy się nie boje bo wiem ze jest dobrze pospawana raczej martwi mnie mocowanie wachaczy ponieważ nie mam lasera i ciężko będzie cokolwiek wyciąć.
Da radę wyciąć to Kątówka i czy wogóle ma to jakis sens czy tylko laser?
Krisu2000, Co to za głupie pytania? Kupujesz blachę trasujesz szlifierka i ogień. W moim złomie wszystko jest cięte szlifierką Nie powiem bo laser dużo upraszcza i skraca czas budowy, ale można obuć się bez niego.
_________________ Czas aby w moim garażu coś się narodziło
Podobno Czerwone sie nie psuja..
Ale za to Niebieskie sa szybsze!!
Pomógł: 50 razy Dołączył: 06 Sty 2010 Posty: 3312 Skąd: Sławno k. Opoczna
Wysłany: Pon Gru 25, 2017 15:40
Szerokość i długość przestrzeni kierowcy/pasażera, po 10cm... wysokość bardzo dobra ale trzeba kubły laminowane tak by tyłek był jak najniżej .... i kwestia jaki silnik ładujesz na oryginale wymiary wejdzie spokojnie V6 z skrzynią centralną. Ale Vki audi mają za szeroki rozłożenie tłoków wiec dekle, kolektory wydechowe mogą tłuc o rury... Dlatego ja już by nie przerabiać ramy wstawiłem x25xe No i najlepiej od razu robić 3 linka. Na tylny zawias.
Pomógł: 50 razy Dołączył: 06 Sty 2010 Posty: 3312 Skąd: Sławno k. Opoczna
Wysłany: Pon Gru 25, 2017 21:33
Passat b2 quattro przezbrojone na fwd, unikatowa wersja z deklem po prawej stronie <bebechy z mostu z blokadą pasują p&p> no i przełożenie 4,55 Niestety skrzynie audi tej możliwości nie mają ale ich na pęczki.... dodatkowo bodajże pirson ma wzór flanszy pasowania bloku GM z skrzyniami VAG
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum