Download Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości Album Statystyki Twoja Galeria
Strona główna Rejestracja Zaloguj

Uzytkownik:     Haslo:     Zaloguj automatycznie:   


Zapomnialem hasla
Nie masz konta? Zarejestruj sie Tutaj

Poprzedni temat «» Następny temat
Przeróbka chińczyka - układ kierowniczy, zwrotnice
Autor Wiadomość
jajek 
...Elektronika...


Pomógł: 50 razy
Dołączył: 06 Sty 2010
Posty: 3312
Skąd: Sławno k. Opoczna
Wysłany: Wto Cze 20, 2017 07:56   

Ma ale ANTY-ackerman i to w motosporcie
 
 
 
Zuh 
Jeżdżący na eMZecie


Pomógł: 12 razy
Dołączył: 06 Sty 2010
Posty: 672
Skąd: Lubuskie
Wysłany: Wto Cze 20, 2017 08:24   

Przy drifcie to tak, tam gdzie się bokiem jeździ. Lepiej się skręca zarzucając tyłem ale gorzej się skręca kołami. Jak jeździsz buggy to nie każdy zakręt bierzesz bokiem a z antyackermanem tracisz precyzję prowadzenia.
 
 
 
rs. 


Dołączył: 21 Mar 2017
Posty: 9
Skąd: koszaleu
Wysłany: Wto Cze 20, 2017 13:15   

Ori przód jest na tyle delikatny, że nie miałbym odwagi z obecnym silnikiem tym jeździć - tym bardziej chce latać sporo po asfalcie. Co do ackermanna, to uważam, że musi być ze względu na to, iż sprzęt będzie latał również po drogach. Czy jedynym wyjściem (które przychodzi mi do głowy) jest zastosowanie np. zwrotek od poloneza zamienionych lewa na prawą tj. z wąsami do przodu + przespawanie wąsów pod ackermanna?

Tomala, od czego zastosowałeś chłodnicę przy cuprze + co zrobiłeś z biegami? Wstępnie zakładam, że dam do przedłużenia cięgna i puszcze je pod solnikiem (bieg 1 na 6). Kombinowałem żeby cięgną wchodziły od przodu. Wtedy biegi zostają tak jak ori (1 na 1) ale nie mam zbytnio jak zrobić mocowania i obawiam się, czy przy złym osadzeniu mocowań nie będzie wypadających biegów itp.
 
 
Zuh 
Jeżdżący na eMZecie


Pomógł: 12 razy
Dołączył: 06 Sty 2010
Posty: 672
Skąd: Lubuskie
Wysłany: Wto Cze 20, 2017 13:44   

A nie lepiej samemu zrobić zwrotnice? Nie jest aż tak dużo roboty.
 
 
 
Tomala 



Pomógł: 11 razy
Dołączył: 10 Paź 2014
Posty: 435
Skąd: Łask
Wysłany: Wto Cze 20, 2017 14:34   

rs., chlodnica nie jest od konkretnego auta, to jakaś tuningowa cała alu gdzie gościu ściąga je z Niemiec. Co do biegów przedłużam tylko linki i zostawiam wszystko jak w oryginale, u mnie najlepiej się sprawdza.
_________________
https://www.facebook.com/...01235183553382/
https://www.youtube.com/watch?v=MTcWmaUOIdw
 
 
rs. 


Dołączył: 21 Mar 2017
Posty: 9
Skąd: koszaleu
Wysłany: Wto Cze 20, 2017 15:46   

Tomala, masz jakiś kontakt do niego/stronę internetową? Wydaje mi się po zdjęciach, że jest sporo mniejsza od serii - nie ma żadnych problemów z chłodzeniem? Mam też pytanie jak duży bak zamontowałeś oraz jakie aku zastosowałeś? Chciałbym wrzucić zbiornik minimum 30l, a akumulator relatywnie najmniejszy.
 
 
Tomala 



Pomógł: 11 razy
Dołączył: 10 Paź 2014
Posty: 435
Skąd: Łask
Wysłany: Wto Cze 20, 2017 17:54   

powierzchniowo taka sama, ale 2x grubsza, wymiary 64x47x5cm. email : ecarbox@wp.pl tel. 506126038. Wentylatory chyba muszę dać większe, nic tam powietrza nie dochodzi. Bak ok. 22L, aku 45Ah
_________________
https://www.facebook.com/...01235183553382/
https://www.youtube.com/watch?v=MTcWmaUOIdw
 
 
rs. 


Dołączył: 21 Mar 2017
Posty: 9
Skąd: koszaleu
Wysłany: Pią Sie 04, 2017 12:16   

Rzeźby ciąg dalszy: zastanawiam się nad połączeniem zwrotnic z poloneza z tarczami i zaciskami od czegoś większego (jeździłem wczoraj buggy znajomego na hamulcach max poldka i zdecydowanie nie dawały rady przy silniku zaledwie 1.8 na). Pierwsza myśl jaka mi przyszła do głowy, to dobranie takich łożysk, które pasowałyby średnicą zewnętrzną do piasty z czegoś większego, a średnicą wewnętrzną do trzpienia zwrotnic. Zbyt proste aby było prawdziwe? Mocowanie zacisków to inna bajka, ale jakiś adapter powinno się dosztukować. Jak to rozwiązać?
 
 
bartek280395 



Pomógł: 16 razy
Wiek: 29
Dołączył: 28 Gru 2011
Posty: 1066
Skąd: Licze
Wysłany: Pią Sie 04, 2017 12:21   

rs., Niech założy serwo i będzie inna bajka. Blokuje 4 koła na zaciskach tico.
_________________
Czas aby w moim garażu coś się narodziło :D

Podobno Czerwone sie nie psuja..
Ale za to Niebieskie sa szybsze!!

https://picasaweb.google.com/111824335430769497397/Bagolec14?authkey=Gv1sRgCJ79hJ7zg8_TrQE
 
 
Tomala 



Pomógł: 11 razy
Dołączył: 10 Paź 2014
Posty: 435
Skąd: Łask
Wysłany: Pią Sie 04, 2017 12:28   

z serwo w teren od poldolota wystarczą, jeżeli na asfalt pakujesz tarczę i zacisk od alfy, lub fiata coupe 4x98, ale tam 14" nie wejdzie.
_________________
https://www.facebook.com/...01235183553382/
https://www.youtube.com/watch?v=MTcWmaUOIdw
 
 
zibi95 



Pomógł: 3 razy
Wiek: 49
Dołączył: 04 Lut 2010
Posty: 109
Skąd: Czechowice Dziedzice
Wysłany: Pią Sie 04, 2017 12:30   

ja mam serwo od hondy civic i jak przesiadam się z buggy do auta to mam wrażenie że chamulce w aucie nie mają wspomagania :)
 
 
 
dawlo7 



Pomógł: 17 razy
Wiek: 31
Dołączył: 13 Sty 2011
Posty: 1122
Skąd: Jerzmanowice
Wysłany: Pon Sie 07, 2017 20:27   

Serwo robi robotę :)
_________________
https://picasaweb.google.com/102489887454058614773/BenzinPower4X4

https://plus.google.com/photos/102489887454058614773/albums/5993942462273038353
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Style created by PiotreQ9 from www.HeavyMusic.org
Strona wygenerowana w 0,04 sekundy. Zapytań do SQL: 16


Partnerzy

MadMax