Wiek: 30 Dołączył: 20 Sie 2016 Posty: 217 Skąd: Polska
Wysłany: Nie Mar 12, 2017 08:20 Golf 3 licznik
Panowie chciałem się was zapytać jak podłączyć predkosciomierz w liczniku z golfa 3 oto schemat
Czyli jak dobrze zrozumiałem schemat to do czujniki idą piny 7 i 27 a żeby odpalić licznik to + pod 11 i 13 masa pod 3 i 5 tak?I czy przy czujniku w skrzyni jest obojętne który pin to wejście który wyjście?
Pomógł: 50 razy Dołączył: 06 Sty 2010 Posty: 3312 Skąd: Sławno k. Opoczna
Wysłany: Nie Mar 12, 2017 12:45
Czujnik ma +, -, sygnał kluczujący do masy <podobna zasada do czujnika położenia wałka rozrządu, czyli hallotron>.
marles napisał/a:
obojętne który pin to wejście który wyjście?
komputer silnika też tak podłączasz? 7 nie łączysz z czujnikiem tylko idzie dalej np do komputera pokładowego...
3, 5 masa
30 na stałe + z akumulatorem <pamięć wewnętrzna, zegar>, jak dasz po stacyjce to za kazdym razem resetujesz zegar i licznik tymczasowy przebytych km.
15 jest po stacyjce, do czujnika prędkości musisz mieć wtyczkę z kolorami kabli, chyba ze on ma kable na stałe a wtyczke dalej
Wiek: 30 Dołączył: 20 Sie 2016 Posty: 217 Skąd: Polska
Wysłany: Nie Mar 12, 2017 15:48
Nie ja mam wzdłużną silnik jest z audi 80 B3 1.6TD a skrzynia od 1.8.Sprawdzałem przed chwilą ten czujnik miernikiem i działa tak jak na obrazku czyli zwiera styki.Tylko licznik jest z golfa 3 bo nie znalazłem od audi w dieslu z obrotomierzem.
Wiek: 30 Dołączył: 20 Sie 2016 Posty: 217 Skąd: Polska
Wysłany: Nie Mar 12, 2017 18:11
Ok dzięki jutro przetestuję
[ Dodano: Pon Mar 13, 2017 19:29 ]
Dzisiaj podłączyłem licznik obrotomierz w miarę działa ale co do prędkościomierza to lipa.Jechałem może z 30-40km/h a wskazówka poza 200 szła.Nie pamiętam czy jest tam jakaś regulacja w liczniku czy coś?
Chyba trzeba będzie kupić zegary od b3 tylko wszystkie są do benzyniaków a ja mam diesla to obroty inaczej tylko będą.Tylko pytanie czy ten czujnik jest podłączony bezpośrednio pod zegary czy idzie do komputera a z niego sygnał na licznik.
Wiek: 30 Dołączył: 20 Sie 2016 Posty: 217 Skąd: Polska
Wysłany: Pon Mar 13, 2017 21:43
Tego nie sprawdzałem A może ten czujnik ma być podłączony na 2 piny do licznika 7 i 27?
[ Dodano: Wto Mar 14, 2017 18:36 ]
Zrobiłem próbę i podłączyłem między 7 i 27 pin i to samo jest.Między tymi pinami po włączeniu zapłonu jest 8V a między 27 a masą też 8V. A może trzeba zastosować jakiś licznik z regulacją?Bo chyba oryginalny licznik z B3 nie ma bezpośredniego podłączenia do czujnika przynajmniej na schemacie nie znalazłem.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum