Już jest na kołach. Trochę porwałem się z motyką na słońce z tym projektem ale jakoś to poskładam ^_^ Co powiecie o tych gumach? Niby indeks maja do 70km/h
http://allegro.pl/2-opony...6720822954.html
Jutro postaram się coś dodać. A mam takie pytanie, chcąc zrobić zawieszenie typu 4 link muszę mieć rozsuwany wał? Teoretycznie chyba by się dało ustawić mocowania cięgien tak, żeby pracowały "równolegle" z wałem.
Pomógł: 5 razy Dołączył: 26 Sie 2014 Posty: 416 Skąd: mazury
Wysłany: Sro Lut 22, 2017 21:47
Suspect___ napisał/a:
Jutro postaram się coś dodać. A mam takie pytanie, chcąc zrobić zawieszenie typu 4 link muszę mieć rozsuwany wał? Teoretycznie chyba by się dało ustawić mocowania cięgien tak, żeby pracowały "równolegle" z wałem.
a to nie jest tak że ? do zawieszenie typu 4 link , muszą być chyba sztywne mosty
kturych u ciebie niema
mój wał ma z 10 cm pracy na wielowpuście /przegubie co niweluje pracę skrzyni na poduszkach
Z rozsuwanym wałem zawsze masz ten "bezpiecznik" w postaci wydłużającego się wału.
Bez teleskopowego wału to byś musiał mieć wszystko idealnie ustawione, będzie uciekać 2mm i już jest .
Most da się ulepić z dyfra 4 link chcę tylko z tyłu o ile wał pozwoli. Ewentualnie w jakim popularnym szrotowym samochodzie był wał rozsuwany? Jutro pewnie i tak zajadę na złom poszperać ale chciał bym wiedzieć czego szukać Może będą mieli jakiś wałek wom. W okolicy nikt nie sprzedaje a nowy trochę drogo wychodzi jak na samo przedłużenie wału. Może kiedyś jak będzie się coś modziło.
Pomógł: 5 razy Dołączył: 26 Sie 2014 Posty: 416 Skąd: mazury
Wysłany: Czw Lut 23, 2017 06:18
prawie w większości (które miały mosty )
zawsze ww agromie możesz kupić wałek i tuleję na wielowpuście i dospawać
jak w ciężarówce ,tuleja w wał (by wałek przechodził na wylot , w środek wału ) , a wałek dłuższy do flanszy ,strona mostu
tylko w oryginalnym wale ,powlekane są teflonem wielowpusty (nie dzwoni i lekko pracuje pod obciążeniem :p )
Ramę chcesz robić do dyfra aby przerobić go na most?
Szczerze mówiąc po głowie też mi chodzi takie rozwiązanie. Mosty z blokadami są dosyć drogie a dyfry z blokadami są w dobrych cenach.
Np polonez miał rozsuwany wał.
Pomógł: 1 raz Dołączył: 18 Maj 2016 Posty: 44 Skąd: Rejowiec
Wysłany: Czw Lut 23, 2017 16:28
Suspect___, Mam takie oponki u siebie w buggy.
Są dosyć twarde,na kamieniach się nie ścierają,bieżnik w nowej to około 19mm na środku opony.Zdecydowanie dają radę w terenie.Mają ok 170mm szerokości. Na stronie Bargum można kupić te opony po 95-100zł sztuka,w zależności od dostawy.
Pomógł: 50 razy Dołączył: 06 Sty 2010 Posty: 3312 Skąd: Sławno k. Opoczna
Wysłany: Czw Lut 23, 2017 19:10
wiesko126 napisał/a:
a to nie jest tak że ? do zawieszenie typu 4 link , muszą być chyba sztywne mosty
kturych u ciebie niema
ten jest akurat 5, 4 to nie ma drążka tego przedniego czarnego.
[ Dodano: Czw Lut 23, 2017 19:18 ]
Suspect___ napisał/a:
Jutro postaram się coś dodać. A mam takie pytanie, chcąc zrobić zawieszenie typu 4 link muszę mieć rozsuwany wał? Teoretycznie chyba by się dało ustawić mocowania cięgien tak, żeby pracowały "równolegle" z wałem.
to samo co z drążkami z przodu jak sworznie drążków będą mieć podobną długość do środki kardanów to żadnego problemu nie ma, Rozsuwane wały to ma ponad połowa aut tyno napędowych tyle że zamiast kardana masz przegub gumowy, który można zatopić kardanem. Most chociażby żuk/nysa/ tarpan mają teleskopowe kardany.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum