Download Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości Album Statystyki Twoja Galeria
Strona główna Rejestracja Zaloguj

Uzytkownik:     Haslo:     Zaloguj automatycznie:   


Zapomnialem hasla
Nie masz konta? Zarejestruj sie Tutaj

Poprzedni temat «» Następny temat
vfr 750
Autor Wiadomość
kamil5r 


Wiek: 27
Dołączył: 21 Paź 2012
Posty: 173
Skąd: dyszobaba
Ostrzeżeń:
 2/4/6
Wysłany: Wto Gru 06, 2016 16:00   vfr 750

simka mam pytanie do posiadaczy buggy z silnikiem vfr jak podłączyć obrotomierz bo w mojej elektryce nie ma żadnej kostki do liczników i jak podłączyć wskaźnik temperatury
_________________
Buggy suzuki swift 1.6
 
 
 
marek-mp 



Pomógł: 2 razy
Dołączył: 30 Wrz 2014
Posty: 213
Skąd: Świebodzin
Wysłany: Wto Gru 06, 2016 16:09   

rozumiem że masz oryginalne zegary i po prostu nie wiesz które kabelki idą do obrotomierza ?

którą generację vfr-ki posiadasz ? RC24 czy 36 ?

[ Dodano: Wto Gru 06, 2016 16:16 ]
W RC36 (i w RC24 pewnie też) kabel sygnałowy to Żółto-Zielony idący z modułu. Oprócz niego jeszcze masa czyli kabelek Zielony. Wybierz jakiś zielony który jest najbliżej, dla pewności sprawdź miernikiem połączenie z masą i wykorzystaj go jako masa do obrotomierza.
_________________
fotki z postępów:

https://goo.gl/photos/Nw6qNNBD3J7XfxWR8

https://www.youtube.com/watch?v=9SECmG96ol0

spawanie TIG, MAG, ALU
 
 
 
kamil5r 


Wiek: 27
Dołączył: 21 Paź 2012
Posty: 173
Skąd: dyszobaba
Ostrzeżeń:
 2/4/6
Wysłany: Wto Gru 06, 2016 18:02   

rc24 chodzi o to że w elektryce motoru nie ma żadnej kostki do podłączenia licznika

[ Dodano: Wto Gru 06, 2016 18:05 ]
najlepiej jak by ktoś mi powiedział gdzie trzeba się wpiąć w elektrykę żeby działał obrotomierz i wskaźnik temperatury
_________________
Buggy suzuki swift 1.6
 
 
 
marek-mp 



Pomógł: 2 razy
Dołączył: 30 Wrz 2014
Posty: 213
Skąd: Świebodzin
Wysłany: Wto Gru 06, 2016 21:31   

Czyli masz oryginalny licznik od vfr tak ? Wystają z niego jakieś kable ? Masz oryginalną wiązkę w której ktoś upotolił kable idące do zegarów, tak ?

Pytasz o coś to podaj jakieś konkrety bo takimi podchodami do wiosny go nie podłączysz...
_________________
fotki z postępów:

https://goo.gl/photos/Nw6qNNBD3J7XfxWR8

https://www.youtube.com/watch?v=9SECmG96ol0

spawanie TIG, MAG, ALU
 
 
 
kamil5r 


Wiek: 27
Dołączył: 21 Paź 2012
Posty: 173
Skąd: dyszobaba
Ostrzeżeń:
 2/4/6
Wysłany: Wto Gru 06, 2016 21:54   

Dokładnie tak

[ Dodano: Wto Gru 06, 2016 22:22 ]
Gdzie podłączyć impuls?
_________________
Buggy suzuki swift 1.6
 
 
 
marek-mp 



Pomógł: 2 razy
Dołączył: 30 Wrz 2014
Posty: 213
Skąd: Świebodzin
Wysłany: Wto Gru 06, 2016 22:34   

W takim razie musisz odszukać kabel żółty z zielonym paskiem , idący od komputera silnika i połączyć go z takim samym, idącym od licznika. Dodatkowo kabel zielony idący od obrotomierza podłączyć do masy i obrotomierz będzie smigał. Taki układ jest w RC36 i zapewne w RC24 również, ale dla pewności jutro ci to potwierdzę oraz podam jak podłączyć wskaźnik temp
_________________
fotki z postępów:

https://goo.gl/photos/Nw6qNNBD3J7XfxWR8

https://www.youtube.com/watch?v=9SECmG96ol0

spawanie TIG, MAG, ALU
 
 
 
kamil5r 


Wiek: 27
Dołączył: 21 Paź 2012
Posty: 173
Skąd: dyszobaba
Ostrzeżeń:
 2/4/6
Wysłany: Wto Gru 06, 2016 22:58   

Jest jeszcze chyba + do obrotomierza czy się mylę?
_________________
Buggy suzuki swift 1.6
 
 
 
sebolx 
Ojciec sukcesu


Pomógł: 3 razy
Wiek: 38
Dołączył: 07 Lip 2015
Posty: 208
Skąd: łochów
Wysłany: Wto Gru 06, 2016 23:20   

kamil5r napisał/a:
Jest jeszcze chyba + do obrotomierza czy się mylę?

tylko ten żółto zielony i masa :faint:
_________________
https://picasaweb.google.com/104209190258046499337/0401201605

http://szayowozy.net/view...=4589&start=105
 
 
marek-mp 



Pomógł: 2 razy
Dołączył: 30 Wrz 2014
Posty: 213
Skąd: Świebodzin
Wysłany: Sro Gru 07, 2016 08:01   

A więc na schemacie do obrotomierza idą trzy przewody.

1) Żółto Zielony, idący z modułu zapłonowego - czyli sygnał (ale na schemacie pokazują też że po drodze jego kolor zmienia się na Żółto Czerwony - i w takim kolorze wchodzi do obrotomierza) na wszelki wypadek ustaw sobie miernik na "piszczek" i sprawdź koniec kabelka z jego początkiem przy module czy to ten sam

2) Czarno Brązowy - czyli "+" z puszki bezpieczników (zasila również wskaźnik temp, lampkę rezerwy, lampkę ciśnienia oleju oraz lampkę luzu) bezpiecznik 10A, na schemacie pozycja F, na puszce pozycja tego bezpiecznika będzie opisana jako "METER LIGHT"

3) masa - obojętnie skąd sobie pociągniesz.

Co do wskaźnika temperatury...

1) Czarno Brązowy - zasilanie - czyli wspomniany wyżej "+" z tego samego bezpiecznika co do obrotomierza

2) Zielono Czarny - masa

3) Zielono Niebieski - kabelek z czujniczka temeperatury :)
_________________
fotki z postępów:

https://goo.gl/photos/Nw6qNNBD3J7XfxWR8

https://www.youtube.com/watch?v=9SECmG96ol0

spawanie TIG, MAG, ALU
 
 
 
kamil5r 


Wiek: 27
Dołączył: 21 Paź 2012
Posty: 173
Skąd: dyszobaba
Ostrzeżeń:
 2/4/6
Wysłany: Sro Gru 07, 2016 08:17   

O to mi chodziło wielkie dzięki
_________________
Buggy suzuki swift 1.6
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Style created by PiotreQ9 from www.HeavyMusic.org
Strona wygenerowana w 0,04 sekundy. Zapytań do SQL: 16


Partnerzy

MadMax