marles, Spójrz na link od mlody90, to Ci się wyjaśni.
U siebie mam chyba 370 długie przednie sanki i mocowanie st4 i robi pięknie. Magiel golf2 bez w spomy, skrócony 210mm. Zbieżność trzyma w całym zakresie pracy zawieszenia.
_________________ Czas aby w moim garażu coś się narodziło
Podobno Czerwone sie nie psuja..
Ale za to Niebieskie sa szybsze!!
Wiek: 30 Dołączył: 20 Sie 2016 Posty: 217 Skąd: Polska
Wysłany: Pon Sie 29, 2016 20:43
Panowie postanowiłem ze przerobię te przednie sanki i dam je pod kontem aby zrobić kąt wyprzedzenia sworznia zwrotnicy(zwrotnice z poloneza) tylko ile dać stopni żeby nie przesadzić oraz ile przedłużyć sanki żeby pasowało mocowanie wahaczy z st4 sanki mam długości w środku jakieś 35cm a samo mocowanie wahaczy ma szerokość 34cm myślałem nad przedłużeniem o jakieś 10cm tylko nie wiem czy nie mało?
I czy zamiast toczyć tulejki z poliamidu mogę zastosować takie http://allegro.pl/tuleja-...6138950239.html powinna pasować do środka rury 1" bez szwu 3,2mm ścianka
Wiem trochę was męczę pytaniami ale to jest moje pierwsze buggy i jeśli mam możliwość chcę to zrobić jak trzeba tylko czasami chcę za szybko zrobić.Ale od teraz postanowiłem ze jak czegoś nie jestem pewny nie będę robił bo później trzeba przerabiać i czas tracić.
Tuleje gumowe to słaby pomysł i nie myśl nawet o tym że kupisz takie tuleje i będzie do calówki pasowało... Pasowanie na wcisk pod nie jest rzędu jednej dwóch setek na minusie a ty chcesz to do zwykłej rury montować...
Ogłoś się w odpowiednim dziale na forum. Ja tuleje toczyłem na zwykłej tokarce do drewna i później otwory rozwiercałem rozwiertakiem więc jeśli się chce to wszystko można. Wystarczy tylko zachowanie odpowiedniej dokładności zresztą poliamid potrafi się dopasować.
Wiek: 30 Dołączył: 20 Sie 2016 Posty: 217 Skąd: Polska
Wysłany: Wto Sie 30, 2016 21:37
Powiem szczerze ze tez myślałem o tokarce do drewna i chyba coś takiego wykombinuję.Kupiłem dzisiaj silnik ze skrzynią z audi 80 1.6 tdi 80KM powinno starczyć. A odpalenie to 3 kable
Coś tam już widać
Trochę inaczej niż w planach ale jak na pierwszy raz jestem zadowolony.I starałem się aby rama była prosta i się udało praktycznie co do milimetra.Jutro robię mocowanie wahaczy jak w st4 może uda się to wszystko upchać
Jeśli nie chcesz pochylać sanek to zawsze możesz wyprzedzenie sworznia rozwiązać na wahaczach jednak preferowane jest pochylenie sanek bo prędzej nie wbijesz się gdzieś noskiem w ziemie. W ogóle to KWSZ znacznie poprawia stabilność i prowadzenie bo wtedy koła same chcą wracać do jazdy na prosto więc polecam.
Wiek: 30 Dołączył: 20 Sie 2016 Posty: 217 Skąd: Polska
Wysłany: Czw Wrz 01, 2016 14:17
KWSZ zrobię na wahaczach bo nie chce już przerabiać sanek. Tylko jak by ktoś nawet w paincie mógł by mi zobrazować jak wahacz miał by wyglądać. Czy mam zrobić mocowania wahaczy nie równolegle przednie mocowanie wyżej tylne niżej?
Wiek: 30 Dołączył: 20 Sie 2016 Posty: 217 Skąd: Polska
Wysłany: Czw Wrz 01, 2016 15:06
Zibi dzięki za radę tak zrobię. A jakie szerokie wahacze robocie przy mocowaniach? Mi wychodzi jakieś 22-23cm. Nie robię uchwytu z st4 bo teraz nie ma sensu.
Sprawa jest prosta, robisz sobie mocowania, dolny wahacz robisz symetryczny a górny ma być końcem lekko cofnięty do tyłu. Wystarczy że sobie rozrysujesz szablon i tam kilka centymetrów przesunięcia w tył na końcu i tyle. Przesunięcie wyznaczysz sobie ustawiając zwrotnicę pod kątem i mierząc odsunięcie od pionu. Oczywiście możesz też przesunąć dolny wahacz albo obydwa naraz w przeciwne strony jednak najłatwiej jest zrobić przesunięcie górnego wahacza bo zazwyczaj jest on najmniej skomplikowany.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum