Download Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości Album Statystyki Twoja Galeria
Strona główna Rejestracja Zaloguj

Uzytkownik:     Haslo:     Zaloguj automatycznie:   


Zapomnialem hasla
Nie masz konta? Zarejestruj sie Tutaj

Poprzedni temat «» Następny temat
Pomoc potrzebna początkującemu Szczecin i okolice
Autor Wiadomość
playerC 


Dołączył: 29 Maj 2015
Posty: 5
Skąd: Szczecin
Wysłany: Wto Cze 21, 2016 13:35   Pomoc potrzebna początkującemu Szczecin i okolice

Właśnie nabyłem pierwsze buggy, z silnikiem 1.6d od starej audiczki 80. Z pewnych rąk od fachowca ale jak mięło zamroczenie już w domu, to się okazało że jakość wykonania powiedzmy taka sobie. ;( Ogólnie jeździ ale bardzo ściąga w lewo a lewe koło przednie raczej pod dziwnym kątem postawione. Poza tym z jednej strony drążek kierowniczy przechodzi około 2cm za amorem a z drugiej strony prawie ociera. Wydaje się, że coś tam jest krzywo. Sprzedawca mówi, że to sprzęt terenowy więc ustawienia niweażne a sprzęt elegancki.....wiadomo.
Teraz moje pytanie: czy jest jakiś magik albo forumowicz w Szczecinie bądź w okolicy żeby rzucił okiem ewentualnie coś podprawił? Przód zrobiony na 126 ale haki niepodłączone na przód, tylko tył tarcze z audi. Takie rozwiązanie prostsze (tak gadał sprzedawca )i nie wymaga ręcznego. Fakt za sprzęt też nie przepłaciłem ale jak już mam to chcę mieć fajne i bezpieczne. Sam nie wiem od czego zacząć z ustawieniem kół. Ktoś z okolicy Szczecina pomoże? Zdjęć nie wrzucam bo trzeba na żywo zobaczyć, inaczej tylko akademicka dyskusja będzie. Albo jak będziecie chcięli to wrzucę.
Pozdrawiam kolegów i koleżanki
 
 
FastFlash510 



Pomógł: 1 raz
Dołączył: 15 Cze 2014
Posty: 84
Skąd: Toporzysko
Wysłany: Wto Cze 21, 2016 13:55   

Wrzuć fotki ze zdjęć będzie już wiadomo co do poprawy :)
_________________
GALERIA
STRONA FB
 
 
playerC 


Dołączył: 29 Maj 2015
Posty: 5
Skąd: Szczecin
Wysłany: Sro Cze 22, 2016 09:15   

W sumie wszystko 😠. Zaczynając od różniących się wymiarami wahaczy przez gwintowane śruby w tulajach met-gum, łukowato wygięte drążki kierownicze kończąc na dziwnie pod kątem wspawanych amortyzatorach i luzach na dolnych mocowaniach zwrotnicy ( oczywiście śruba gwintowana w środku). A to tylko przód.......Wydaje się że z tyłem jest lepiej ale gwintowane śruby w tulejach też są. Więc do zrobienia chyba zawiecha od nowa. Kto z forum robi usługowo takie rzeczy? Ogólnie po wyrównaniu odległości kół lewej i prawej strony jedzie całkiem prosto. Co tu z tym zrobić? Chyba postawić na stojakach w garażu i zakasać rękawy.......
 
 
jajek 
...Elektronika...


Pomógł: 50 razy
Dołączył: 06 Sty 2010
Posty: 3312
Skąd: Sławno k. Opoczna
Wysłany: Sro Cze 22, 2016 11:38   

Zdjecia i wymiary, dopiero wtedy mozemy roz!awiac...
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Style created by PiotreQ9 from www.HeavyMusic.org
Strona wygenerowana w 0,04 sekundy. Zapytań do SQL: 11


Partnerzy

MadMax