Download Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości Album Statystyki Twoja Galeria
Strona główna Rejestracja Zaloguj

Uzytkownik:     Haslo:     Zaloguj automatycznie:   


Zapomnialem hasla
Nie masz konta? Zarejestruj sie Tutaj

Poprzedni temat «» Następny temat
Dyfer z wstecznym
Autor Wiadomość
grzesiek115 


Dołączył: 24 Gru 2015
Posty: 3
Skąd: kazimierz dolny
Wysłany: Pią Sty 01, 2016 19:40   Dyfer z wstecznym

Mam takie pytanie,ile kW może wytrzymać takie coś http://olx.pl/oferta/skrz...html#683f72efec ? W orginale pracuje z silnikiem 17kW ale przecież zawsze jest jakiś zapas , a to super rozwiązanie wstecznego przy silniku moto.
 
 
kamild 


Wiek: 38
Dołączył: 07 Lis 2015
Posty: 20
Skąd: Siedlce
Wysłany: Pią Sty 01, 2016 22:09   

100 konny silnik zajeździ ją momentalnie
_________________
https://picasaweb.google.com/107221514656468776554/BarracudaMoto
 
 
grzesiek115 


Dołączył: 24 Gru 2015
Posty: 3
Skąd: kazimierz dolny
Wysłany: Pią Sty 01, 2016 22:50   

Tak myślałem , ale nadzieja umiera ostatnia.
 
 
jajek 
...Elektronika...


Pomógł: 50 razy
Dołączył: 06 Sty 2010
Posty: 3312
Skąd: Sławno k. Opoczna
Wysłany: Pią Sty 01, 2016 23:14   

Poszukaj skrzyni audi/porsche 4 biegowej, bo wycięciu kielicha mocowania silnika ma nie wielkie gabaryty, konstrukcyjnie wytrzyma dużo więcej niż te przykładowe 100koni
 
 
 
herobrine 



Pomógł: 11 razy
Dołączył: 18 Lut 2014
Posty: 335
Skąd: małopolskie
Wysłany: Pią Sty 01, 2016 23:36   

Są oryginalne rozwiązania tego problemu ale za 2500$ także pewnie przekraczające twój budżet. Ogólnie to myślałem trochę nad rozwiązaniem tego problemu jednak, że względu na to, że robię projekt na silniku samochodowym, nie rozwijałem koncepcji. Sprawa jest dosyć prosta wystarczyłoby wykonać wałek z przymocowanymi na stałe trybami poniżej wałek wieloklinowy z przesuwką na bolce (w jednym polskim motorowerze jest to zastosowane i zdaje egzamin) i dodatkowo w korpusie osadzić dodatkowy tryb, który zmieniałby obroty, położenie przesuwki zmieniane za pomocą prostego wodzika poruszającego się na wałeczku z nałożoną nań sprężyną. Jako że jest to tylko zmiana obrotów więc nie potrzeba żadnych synchronizatorów ani innych pierdół, poniżej dwóch wałeczków opcjonalnie dyfer bądź sam wałek z dużym trybem redukującym obroty, wtedy nie potrzeba ogromnej zębatki przy przenoszeniu mocy z silnika. Jak będzie mi się chciało to może to rozrysuje to jeszcze dzisiaj i wrzucę
_________________
Galeria ST4 v6 2.8 174 km
 
 
Pirson 



Pomógł: 17 razy
Dołączył: 27 Mar 2012
Posty: 1071
Skąd: Gostyń
Wysłany: Wto Sty 05, 2016 16:54   

Najszybszym i przede wszystkim najlżejszym rozwiązanie będzie normalnego napędu w skrzynce a wsteczny w ten oto sposób :
https://www.youtube.com/watch?v=SjV0iO-6vK8
_________________
 
 
 
kamild 


Wiek: 38
Dołączył: 07 Lis 2015
Posty: 20
Skąd: Siedlce
Wysłany: Wto Sty 05, 2016 22:26   

a jak spisuje się wsteczny na rozruszniku i jaki najlepiej zastosować ?
_________________
https://picasaweb.google.com/107221514656468776554/BarracudaMoto
 
 
kamilpiotrmalek 
PrEzEs



Pomógł: 6 razy
Wiek: 36
Dołączył: 08 Sty 2013
Posty: 1420
Skąd: Lucimia
Ostrzeżeń:
 1/4/6
Wysłany: Czw Sty 07, 2016 21:28   

kamild, rozrusznik moim zdaniem to porażka nie dość ,że pobiera dużo prądu to i długo się na nim nie da cofać.
_________________
Galeria => Demon Bezdroży <= Galeria
 
 
 
bart_smigiel 



Wiek: 36
Dołączył: 24 Lis 2013
Posty: 66
Skąd: Śmigiel
Wysłany: Pią Kwi 29, 2016 21:36   

Rozrusznik na dłuższą metę nie nadaję się do zastosowania jako silnik. Ma dużą moc, ale pobiera też dużo prądu. Do tego stosunkowo szybko się nagrzewa i nie trudno o jego uszkodzenie.
 
 
mateuszmx 



Dołączył: 04 Lis 2013
Posty: 11
Skąd: Dobre Miasto
Wysłany: Czw Maj 19, 2016 22:03   

Zamiast rozrusznika pomyślał bym o jakiejś przekladni
 
 
 
marek-mp 



Pomógł: 2 razy
Dołączył: 30 Wrz 2014
Posty: 213
Skąd: Świebodzin
Wysłany: Pią Maj 20, 2016 11:31   

rzuć okiem na zdjęcia w moim albumie picasa. za kilka dni będę miał gotową skrzynkę wstecznego ze skrzyni motocyklowej.
mam nadzieję że będzie się spisywać
_________________
fotki z postępów:

https://goo.gl/photos/Nw6qNNBD3J7XfxWR8

https://www.youtube.com/watch?v=9SECmG96ol0

spawanie TIG, MAG, ALU
 
 
 
Zuh 
Jeżdżący na eMZecie


Pomógł: 12 razy
Dołączył: 06 Sty 2010
Posty: 672
Skąd: Lubuskie
Wysłany: Pią Maj 20, 2016 22:56   

Skrzynka będzie jak się w końcu tokarz ogarnie, bo ile można czekać na kilka tulejek :D
 
 
 
i_wiki 


Dołączył: 15 Sty 2021
Posty: 1
Skąd: Rzeszów
Wysłany: Nie Kwi 10, 2022 21:30   

marek-mp napisał/a:
rzuć okiem na zdjęcia w moim albumie picasa. za kilka dni będę miał gotową skrzynkę wstecznego ze skrzyni motocyklowej.
mam nadzieję że będzie się spisywać


Wybacz kolego odgrzewanie starego tematu, ale masz moze jakies rysunki tej skrzynki z dyfrem ?
 
 
mlody90 



Pomógł: 16 razy
Wiek: 34
Dołączył: 06 Sty 2010
Posty: 600
Skąd: TOP
Wysłany: Wto Kwi 12, 2022 22:37   

i_wiki napisał/a:
marek-mp napisał/a:
rzuć okiem na zdjęcia w moim albumie picasa. za kilka dni będę miał gotową skrzynkę wstecznego ze skrzyni motocyklowej.
mam nadzieję że będzie się spisywać


Wybacz kolego odgrzewanie starego tematu, ale masz moze jakies rysunki tej skrzynki z dyfrem ?
http://szayowozy.net/viewtopic.php?p=80541#80541
_________________
"Profifil diesel" is sold... :)
Project Piranha is sold... :)
Graty na sprzedaż: https://picasaweb.google.com/112522438072874488589/GIEDA
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Style created by PiotreQ9 from www.HeavyMusic.org
Strona wygenerowana w 0,04 sekundy. Zapytań do SQL: 16


Partnerzy

MadMax