Download Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości Album Statystyki Twoja Galeria
Strona główna Rejestracja Zaloguj

Uzytkownik:     Haslo:     Zaloguj automatycznie:   


Zapomnialem hasla
Nie masz konta? Zarejestruj sie Tutaj

Poprzedni temat «» Następny temat
Multiplikator. Od czego?
Autor Wiadomość
Zuh 
Jeżdżący na eMZecie


Pomógł: 12 razy
Dołączył: 06 Sty 2010
Posty: 672
Skąd: Lubuskie
Wysłany: Nie Sty 03, 2016 20:44   Multiplikator. Od czego?

Siemacie.
Poszukuje multiplikatora najlepiej jakby obroty na wejściu były 4 razy wolniejsze nić na wyjściu, lub coś koło tego. Od czego takie cudo wziąć?
Ostatnio zmieniony przez Zuh Sro Sty 06, 2016 20:35, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
herobrine 



Pomógł: 11 razy
Dołączył: 18 Lut 2014
Posty: 335
Skąd: małopolskie
Wysłany: Nie Sty 03, 2016 21:09   

Myślałeś nad wykorzystaniem trybów od koła zębatego przy dyfrze i wałka atakującego ? Myślę, że bez problemu znajdziesz coś z takim przełożeniem, na szrocie często można kupić takie tryby.
_________________
Galeria ST4 v6 2.8 174 km
 
 
mlody90 



Pomógł: 16 razy
Wiek: 34
Dołączył: 06 Sty 2010
Posty: 600
Skąd: TOP
Wysłany: Nie Sty 03, 2016 21:26   

można by wykorzystać nawet fragment obudowy dla przykładu skrzynka z VW typ 020
tylko trzeba by ogarnąć lepszy dekielek do łożyska zaznaczonego na zielono
przełożenie 3,9 byłoby najbliższe twoim wymaganiom
_________________
"Profifil diesel" is sold... :)
Project Piranha is sold... :)
Graty na sprzedaż: https://picasaweb.google.com/112522438072874488589/GIEDA
 
 
 
Zuh 
Jeżdżący na eMZecie


Pomógł: 12 razy
Dołączył: 06 Sty 2010
Posty: 672
Skąd: Lubuskie
Wysłany: Nie Sty 03, 2016 23:05   

Brałem to pod uwagę ale jak narazie szukam czegoś w oryginalnej obudowie. W sumie przełożenie mogłoby być 2,5:1 albo 3:1 i tak się zastanawiam, takie byłoby chyba najlepsze.
 
 
 
jajek 
...Elektronika...


Pomógł: 50 razy
Dołączył: 06 Sty 2010
Posty: 3312
Skąd: Sławno k. Opoczna
Wysłany: Nie Sty 03, 2016 23:21   

Do czego takie zastosowanie? Tzn jaka moc przenoszenia? Czyżby naped pompy z womu? bo nie przychodzi mi do głowy inne zastosowanie przyśpieszającej przekładni ;D
 
 
 
Zuh 
Jeżdżący na eMZecie


Pomógł: 12 razy
Dołączył: 06 Sty 2010
Posty: 672
Skąd: Lubuskie
Wysłany: Nie Sty 03, 2016 23:54   

No właśnie w tym problem, że spora moc. Chodzi mi po głowie buggy 4x4, rozwiązanie napędu podobnie jak u darka. No ale prędkość jest jednak dosyć mocno zredukowana. Dyfer w skrzyni, reduktor, przełożenia w dyfrach jest tego sporo dlatego chciałbym między skrzynie biegów a reduktor wstawić taką przekładnie.
Silnik około 130km i 180nm.
 
 
 
mlody90 



Pomógł: 16 razy
Wiek: 34
Dołączył: 06 Sty 2010
Posty: 600
Skąd: TOP
Wysłany: Wto Sty 05, 2016 22:30   

jeśli chcesz nie stracić prędkości to z jakiego powodu odrzucasz klasyczny 4x4 ze skrzynią wzdłużną?
_________________
"Profifil diesel" is sold... :)
Project Piranha is sold... :)
Graty na sprzedaż: https://picasaweb.google.com/112522438072874488589/GIEDA
 
 
 
Zuh 
Jeżdżący na eMZecie


Pomógł: 12 razy
Dołączył: 06 Sty 2010
Posty: 672
Skąd: Lubuskie
Wysłany: Wto Sty 05, 2016 23:22   

Moje byłe auto jeździć już nie będzie ale silnik jest w pełni sprawny i chciałbym go wykorzystać. Jedną półoś chce wykorzystać do napędzania maszyny a drugą do napędu wyciągarki.
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Style created by PiotreQ9 from www.HeavyMusic.org
Strona wygenerowana w 0,04 sekundy. Zapytań do SQL: 16


Partnerzy

MadMax