Na dole jest jeden wachacz na sworzniu , na górze jest drugi wachacz ze sworzniem i na tym wachaczu jest kielich na którym siedzi spręzyna . Dodatkowo dolny wachacz jest przymocowany za pomocą cięgna na gumach do karoseri . Do dolnego wachacza jest takze przymocowany drążek stabilizacyjny ale rurak tego nie wymaga ...
Zamocować wachacze najprościej bedzie do sworzni poloneza , są one fabrycznie nitowane do orginalnego wachacza na 3 nity, wystarczy ze roznitujesz i skrecisz śróbami M8
no tak tylko nie bede mial dostepu do wahaczy od polda, tylko zwrotnice bede miał, myślałem zeby zastosować jakaś końcówkę drążka kierowniczego zeby mozna bylo regulować troszkę nachylenie kola, nie mam pomysłu jak przymocowac sworzen w robionym wachaczu
wstaw zwykle zwrotnice z malca i na to tarcze od poldka, duzo roboty podobno nie ma z cieniasa tarcze pasuja z kredensa tez wiec poldkowe tez powinny spasowac jesli chodzi ci tylko o hamulce gdzies widzialem na necie co trzeba przerobic zeby dzialalo znajde to wrzuce linka
EDIT
widzialem to na innej stronce ciekawiej przedstawione ale nie moge znalezc wiec mam tylko to :
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum