Dziś PYTANIE, Dziś ODPOWIEDŹ
Autor
Wiadomość
mlody90
Pomógł: 16 razy Wiek: 34 Dołączył: 06 Sty 2010 Posty: 600 Skąd: TOP
Wysłany: Sro Sie 26, 2015 22:17
Orientuje się ktoś z czego możnaby podebrać taki trójnik do przewodów hamulcowych najlepiej z otworem 12mm i gwintami M10x1??
_________________ "Profifil diesel" is sold...
Project Piranha is sold...
Graty na sprzedaż: https://picasaweb.google.com/112522438072874488589/GIEDA
jajek
...Elektronika...
Pomógł: 50 razy Dołączył: 06 Sty 2010 Posty: 3312 Skąd: Sławno k. Opoczna
Wysłany: Sro Sie 26, 2015 23:11
mam taki trójnik ale otwór 12 ew trójnik 3x 12x1
Zuh
Jeżdżący na eMZecie
Pomógł: 12 razy Dołączył: 06 Sty 2010 Posty: 672 Skąd: Lubuskie
Wysłany: Czw Sie 27, 2015 06:43
Pewny nie jestem ale w uno taki jest. Konstrukcja jest ta sama czyli dwa otwory na końcówki i jeden na śrubę hydrauliczną. Nie jestem pewny co do rozmiaru gwintu ale chyba taki sam.
mlody90
Pomógł: 16 razy Wiek: 34 Dołączył: 06 Sty 2010 Posty: 600 Skąd: TOP
Wysłany: Czw Sie 27, 2015 21:04
jajek , o to chodzi aby otwór na środku był fi12 a gwinty boczne M10x1, z tym że potrzebuje 2szt
Zuh , ten z foto jest od uno z tym że wszystkie otwory to 10/M10 a wolałbym znaleźć coś czego nie trzeba dodatkowo przerabiać...
_________________ "Profifil diesel" is sold...
Project Piranha is sold...
Graty na sprzedaż: https://picasaweb.google.com/112522438072874488589/GIEDA
jajek
...Elektronika...
Pomógł: 50 razy Dołączył: 06 Sty 2010 Posty: 3312 Skąd: Sławno k. Opoczna
Wysłany: Czw Sie 27, 2015 23:07
niestety wszystko na 12stke...
Swoją drogą nie problem z baryłki <kawałek grubego metalu> rozwiercić i przegwintowac
luki
:x
Pomógł: 16 razy Wiek: 34 Dołączył: 06 Sty 2010 Posty: 3342 Skąd: Łancut
Wysłany: Pią Sie 28, 2015 07:05
Sa redukcje i robisz gwinty dowolne
_________________
Zuh
Jeżdżący na eMZecie
Pomógł: 12 razy Dołączył: 06 Sty 2010 Posty: 672 Skąd: Lubuskie
Wysłany: Pią Sie 28, 2015 11:13
Jak nic innego nie znajdziesz to możesz rozwiercić.
FastFlash510
Pomógł: 1 raz Dołączył: 15 Cze 2014 Posty: 84 Skąd: Toporzysko
Wysłany: Pią Sie 28, 2015 14:07
Zapowietrzyła mi się pompka paliwa, odpowietrzyłem i po kilku minutach jazdy pompka chyba się zatarła bo nie chce ruszyć,( nawet na krótko) Czy przyczyna może być fakt że dość długo chodziła zapowietrzona ?
_________________GALERIA
STRONA FB
Kinek
Metal to podstawa
Pomógł: 1 raz Wiek: 33 Dołączył: 10 Kwi 2011 Posty: 172 Skąd: Mędrzechów
Leniwiec
Dołączył: 23 Sty 2015 Posty: 91 Skąd: arabia
Wysłany: Nie Sie 30, 2015 04:06
Główka m10 na amor 126p da radę? Czytałem że minimum m12
BĄK
Pomógł: 4 razy Wiek: 40 Dołączył: 14 Lut 2013 Posty: 700 Skąd: Złota , Kłodawa
Pirson
Pomógł: 17 razy Dołączył: 27 Mar 2012 Posty: 1071 Skąd: Gostyń
Wysłany: Nie Sie 30, 2015 13:45
BĄK , Oczywiście że istnieje np w tym pojeździe wyścigowym
_________________
Zuh
Jeżdżący na eMZecie
Pomógł: 12 razy Dołączył: 06 Sty 2010 Posty: 672 Skąd: Lubuskie
Wysłany: Nie Sie 30, 2015 15:53
A t3 4x4? Jak miały to rozwiązane?
bartek280395
Pomógł: 16 razy Wiek: 29 Dołączył: 28 Gru 2011 Posty: 1066 Skąd: Licze
Pirson
Pomógł: 17 razy Dołączył: 27 Mar 2012 Posty: 1071 Skąd: Gostyń
Wysłany: Nie Sie 30, 2015 16:46
Skrzynia od t3 do tanich nie należy minimum 2k
_________________