Pomógł: 5 razy Dołączył: 26 Sie 2014 Posty: 416 Skąd: mazury
Wysłany: Sro Cze 24, 2015 19:33
przewody hamulcowe (przód) zamocuj na górę ,lub do wewnątrz wahacza
po jeździe przez krzaki je pozrywa jak będą z przodu
mocowanie amorów wyglądają na delikatne , a z przodu daj wzmocnienia , z dolnej do górnej rury - mocowanie amora ( na jednej morze się wygiąć i skręcić
strasznie mały prześwit z tyłu ja u siebie po dołożeniu osłony pod misę , skrzynię i wybieraki biegów mam z 10 cm więcej ( też na zwykłych kołach - tych 14 z qłada ,na co dzień szkoda )
Przód na pewno zrobię jakoś inaczej.
A prześwit no cóż na kołach terenowych R14 będzie 30 cm, więcej raczej nie uda mi się uzyskać, a jak z twardością zawieszenia?
kazek_134, przód jest ok, ale spróbuj go trochę obniżyć na ok. 30-32cm. Tył myślę że przy tej masie silnika nie dobije, to zależy jak będziesz szaleć. Jak dobije załóż jeszcze po amorku i będzie git Od czego masz wkłady?
Pomógł: 5 razy Dołączył: 26 Sie 2014 Posty: 416 Skąd: mazury
Wysłany: Sob Lip 04, 2015 17:38
na tym jednym idzie ogłuchnąć
ja mam na dwóch - środkowy przelot http://allegro.pl/sportow...5442273527.html
kiedyś był kilka dni w aucie i był za mały
i końcowy plus taki z linku i jest znośnie stożek głośniej drze japę teraz
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum