Pomógł: 27 razy Dołączył: 06 Sty 2010 Posty: 2122 Skąd: Świecie n/Wisłą
Wysłany: Czw Wrz 11, 2008 23:24
Znaczy gwoli scisłości mosty na pewno nie ze skrzyń malucha to już mi sie odwidziało , będe szukał dwóch jednakowych mostów, a od czego to będzie zależne od okazji . A krzynia biegów to jaką proponujesz żeby w miarę pasowała pod silnik z malucha ? Idealnie było by bez dorabiania flanszy ale jak trzeba będzie to się i z tym pokombinuje. No i jak skrzynia z przednionapędowca z wzdłużnym rozłożeniem napędu to i jest szansa na położenie silnika wzdłuż pojazdu a nie w poprzek . (Ale to preferuje tylko ze względów estetycznych)
grzes12 [Usunięty]
Wysłany: Czw Wrz 11, 2008 23:51
flansze to bedziesz musial dawac. Czemu akurat silnik z malacza lepiej cos mocniejszego.
wg mnie w pierwszym patencie ( z dostawianymi dyframi po bokach skrzyni) jest za dużo ' do popsucia się, co za tym idzie masa pojazdu też wzrasta. No i na podsumowanie, to przełożenie będzie zbyt niskie, będzie miał moc, ale coś mi się wydaje że tak wolno to byś nie chciał jeździć
Drugi patent wydaje się być dużo bardziej trwały, tylko z kolei tam będzie problem z niedoborem przełożeń i mocy.
Chcesz robić konkretnie na silniku i skrzyni malucha?
Bo jeśli nie, to może warto by było dorwać silnik od Justy, albo nawet samą skrzynie- one wprawdzie mają 4x4, ale np mógłbyś wykorzystać tylko skrzynie- (bo z niej wychodzą półośki na przód), bez tylnej osi, a resztę napędu zrobić tak jak zaplanowałeś. W niektórych wersjach skrzyń jest reduktor, no i silnik byłby żwawszy;]
pulsarus ... skrzynia z pzrzednionapedowca podejdzie do malucha ale po odpowiednich przeróbkach ... Mysle ze lepiej było by poszukac silnika Diesla (wiem ze o takim marzy łes) np z golfa 1,8 ... wówczas caly silnik ze skrzynią ładujesz wzłuznie półoski laczysz z walem a nastepnie wał z mostem pomysl nad taki mrozwiazaniem , bo naprawde silnik malucha jet juz mocno przereklamowany i do napedu 4x4 zdecydowanie za słaby ...
Pomógł: 27 razy Dołączył: 06 Sty 2010 Posty: 2122 Skąd: Świecie n/Wisłą
Wysłany: Sob Lis 15, 2008 20:21
Co do mostów to raczej wymagane dwa te same i reduktor z terenówki który będzie kręcił tak samo na przód i tył, ja kombinuje taki prototyp że tylni most bym dał z mercedesa i przedni też i z przodu tne półosie i łącze z półosiami z przednio napędowca (żeby to mogło skręcać i zarazem pracować góra - dół). Mozna też kombinować z mostami od uaza ale są sztywne i prześwit będzie zależny od kół jakie damy.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum