Download Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości Album Statystyki Twoja Galeria
Strona główna Rejestracja Zaloguj

Uzytkownik:     Haslo:     Zaloguj automatycznie:   


Zapomnialem hasla
Nie masz konta? Zarejestruj sie Tutaj

Poprzedni temat «» Następny temat
Dziś PYTANIE, Dziś ODPOWIEDŹ
Autor Wiadomość
les 



Dołączył: 28 Kwi 2011
Posty: 268
Skąd: mazowieckie
Wysłany: Nie Mar 22, 2015 11:34   

Mam mały problem, silnik fiat 1.6 po odpaleniu i od małych obrotów ma ciężko wkręcić się na obroty, pryka, strzela, przerywa tak do 2,5 tyś, potem torpeda, to samo przy zmianie biegów po wrzuceniu na wyższy i dodaniu gazu zawsze sie przymuli
_________________
https://picasaweb.google.com/112601881862389361037/PROJEKTST3
 
 
 
michalst3 



Pomógł: 12 razy
Wiek: 28
Dołączył: 11 Wrz 2011
Posty: 541
Skąd: Chechło Pierwsze
Wysłany: Nie Mar 22, 2015 11:57   

Sprawdź zapłon . Jest tam przepływomierz ?
_________________
Galeria ST3
2.3Turbo 250KM 400Nm
 
 
 
zibi95 



Pomógł: 3 razy
Wiek: 49
Dołączył: 04 Lut 2010
Posty: 109
Skąd: Czechowice Dziedzice
Wysłany: Nie Mar 22, 2015 12:24   

Może masz zawilgocony aparat zapłonowy
 
 
 
les 



Dołączył: 28 Kwi 2011
Posty: 268
Skąd: mazowieckie
Wysłany: Nie Mar 22, 2015 18:33   

Mam takie coś, elektryka sucha, schowana w skrzynce
co tu można sprawdzić?
_________________
https://picasaweb.google.com/112601881862389361037/PROJEKTST3
 
 
 
jajek 
...Elektronika...


Pomógł: 50 razy
Dołączył: 06 Sty 2010
Posty: 3312
Skąd: Sławno k. Opoczna
Wysłany: Nie Mar 22, 2015 18:49   

podmień map sensor i ciśnienie paliwa na listwie popatrz.

Chodzi na zimnych chodzi na wszystkie gary?
 
 
 
les 



Dołączył: 28 Kwi 2011
Posty: 268
Skąd: mazowieckie
Wysłany: Nie Mar 22, 2015 19:22   

Chodzi na wszystkie,czujnik sprawdzę
ciśnienie paliwa, coś w tym może być bo mam pompkę od poprzedniego uniaka
_________________
https://picasaweb.google.com/112601881862389361037/PROJEKTST3
 
 
 
michalst3 



Pomógł: 12 razy
Wiek: 28
Dołączył: 11 Wrz 2011
Posty: 541
Skąd: Chechło Pierwsze
Wysłany: Nie Mar 22, 2015 20:39   

les, A poprzedni silnik był na pełnym wtrysku (4 wtryskiwacze) ?
_________________
Galeria ST3
2.3Turbo 250KM 400Nm
 
 
 
les 



Dołączył: 28 Kwi 2011
Posty: 268
Skąd: mazowieckie
Wysłany: Nie Mar 22, 2015 22:44   

nie, mono
_________________
https://picasaweb.google.com/112601881862389361037/PROJEKTST3
 
 
 
michalst3 



Pomógł: 12 razy
Wiek: 28
Dołączył: 11 Wrz 2011
Posty: 541
Skąd: Chechło Pierwsze
Wysłany: Pon Mar 23, 2015 14:36   

To zmień pompe paliwa, bo ta co masz ma za niskie ciśnienie i wydajność .
_________________
Galeria ST3
2.3Turbo 250KM 400Nm
 
 
 
les 



Dołączył: 28 Kwi 2011
Posty: 268
Skąd: mazowieckie
Wysłany: Pon Mar 23, 2015 18:54   

Dzięki za pomoc i nakierowanie, winna była pompka, na razie nie jeżdziłem ale po odpaleniu jest chyba dobrze
_________________
https://picasaweb.google.com/112601881862389361037/PROJEKTST3
 
 
 
Kinek 
Metal to podstawa


Pomógł: 1 raz
Wiek: 33
Dołączył: 10 Kwi 2011
Posty: 172
Skąd: Mędrzechów
Wysłany: Sro Mar 25, 2015 21:47   

Pany, jaki skok gwintu mają nakrętki od Forda bo moje z fiesty zagineły gdzieś a chce dokupic
_________________
1.8d Kinka
Moja galeria
 
 
 
Zuh 
Jeżdżący na eMZecie


Pomógł: 12 razy
Dołączył: 06 Sty 2010
Posty: 672
Skąd: Lubuskie
Wysłany: Sro Mar 25, 2015 22:03   

A te nakrętki to do czego?
Jeśli do kół to sporo fordów ma gwint 12 x 1,5 ale nie wszystkie fordy mają taki sam.
Ostatnio zmieniony przez Zuh Sro Mar 25, 2015 22:08, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
Kinek 
Metal to podstawa


Pomógł: 1 raz
Wiek: 33
Dołączył: 10 Kwi 2011
Posty: 172
Skąd: Mędrzechów
Wysłany: Sro Mar 25, 2015 22:05   

ups zapomnialem dodać że do kół :oops:
_________________
1.8d Kinka
Moja galeria
 
 
 
Zuh 
Jeżdżący na eMZecie


Pomógł: 12 razy
Dołączył: 06 Sty 2010
Posty: 672
Skąd: Lubuskie
Wysłany: Sro Mar 25, 2015 22:10   

Zedytowałem post wyżej.
 
 
 
siwy86 



Pomógł: 3 razy
Wiek: 37
Dołączył: 30 Mar 2013
Posty: 416
Skąd: czaplinek
Wysłany: Pon Mar 30, 2015 20:39   

panowie mam problem... dzis rozbieralem elektryke i zauwazylem na przelaczniku od kieronkow ze przekazuje odwrotnie sygnal... dam przelacznik na lewo to daje na przciwna strone napiecie, i na odwrot. srodek to zasilanie. co jest nie tak??? przelacznik czy inne podlaczenie ma byc???
_________________
BÓG KULE NOSI...

https://www.youtube.com/watch?v=DliShO88CRw
https://www.youtube.com/w...ature=autoshare
https://plus.google.com/u/0/105094305909291159466/posts
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Style created by PiotreQ9 from www.HeavyMusic.org
Strona wygenerowana w 0,17 sekundy. Zapytań do SQL: 16


Partnerzy

MadMax