Download Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości Album Statystyki Twoja Galeria
Strona główna Rejestracja Zaloguj

Uzytkownik:     Haslo:     Zaloguj automatycznie:   


Zapomnialem hasla
Nie masz konta? Zarejestruj sie Tutaj

Poprzedni temat «» Następny temat
Buggy V6
Autor Wiadomość
bartek280395 



Pomógł: 16 razy
Wiek: 29
Dołączył: 28 Gru 2011
Posty: 1066
Skąd: Licze
Wysłany: Czw Paź 23, 2014 22:43   

Zawsze możesz dać elektryczne wspomaganie. Robi naprawdę fajnie. I powiedziałbym że kręci się łatwiej niż na hydraulicznym.
_________________
Czas aby w moim garażu coś się narodziło :D

Podobno Czerwone sie nie psuja..
Ale za to Niebieskie sa szybsze!!

https://picasaweb.google.com/111824335430769497397/Bagolec14?authkey=Gv1sRgCJ79hJ7zg8_TrQE
 
 
RAFIK 



Dołączył: 21 Sty 2012
Posty: 181
Skąd: Gościcino
Wysłany: Pią Paź 24, 2014 15:09   

I zawsze mniej zabawy żeby przedłużać przewody od wspomagania, chyba q4k3r miał w planach zakładać do swojego buggy elektryczne wspomaganie przy kierownicy, choć jak dla nie ma sensu się w to bawić zawsze jeden więcej element który może się zepsuć.
_________________
Rozpędzić się jest łatwo, ale zatrzymać można nie mieć okazji...
"Nieważne przy czym stoisz, ważne jak tym jeździsz"

https://picasaweb.google.com/102011015237460479619
 
 
 
SpeedManiak 


Wiek: 32
Dołączył: 15 Sty 2014
Posty: 44
Skąd: Polska
Wysłany: Nie Lis 16, 2014 20:11   

Mam do kolegów pytanie dotyczące pompy hamulcowej. Jaką montowaliście? Mam od audi a4 ale ma tylko 2 wyjścia, ale nie będzie abs i tutaj pytanie czy po zamontowaniu trójników na kola przednie i tylne ta pompa da rade? Czy szukać np od golfa 2 , która ma 2 wyjścia na lewe i prawe przednie kolo i osobne na tył. I 2 pytanie czy montowaliście u siebie korektor siły hamowania? Chciałbym regulować siłę z jaką będą hamowały tylne koła ale mam dylemat gdzie mam go zamontować, czy pomiędzy pompa hamulca a hydraulicznym ręcznym, czy za hydraulicznym ręcznym ( tylko czy wtedy ręczny nie będzie zbyt osłabiony :) Jak uważacie?
_________________
Buggy V6 2.7 BiTurbo
https://photos.app.goo.gl/p1gRRg2MLDvtxNlv1
Buggy V6
https://plus.google.com/photos/105252956210648137795/albums/6008446441374787617?banner=pwa&hl=pl
 
 
RAFIK 



Dołączył: 21 Sty 2012
Posty: 181
Skąd: Gościcino
Wysłany: Sro Lis 19, 2014 19:27   

montowanie kolektora siły hamowania nie ma sensu bo on wzmacnia tę siłę na tylnej osi jeśli jest samochód załadowany,przy nie obciążonym tyle siła hamowania podzielona jest na pompie hamulcowej czyli mocniej hamuje przód,
_________________
Rozpędzić się jest łatwo, ale zatrzymać można nie mieć okazji...
"Nieważne przy czym stoisz, ważne jak tym jeździsz"

https://picasaweb.google.com/102011015237460479619
 
 
 
Zuh 
Jeżdżący na eMZecie


Pomógł: 12 razy
Dołączył: 06 Sty 2010
Posty: 672
Skąd: Lubuskie
Wysłany: Sro Lis 19, 2014 21:22   

Korektor nie wzmacnia siły hamowania, bo niby jak? On osłabia silę hamowania i zapobiega blokowaniu się tylnych kół. Przy hamowaniu środek ciężkości wędruje ku przodowi i odciąża się tylna oś co sprzyja blokowaniu się kół. Przy hamowaniu korektor ma za zadanie obniżyć siłę hamowania coby się tylne koła nie blokowały.
Koledze SpeedManiak, podejrzewam chodzi o to, żeby ręcznie ustawiać siłę hamowania tylnej osi. Dźwigienka do góry i tylna oś hamuje pełną siłą, dźwigienka w duł i hamuje słabiej. Albo odwrotnie.
Ja bym montował między pompą hamulcową a pompą hamulca ręcznego.
 
 
 
SpeedManiak 


Wiek: 32
Dołączył: 15 Sty 2014
Posty: 44
Skąd: Polska
Wysłany: Sro Lis 19, 2014 22:49   

Chodzi mi dokładnie o to o czym mówi kolega Zuh. Chcę z korektora siły hamowania zrobić coś w stylu mechanizmu do zmiany rozkładu siły hamowania pomiędzy osie. Tylna oś jest dość mocno dociążona z racji, ze jest nad nią silnik, ale chce mieć możliwość wyregulowania hamulców do swojego stylu jazdy. Tak żeby nie musieć ciąć później przewodów hamulcowych.
W moim wypadku mam przód i tył tarcze wentylowane 260mm, dlatego przez korektor chce osłabić silę hamowania na tylna os.
_________________
Buggy V6 2.7 BiTurbo
https://photos.app.goo.gl/p1gRRg2MLDvtxNlv1
Buggy V6
https://plus.google.com/photos/105252956210648137795/albums/6008446441374787617?banner=pwa&hl=pl
 
 
pawlak6895 



Pomógł: 1 raz
Wiek: 25
Dołączył: 22 Gru 2013
Posty: 8
Skąd: Sokołów Podlaski
Wysłany: Pią Lis 28, 2014 20:46   

Jak tam prace nad buggy.
 
 
SpeedManiak 


Wiek: 32
Dołączył: 15 Sty 2014
Posty: 44
Skąd: Polska
Wysłany: Nie Lis 30, 2014 19:48   

Jutro wrzuce pare aktualnych zdjeć. Jak narazie montuje silnik do ramy i chce go odpalic na dłużej :) wrzuce filmik z uruchamiania. Mam poszerzone felgi i założone opony i zaczynam prace nad tylnym zawieszeniem.
_________________
Buggy V6 2.7 BiTurbo
https://photos.app.goo.gl/p1gRRg2MLDvtxNlv1
Buggy V6
https://plus.google.com/photos/105252956210648137795/albums/6008446441374787617?banner=pwa&hl=pl
 
 
bartek280395 



Pomógł: 16 razy
Wiek: 29
Dołączył: 28 Gru 2011
Posty: 1066
Skąd: Licze
Wysłany: Nie Lis 30, 2014 19:55   

Co to za oponki? to są 14"? całkiem fajnie wyglądają i nie mają takiego agresywnego bieżnika.
_________________
Czas aby w moim garażu coś się narodziło :D

Podobno Czerwone sie nie psuja..
Ale za to Niebieskie sa szybsze!!

https://picasaweb.google.com/111824335430769497397/Bagolec14?authkey=Gv1sRgCJ79hJ7zg8_TrQE
 
 
SpeedManiak 


Wiek: 32
Dołączył: 15 Sty 2014
Posty: 44
Skąd: Polska
Wysłany: Nie Lis 30, 2014 22:40   

Tak oponki sa 14''. Duro frontier di3037. Zobaczymy jak się będą sprawowały :)
_________________
Buggy V6 2.7 BiTurbo
https://photos.app.goo.gl/p1gRRg2MLDvtxNlv1
Buggy V6
https://plus.google.com/photos/105252956210648137795/albums/6008446441374787617?banner=pwa&hl=pl
 
 
kazek_134 
Majsterkowicz



Pomógł: 2 razy
Wiek: 33
Dołączył: 26 Kwi 2014
Posty: 471
Skąd: Tarnów
Wysłany: Pon Gru 01, 2014 08:07   

jaki koszt??
_________________
Buggy 1.8T

My buggy ST3

Facebook
 
 
SpeedManiak 


Wiek: 32
Dołączył: 15 Sty 2014
Posty: 44
Skąd: Polska
Wysłany: Pon Gru 01, 2014 16:50   

1300zł za komplet

[ Dodano: Nie Gru 14, 2014 21:04 ]
W galerii filmik z odpalania silnika. niestety nie miałem zbyt dużo czasu żeby porobić więcej rzeczy, a dodatkowo już w tym roku nie będę miał do dyspozycji giętarki, wiec nie zacznę prac nad zawieszeniem... zajmę sie hamulcami, siedzeniami i reszta.. postaram się na bieżąco wrzucać foto.

[ Dodano: Wto Sty 06, 2015 11:37 ]
W przerwie między świętami a nowym rokiem zrobiłem tulejki do wahaczy, przygotowałem tylne zwrotnice i przednie, zamontowałem fotele w ramie. Niestety dalej muszę czekać na giętarke i nie mogę robić zawieszenia..

[ Dodano: Czw Mar 19, 2015 22:37 ]
W ostatnim czasie ogarnąłem układ kierowniczy i udało się wykombinować przednie zawieszenie. ( na filmiku wersja testowa) Spodobało mi się zawieszenie typu rocker-arm i zastosowałem coś takiego w swojej maszynie :) zapowiada się obiecująco a możliwość regulacji jest niesamowita. Poza tym przedłużone półosie napędowe. Teraz czas na tylną zawieche :)

[ Dodano: Sob Kwi 11, 2015 15:08 ]
Zawieszenie zrobione, na ukończeniu mechanizm zmiany biegów. Pozostał wydech hamulce i elektryka. Byś może do końca kwietnia to ogarne i będą pierwsze testy. Korzystając z ładnej pogody pare fotek na zewnątrz.

[ Dodano: Nie Cze 28, 2015 16:49 ]
NIestety brak czasu dał się troche we znaki i na wakacje nie zdaże się powizić :( Do zrobienia pozostała cała elektryka i poskładac do końca :) w galerii pare nowych zdjeć i do zobaczenia po wakacjach :)

[ Dodano: Nie Cze 28, 2015 18:27 ]

Tak wygląda na chwilę obecna, dodatkowo w ramie juz silnik bak i część gratów:)
_________________
Buggy V6 2.7 BiTurbo
https://photos.app.goo.gl/p1gRRg2MLDvtxNlv1
Buggy V6
https://plus.google.com/photos/105252956210648137795/albums/6008446441374787617?banner=pwa&hl=pl
 
 
Pirson 



Pomógł: 17 razy
Dołączył: 27 Mar 2012
Posty: 1071
Skąd: Gostyń
Wysłany: Nie Cze 28, 2015 19:47   

Fajny sprzet z tego wyszedł, tylko wygląda na dość ciężki i mało soku masz na zawieszeniu ;) I tak na przyszłość edytuj post a nie dodawaj kolejne bo nie widać tematu jako nie przeczytanego :P
_________________
 
 
 
wiesko126 



Pomógł: 5 razy
Dołączył: 26 Sie 2014
Posty: 416
Skąd: mazury
Wysłany: Nie Cze 28, 2015 21:05   

podpinałeś morze już obrotomierz ten z alfy ? ( mam też chęć wstawienia dodatkowego nad kierownicą z alfy u siebie)
_________________
GALERIA

https://photos.app.goo.gl/UvuhpNA6pq8y6O1H2




https://photos.google.com/album/AF1QipPigEHD7yRsqVehI21eJrJn4flWyUyZckX4Lots
 
 
Tomala 



Pomógł: 11 razy
Dołączył: 10 Paź 2014
Posty: 435
Skąd: Łask
Wysłany: Nie Cze 28, 2015 21:06   

SpeedManiak, testowałeś tylne zawieszenie przed malowaniem? Do tego silnika takie amorki nie wyrobią. Poza tym jest spoko ;)

Pirson,
Cytat:
tylko wygląda na dość ciężki

to chyba przez te płaskowniki, ale nie powinno być tak źle :P
_________________
https://www.facebook.com/...01235183553382/
https://www.youtube.com/watch?v=MTcWmaUOIdw
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Style created by PiotreQ9 from www.HeavyMusic.org
Strona wygenerowana w 0,05 sekundy. Zapytań do SQL: 16


Partnerzy

MadMax