Wahacze zwrotnice amory od cinko cinko albo seiko ale to chyba to samo!
Chce wsadzić do tej ramy! aby nie spawać samemu wahaczy amorów dorabianie itp itd....
Czy mogę przerobić mocowanie amora aby był pod kontem czy musi iść na wprost jak org?
Czy wahacz ma iść do blachy tam gdzie jest górny wahacz od 126p ale na dole na złączeniu rury ?
Czy muszę je wsadzić pod buggy? aby amor szedł na wprost ??
nie chce jakiś górnych gniazd amorów na boki wysuniętych chce mieć zwartą ramę!!
chyba mniej więcej rozumiecie o co mi comon ?? jak nie to proszę o wyrozumiałość
mam problem z samochodem, po przekręceniu kluczyka zapalają się kontrolki a chcąc zapalić auto nie ma żadnej reakcji, nie słychać cewki ani nie kręci,
czy problem leży w stacyjce czy w stykach na rozruszniku?
na popych pali normalnie, samochód to opel astra 1.6 95r.
Pomógł: 50 razy Dołączył: 06 Sty 2010 Posty: 3312 Skąd: Sławno k. Opoczna
Wysłany: Nie Paź 19, 2014 16:40
A sprawdzałś czy rozrusznik kręci na :krótko: jeśli kręci to dla potwierdzenia zobacz na żarówkę czy prąd dochodzi jak nie to albo walnięta stacyjka/ spalony bezpiecznik, jak dajesz rozrusznik na krótko i nic zero reakcji to sprawdź szczotki bo one zamykają obwód też dla automatu
Pomógł: 50 razy Dołączył: 06 Sty 2010 Posty: 3312 Skąd: Sławno k. Opoczna
Wysłany: Sro Paź 22, 2014 18:32
jeśli na 1 przełącznik dasz 2x H3 55W to spokojnie możesz zastosować przełącznik hebelkowy 10A, nie stosując przekaźnika.
Prąd pobierany przez 2 żarówki 55W ma w okolicach 8A <kwestia napięcia alternatora>
co tu porównywać?
Tu masz sam słupek za 950zł a tu całe auto za 1400zł. Nie wiem jak części chodzą ale jeszcze sporo możesz odzyskać z kosztu zakupu tego subaru. Ja bym brał auto.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum