Przegladalem temat luki'ego w szczegolnosci jak przerobil zwrotnice. Fajnie fajnie nie powiem ale jak dla mnie za duzy koszt, dlugie oczekiwanie na czesci i to spawanie jakos mi sie nie widzi. Zrobie po swojemu najwyzej sie "przejade" i zrobie inaczej. Dzieki za porady sa bardzo przydatne:)
Mam mały kłopot. Orientujecie się z czego by podszedł do mnie wysprzęglik. Luz na uchwycie linki do oporu bez wysprzęglania jest 23mm a od oporu do wysprzęglenia tzn. wciśnięcia całkiem sprzęgła jest 34mm. Razem skoku jest 56mm tylko nie wiem czy szukać całkowitego wymiaru 56mm czy tylko coś ponad 34mm. Jak coś wiecie to pomóżcie.
Z góry dziękuje.
_________________ "LEPIEJ STRACIĆ Z ŻYCIA MINUTĘ NIŻ ŻYCIE W MINUTE"
Pamiętajmy o tym bo najbliższe osoby mogą cierpieć!!!
Pomógł: 50 razy Dołączył: 06 Sty 2010 Posty: 3312 Skąd: Sławno k. Opoczna
Wysłany: Sro Sie 27, 2014 20:33
Do hydraulicznych można skracać ramie, np na 3/4 i mocować bliżej osi wyprzęgnik, dopasuj sobie wyprzęgnik do pompki potem na podstawie skoku wyprzęgnika mocujesz w odpowiednim miejscu... Jeśli sie okazało że wysprzęglik jest za blisko osi, to efektem bedzie twardy pedał i mały skok, co można zniwelować zmianą dzwigni na pedale...
Luz się patrzy miedzy dociskiem a łożyskiem oporowym, najlepiej by byłw granicach 3-5mm
Jakie przeważnie są bezpieczniki na gniazdach zapalniczki? Potrzebuje podłączyć coś o prądzie 15A i nie wiem co instalacja powie na to. Auto to VW bora
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum