Download Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości Album Statystyki Twoja Galeria
Strona główna Rejestracja Zaloguj

Uzytkownik:     Haslo:     Zaloguj automatycznie:   


Zapomnialem hasla
Nie masz konta? Zarejestruj sie Tutaj

Poprzedni temat «» Następny temat
Alternator Fiat 126p
Autor Wiadomość
majkel200 



Pomógł: 3 razy
Wiek: 38
Dołączył: 24 Gru 2010
Posty: 308
Skąd: Czarnków
Ostrzeżeń:
 1/4/6
Wysłany: Sob Maj 03, 2014 20:51   Alternator Fiat 126p

Witam, proszę o pomoc w podłączeniu alternatora od fiata 126p. Do podłączenia również jest regulator napięcia. Mile widziane jakieś zdjęcia.
_________________
https://picasaweb.google.com/109459086753973514918/4x4?authkey=Gv1sRgCO3spLemkdizFQ
 
 
 
jajek 
...Elektronika...


Pomógł: 50 razy
Dołączył: 06 Sty 2010
Posty: 3312
Skąd: Sławno k. Opoczna
Wysłany: Sob Maj 03, 2014 21:13   

Jaki rodzaj regulatora?

Ten aluminiowy montowany na altku z zółtym i zielonym kablu,
Czy ta czarna pucha?
 
 
 
majkel200 



Pomógł: 3 razy
Wiek: 38
Dołączył: 24 Gru 2010
Posty: 308
Skąd: Czarnków
Ostrzeżeń:
 1/4/6
Wysłany: Sob Maj 03, 2014 21:27   

Jest to coś takiego jak na zdjęciu, prawdopodobnie jest to alternator od fiata 500 i regulator o którym piszesz nie pasuje do niego

_________________
https://picasaweb.google.com/109459086753973514918/4x4?authkey=Gv1sRgCO3spLemkdizFQ
 
 
 
jajek 
...Elektronika...


Pomógł: 50 razy
Dołączył: 06 Sty 2010
Posty: 3312
Skąd: Sławno k. Opoczna
Wysłany: Nie Maj 04, 2014 02:25   

Wygląda na klasyczny alternator jak do 126p.
Do niego trzeba podłączyć regulator aluminiowy z kablem zielonym i zółtym.
Po fotkach na necie będzie można zobaczyć co do czego podłączyć...
 
 
 
majkel200 



Pomógł: 3 razy
Wiek: 38
Dołączył: 24 Gru 2010
Posty: 308
Skąd: Czarnków
Ostrzeżeń:
 1/4/6
Wysłany: Nie Maj 04, 2014 06:51   

No właśnie że klasyczny regulator nie pasuje bo ma mniejsze wsówki
_________________
https://picasaweb.google.com/109459086753973514918/4x4?authkey=Gv1sRgCO3spLemkdizFQ
 
 
 
BKK 


Pomógł: 10 razy
Dołączył: 08 Maj 2011
Posty: 350
Skąd: Wrocław
Wysłany: Nie Cze 01, 2014 18:42   

Ni może mieć mniejszych wsuwek. Wyglądają na standardowe 6.3 mm szerokości. Może przy regulatorze masz trochę pozaginane?
W niektórych alternatorach występowały, najczęściej podwójne wsuwki 9 mm, ale one służyły do odbioru prądu. Te standardowe, to zawsze były do regulacji.
Jeśli jednak obawiasz się tego alternatora lub nie faktycznie nie możesz podłączyć regulatora, to zastąp go polskim od malucha. Tam wszystko będzie pasować.
Dokładne rysunki i schematy podłączenia znajdziesz w sieci.
_________________
Zaprojektuję i wykonam instalację elektryczną do każdego pojazdu.
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Style created by PiotreQ9 from www.HeavyMusic.org
Strona wygenerowana w 0,04 sekundy. Zapytań do SQL: 17


Partnerzy

MadMax