No to słabo. Amory powinny się ugiąć pod masą ramy. Przy szybkiej jeździe po dziurach może tak być, że będziesz tracił przyczepność przednich kół co skutkuje chwilowym brakiem panowania nad pojazdem.
Pomógł: 3 razy Wiek: 37 Dołączył: 30 Mar 2013 Posty: 416 Skąd: czaplinek
Wysłany: Nie Maj 18, 2014 17:15
witam. troszke mnie nie bylo na forum i w garazu-praca. ale trozke mialem wolnego i podlubalem w garazu. zdjecia w galerii oraz filmik z pracy zawieszenia. dodam ze waze 85 kg
Skaczesz na przodzie ramy, jeżdżąc będziesz siedział na środku ramy i część twojego ciężaru spocznie na tylnej osi. Amory nie uginają się pod ciężarem ramy. Jadąc szybko po dziurach będzie podbijać przód i koła będą tracić przyczepność a Ty panowanie na pojazdem.
Ja już pisałem o tym. Decyzja należy do Ciebie czy weźmiesz to pod uwagę czy nie.
Ile tam dojdzie kg? 10? jak wsadzi aku to może 20-25. To może siądzie 2cm. Przy 70km/h i dziurach będzie podbijać przód. Jak aku planuje na tyle to już w ogóle.
Ja pisałem, że amory z hondy są twarde.
Zuh, pojezdzi, zobaczy. Według mnie sa sztywne, ale nie za twarde, bez aku moze jeszcze dojsc z 40kg. Teraz bez problemu sam recznie podniesie przod, a na gotowo bedzie o wiele cięższy
Pomógł: 3 razy Wiek: 37 Dołączył: 30 Mar 2013 Posty: 416 Skąd: czaplinek
Wysłany: Pon Maj 19, 2014 14:07
Spokojnie panowie. Pojezdze zobacze. Przod wazy juz swoje i dojdzie troche kg. aku wzmocnienia, na przod blacha, bo zamierzam przod obudowac itd. Jak
beda twarde to zmienie kat amorkow i po sprawie-najpierw pierwsze km.
A jak rama??? Ktos by poprawil cos???
Nie podoba mi się te górne mocowanie amorka. I te 4 poprzeczki na dachu nie wzmacniają klatki tylko dodają jej wagi. Wytnij te dwie środkowe rury i wstaw X nad głowę.
_________________ Czas aby w moim garażu coś się narodziło
Podobno Czerwone sie nie psuja..
Ale za to Niebieskie sa szybsze!!
Pomógł: 3 razy Wiek: 37 Dołączył: 30 Mar 2013 Posty: 416 Skąd: czaplinek
Wysłany: Pon Maj 19, 2014 20:32
bartek280395 napisał/a:
Nie podoba mi się te górne mocowanie amorka. I te 4 poprzeczki na dachu nie wzmacniają klatki tylko dodają jej wagi. Wytnij te dwie środkowe rury i wstaw X nad głowę.
mocowanie jeszcze bedzie obspawane plaskownikiem od spodu i dospawany do profila. a jaka jest roznica miedzy X a rurami rownoleglymi. zostawie tak jak jest. nie zamierzam nim dachowac... tylko zapidalac po lakach i polach, lasach itd
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum