Diagności mają dostęp do takiego typu danych. Ja w primerze miałem wpisane że przyczepa bez hamulca może mieć 350KG a powinno być 550 na przeglądzie wystarczy powiedzieć żeby wystawił papier. W wydziale komunikacji tylko dopisują w dowodzie zmianę parametrów.
A może partner? Nie wiem ile ma na haku ale jeździ u nas koleś z minikoparką na przyczepie. Tylko nie wiem czy jeździ legalnie.
Motor oczywiście też jest ważny ale ważna też jest konstrukcja budy auta. Od tego czy wytrzyma karoseria zależy waga przyczepy.
obalmy mit dmc sharana,alhambry i galaxy według świadectwa homologacji od 1650 kg do 2000kg w zależności od silnika i wyposażenia,lecz zdecydowana większość ma 2t
Tak, tylko w sharanie skrzynie i półosie nie wytrzymują jeżeli się dużo jeździ z cięzką przyczepką. Pomyśl o jakiejś terenówce, np. patrol. To jest zawsze 4x4 a przy ciąganiu przyczepy będzie dużym plusem.
Dużo będziesz jeździł z takim ciężarem za sobą?
luki, niskie spalanie nie realne znajomemu wychodzi duzo wyzsze niz w moim bylym audi a nawet w audi q7 nie wyszlo mi tak duze tylko ze ropy niestety i tylko tyle
_________________ Proste są dla szybkich samochodów.
Zakręty- dla szybkich kierowców.
a ty znowu o tym spalaniu.......... masz jakąś manie?
niech pali 10-12 pb będę zadowolony..... tyle mi paliło poprzednie z większym silnikiem....
To jak spalanie 10-12 pb Cie satysfakcjonuje to kupuj samochod z duzym silnikiem i bedzie tanszy w eksploatacji a palil tyle samo. Do 1.8T gaz musi byc juz troszke lepszy wtryski wydajniejsze do tego dochodzi turbo przeplywki ktore lubia padac masa elektroniki cewki ktore tez nie sa tanie swiece musza byc lepsze. Porownanie do jakiejs V6. No io napewno bedzie sie nim wygodniej jezdzic z przyczepka.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum