Pomógł: 27 razy Dołączył: 06 Sty 2010 Posty: 2122 Skąd: Świecie n/Wisłą
Wysłany: Pon Kwi 01, 2013 12:49
Duże ma być czy małe ? Jak małe to obstawiam na multicara, może polski wózek widłowy rak, jak większe to szukał bym stara 660, stara 21 to już nie do dostania chyba.
Pomógł: 50 razy Dołączył: 06 Sty 2010 Posty: 3312 Skąd: Sławno k. Opoczna
Wysłany: Pon Kwi 01, 2013 14:32
Oba obracasz albo oba zostają normalnie, zależy od kierunku obrotu flansz w reduktorze. Jak odwracasz most przodem do tyłu to automatycznie zmieniają sie obroty na przeciwne.
Pomógł: 27 razy Dołączył: 06 Sty 2010 Posty: 2122 Skąd: Świecie n/Wisłą
Wysłany: Pon Kwi 01, 2013 17:05
Jeden most atakiem do przodu, drugi atakiem do tyłu, obydwa patrząc wzdłużnie tak samo ustawione i obydwa kręcą "kołami" w tą samą stronę, za most od kaczki z bliźniakami dostanie dwa ze stara
Pomógł: 27 razy Dołączył: 06 Sty 2010 Posty: 2122 Skąd: Świecie n/Wisłą
Wysłany: Pon Kwi 01, 2013 17:56
Myślę że spokojnie samochodowy, tylko szukał bym czegoś w dobrym stanie, 1,6 czy 1,9 spalanie będzie podobne, coś od PSA, jakies XUD7, XUD9, stare diesle z peugeotów/citroenów/renault i rodzimych polonezów, proste konstrukcje, ciężko zajebliwe. Mam to polecam.
Pomógł: 10 razy Dołączył: 08 Maj 2011 Posty: 350 Skąd: Wrocław
Wysłany: Pon Kwi 01, 2013 18:30
Do takiej pracy, to raczej z terenówki lub ciężarówki. Może nawet coś ze zwolnicą. Przecież maszyna nie ma być szybka, a mocna i mobilna w ciężkim terenie. Więc coś masywnego, o dużym przełożeniu.
_________________ Zaprojektuję i wykonam instalację elektryczną do każdego pojazdu.
W lesie nie sprawdza się jedna oś. Najlepiej zastosować osie typu boogie. Zasilić to hydromotorami tak jak jest to np. w przyczepach z hds. Tylko w takim rozwiązaniu istnieje prawdopodobieństwo rozerwania opony.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum