Pomógł: 17 razy Dołączył: 27 Mar 2012 Posty: 1071 Skąd: Gostyń
Wysłany: Wto Lis 12, 2013 22:46
Moim zdaniem te spotkania powinny zamykać się w jednym dni ewentualnie drugi dzień na powrót, ponieważ mają to być dodatkowe spotkania obok zlotu oraz jeżeli będziemy mieć dobry harmonogram i będziemy się tego trzymać to w jeden dzień spokojnie wszyscy się najeżdżą.
Tworzenie klas na chwilę obecną nie ma sensu bo dziwnie będą klasy po 1 pojazd. Można zrobić klasy ale tylko z podziałem moto i inne.
Wpisowe myślę że najlepiej będzie po prostu płatne z góry.
Co do wymagań sprzętowych to
pasy
kask
gaśnica
sprawny układ kierowniczy.
Wyścigi fajnie było by zrobić w grupie jeżeli tor pozwalał by na jadę 2 buggy obok siebie. Podejrzewam że na tych spotach nie będzie więcej niż 5/ 6 buggy więc na raz moglibyśmy jechać. Czasówki są nudne bo nic się specjalnego nie dzieje.
Pomógł: 27 razy Dołączył: 06 Sty 2010 Posty: 2122 Skąd: Świecie n/Wisłą
Wysłany: Wto Lis 12, 2013 22:57
Odnośnie długości trwania konkretnej imprezy to myślę żeby przyjąć sobotę jako dzień rozegrania zawodów, pozostaje piątek na dotarcie i niedziela na powrót. Start grupowy powiązany jest ściśle z torem na jakim będzie operować wyścig. Mając do dyspozycji trasę szerokości 10 metrów spokojnie można jechać w grupie. Na podział klas chyba jest zbyt wcześnie w sensie obawiam sie że zbyt mało maszyn będzie w pierwszym roku. Sprawę punktacji niech ogarną znający lepiej temat. Wyposażenie przyjąć należy obowiązkowe pasy minimum 3 punktowe, kask, gaśnicę. Kubełki chyba większość posiada. Koszty każdy musi pokrywać indywidualnie + wspólna składka i nie ma się co oszukiwać trzeba się przygotować na minimum 2 tyś by uczestniczyć w wszystkich spotkaniach.
Wstępnie myślałem o torach koło wąbrzeźna (20zł za maszynę na cały dzień), stanisławka, i w okolicach Piony (adventura lub piaskownia) ale każda propozycja będzie mile widziana, w grę wchodzą tylko legalne miejsca, za propozycję spotkania "na dziko" nagrodzę specjalną nagrodą.
Jedną dodatkowa rundę można rozegrać na zlocie.
Przydał by się jakiś szkic regulaminu i propozycję miejsc spotkań w ewentualnymi kosztami wynajmu, wjazdu, i propozycje terminów spotkań.
Działamy razem, ja się wszystkim nie zajmę tym razem.
Wstępnie myślałem o torach koło wąbrzeźna (20zł za maszynę na cały dzień), stanisławka, i w okolicach Piony (adventura lub piaskownia) ale każda propozycja będzie mile widziana, w grę wchodzą tylko legalne miejsca, za propozycję spotkania "na dziko" nagrodzę specjalną nagrodą.
Pomógł: 41 razy Dołączył: 06 Sty 2010 Posty: 2338 Skąd: wschód / południe
Wysłany: Wto Lis 12, 2013 23:19
xel20 nie chodzi o zrobienie 4 zlotów z milionem konkurencji a 4 imprez z jedną konkretną konkurencją i sprawiedliwym podziałem wyników, ideałem było by gdyby organizator był organizatorem a nie uczestnikiem imprezy odpowiedzialnym za wszystko ... ogarnąć imprezę + ogarnąć własne uczestnictwo + płacić za to to chyba słabe rozwiązanie nie uważasz?
BĄK nie może być w centrum bo Ty jesteś z centrum i masz na miejscu a każdy inny by musiał gonić pół kraju
Pirson, 2 dni też mi się wydaje optymalne, 3 max
a co do pasów to nie chcę się wymądrzać ale pasy szelkowe (na 2 ramionach jednocześnie) łamią kręgosłup na fotelu składanym ... bo składany jest przeznaczony do całkiem innych pasów
grunt że wizje są podobne
pulsarus, Dakar Drift ma 4-5 metrów szerokości i spokojnie grupowe zawody są tam organizowane, też Dakar mógł by być kandydatem do imprezy, Śruba na pewno będzie zainteresowany i to jego rejony mniej więcej, no i na mnie możesz liczyć że coś się zorganizuje na wschodzie i południu, czy to stanisławka czy coś innego, jest wiele ciekawych miejsc do rywalizacji
przez organizację rozumiem dowiedzenie się wszystkiego na temat okolicznych noclegów z cenami, zapewnienie toru / trasy
co do regulaminu to zdrowy rozsądek wszystko powie
Ja jak juz macin, zauwazyl jestem chetny i gotowy na 100% uczestnictwo w tym co sie szukuje.
Co do Dakar Driftu to w niedziele bede mial okazje z jezioro sprawdzic teren namacalnie. Na tym torze mozna sie scigac w kilka pojazdow na raz ale tylko w Wrak Race. Byłem juz tam z moja maszya jak i w konfiguracji WK jak i w konfiguracji Buggy, w tej drugiej jest bardzo ciasno i ciezko bedzie sie scigac wiecej niz po 2 maszyny.
- dlugosc trwania zawodow - sobota albo niedziele dniem konkurencji, start ok 12 spotkanie na max 4 h, żeby ludzie co maja froche blizej mogli zamknac zawody w jednym dniu. Dla mnie nie bedzie problemu wstac o 4 wyruszyc w 5 godzinna droge i startowac w konkurencji.
- konkurencje - wszystko zalezy od konfiguracji terenu: * na jednym torze mozna polatac w 2 i do tego widze konkurencje do 2 przegranych, na tej podstawie klasyfikacja i punkty, * inny tor (ciasny) typowa czasowka cos na styl treningow w F1 mamy 2 godziny i np max 8 pomiarowych kolek, najlepsze 3 suma i gotowa klasyfikacja, * kolejny szeroki to wyscig wszyscy na raz i w ciagu okreslonego czasu liczba robimy wszyscy na raz jak najwiecej kolek. Punktacja generalna w kazdej z konkurencji taka sama, np 1 miejsce 10 ptk, 2 miejsce 8 ptk, 3 mc 7 i tak kolejno w dol.
- idea wpisowego i inne koszta - Jestem za sciepa na jakis gift dla najlepszych 3 miejsca nagrodzone na koniec sezonu. wpisowe forumowe (staly koszt) + wpisowe za wynajecie toru (zmienny). Plus inne koszta (nocleg, dojazd). Wiec tak jak wspomnial wczesniej pulsarus to te 2 tys to bedzie minimum kosztow calej zabawy.
- miejsce zawodow - jak dla mnie moge miec wszedzie daleko, byle byl konkretny tor:)
- bezpieczenstwo - Pasy min 3 p, kask, gasnica, kubel i sprawne hamulce, swiatlo stopu!
- organizator - powinien zajac sie zaletwieniem wszystkich formalnosci zwiazanych z wypozyczeniem toru, reszta bedzie nalezala juz do wlasciciela toru. Organizator powinien byc pomocny w znalezieniu ewentualnego noclegu. o wyzywienie juz kazdy sam sobie powinien zadbac.
Trzeba stwozyc zarys regulaminu z konkretnymi punktami i je stopniowo rozbudowywac, proponuje stwozyc odpowirdni dzial a w nim konkretne tematy z posazczegulnymi punktami, pierwszy post modyfikowany reszta to konkretne propozycje bez spamu i zasmiecania, regularnie czyszczony i zeby mogl sie zawsze zmieniac pod zmieniajace sie warunki. Pierwszy rok bedzie typowo doswiadczalnym rokiem, kolejny bedzie duzo bardziej dostosowany i dopracowany aby byla wieksza rywalizacja i mniejsze roznice pomiedzy zawodnikami czy tej ich maszynami.
Pomógł: 50 razy Dołączył: 06 Sty 2010 Posty: 3312 Skąd: Sławno k. Opoczna
Wysłany: Sro Lis 13, 2013 01:24
Panowie A więc coś odemnie ja planowałem coś na miare ostatniego zlotu:
1 dzień - Cross country, albo tor crosowy albo duza żwirownia- kwestja ceny na torze crosowym wiadomo hopki w dal podjazdy, na żwirowni duzo piachu strone podjazdy trialowe itd,
na któymś z nich napewno będzie próba czasowa, z elementami sprawnościowymi ale i tym co protrafi sprzęt spokojnie kilka ciekawych konkurencji
2 dzien offroad mam już w kieszeni zgode na tor offroadowy w łasku, <sporo błota, ale i też sporo piachu, wąwozów podjazdów itd>, jednak ostatecznie na tygodniu dowiem się ile za to wszystko krzykną <info dla urzędu miasta, policji, straży itd...
Zróżnicowany teren pozwala na wymyślenie przeróżnych konkurencji od:
= coś jak mały <ale troszke więszy> tor w Świecu, - moto nie będzie się nudzić
= błoto to wiadomo
= troche trialu
Podobnie jak u Przemka wzdłoż toru płynie sobie rzeczka, więc wygrywa ten kto ją przepłynie
Zasadniczy problem: Oficjalnie brak możlowosci noclegu na terenie toru po drugiej stronie motel z kilkoma pokojami od 40zł za dobe... poszukuje narazie info nad możliwoscia rozbicia się namiotów w okolicy.
Jak będe znał szczegóły i ceny, to napiszę oficjalny Temat <reaktywacja tematu łask
Kwestja jeszcze jedna że te tereny tzn tam gdzie by było spotkanie 1 dnia jest oddalone o parenascie KM od drugiego miejsca, wiec to też mały markament ;/
macin, może i jestem z centrum ale bardziej chodziło mi żeby np ktoś nie musiał jechać np. z Sopotu gdzieś w okolice zakopca bo wtedy raczej traci to sens a po drugie ja i tak bedę musiał jechać na takie spotkanie dalej niż inni bo 90% z całego roku przebywam w Niemczech 1040 km od domu
jajek, wydaje mi sie ze ty bardziej o spotach czy zlotach mowisz, a nie tak jak w temacie "Polska Liga Wyścigowa Buggy", ta liga ma byc jak sama nazwa mowi wyscigowa! Zawsze mozna zrobic jakas konkurencje na spocie czy zlocie zaliczana do ligi, ale nie ukrywajmy, na dzisiaj czy nawet w ciagu przyszego roku nie bedziemy w stanie strzowyc 4 zakladanych eliminacji bedacych czescia zlotu.
Pomógł: 41 razy Dołączył: 06 Sty 2010 Posty: 2338 Skąd: wschód / południe
Wysłany: Sro Lis 13, 2013 11:09
temat już jest (ten)
a wspólne decyzje mogły by być przeklejane do pierwszego postu tak jak Sruba piszesz, dyskusja jest dobra a co najważniejsze było by w pierwszym poście zawsze dopasowany pod zmieniające się warunki
- co do sprzętu i wyposażenia to już chyba wiadomo, każdy z Was napisał, jest to jasne
- start jednak proponował bym około 10:00, wtedy konkretne 4-6 godzin się pobawić i tego samego dnia można wracać do domu (zawsze to nocleg taniej)
- punkty jak najciaśniej ( 10,9,8,7...) żeby zwycięzca nie miał za prosto
co do informacji o Stanisławce to przypomnę:
pokoje - 2 osobowy modyfikowany do 3 osobowego i 4 osobowe pokoje
ceny:
35 zł jedna noc lub 30 zł gdy jest ponad jedna noc
śniadanie / kolacja 10 zł lub jedzenie na cały dzień 35 zł do syta
W punkcie nr 3 jest wyjazd w wąwóz i trasa około 2 km wąwozami, łąkami, piachem i znowu wąwozami, po tych 2 km lądujemy w punkcie 4 i tak w kółko można jeździć
2) Kalendarz Ligi:
-
- Ludowice (xx-xx-2014)?
- Dakar Drift (xx-xx-2014)?
- Stanisławka (xx-xx-2014)?
3) Osoby odpowiedzialne za przygotowanie Zawodów Ligowych w "swoich" lokalizacjach
-
-
-
- macin (Stanisławka) ?
4) Sytuacje karalne:
- niebezpieczne sytuacje podczas wolnych treningów tj. dzikie wyprzedzanie (wyprzedzany nie będzie miał gdzie się schować) i dzikie tamowanie ruchu (wyprzedzający mógł by minąć ale go blokujesz, trąbi a wyprzedzany bez reakcji)
- stop pijanym kierowcom
-
- czerwona flaga - prędkość patrolowa, czasówka anulowana, zjedź gdzieś spokojnie
- z każdej sytuacji karalnej sędziowie (czyli zawodnicy) będą decydowali o odebraniu X punktów z danych zawodów (albo kara czasowa?)
-
5) Przebieg zawodów:
-
- podczas czasówki /kwalifikacji zawodników pozostali dbają o ich bezpieczeństwo (flagi, czas, sędziowanie)
- start dwóch zawodników odbywa się w 1 rzędzie (kolejność według czasu kwalifikacyjnego)
- start trzech lub więcej zawodników odbywa się w 2 rzędach (kolejność według czasu kwalifikacyjnego)
-
6) Harmonogram zawodów:
- Sobota przyjazd i regulacja luzów i ciśnienia pomiędzy nami (bo tego nam brakuje)
-
- Niedziela 8:00 badanie kontrolne według pkt 1 (nie wiem czy to istotne bo wiemy co mamy, ale nie każdego znamy)
- Niedziela 9:00 odprawa (kilka zdań od osoby odpowiedzialnej, przejście po torze)
- Niedziela 10:00 wolne treningi (jazda max lub spokojna, byle z głową)
- Niedziela 12:00 rozpoczęcie zawodów
- Niedziela 16:00 sprzątanie / pakowanie / wyjazd
-
-
7) Punktacja:
- 1 miejsce 10 punktów
- 2 miejsce 9 punktów
- 3 miejsce 8 punktów
- 4 miejsce 7 punktów
- 5 miejsce 6 punktów
- 6 miejsce 5 punktów
- 7 miejsce 4 punktów
- 8 miejsce 3 punktów
- 9 miejsce 2 punktów
- 10 miejsce 1 punkt
8) Informacje ogólne:
- przystąpienie do PLWB na rok łączy się z deklaracją udziału we wszystkich imprezach w sezonie oraz wpisowym xxx PLN przeznaczonym na nagrody na koniec sezonuPLWB
- wpisowe nie będzie zwracane
-
9) Nagrody:
- Fundusz nagrodowy powstanie z wpisowego oraz z "reszty" kwot organizacyjnych poszczególnych imprez
- Pierwsze miejsce (2 tylne opony ?)
- Drugie miejsce (kask ?)
- Trzecie miejsce (rękawice ?)
-
-
to takie tam ... proszę komentujcie co komu nie pasuje i dopisujcie swoje punkty i podpunkty, zaznaczajcie kolorami co źle a czego brakuje i co jest bardzo ważne, to dla nas ma być to warto się chwilę zastanowić bo może być naprawdę nieźle
i pytanie co ze stowarzyszeniem ? kiedyś już poruszaliśmy ten temat 15 osób może być ciężko dorwać, może do offroadowego istniejącego się dopisać ? mogę zapytać na forum jeepa czy ktoś by nas przygarnął pod skrzydła, akceptujecie? posiadając stowarzyszenie możemy gadać z lokalnym radiem / burmistrzem / orlenem o jakieś wsparcie (od medialnego po finansowe) a pierwszy rok będzie ważny dla rozpropagowania cyklu
Regulamin:
1) Wyposażenie podstawowe pojazdu i kierowcy (z pasażerem):
- kask
- pasy szelkowe bez napinacza
- fotel kubełkowy
- światło stop
- (lusterka?) przdaja sie nawet przy zwyklej jezdzie po lesie z kumplami wiec mysle ze podczas konkurencji gdzie startuje kilka buggy to by sie przydaly.
- gaśnica
- (sygnał dźwiękowy?) tu jak narazie nie widze sensu, mozne w kolejnym sezonie.
-
-
2) Kalendarz Ligi:
-
- Ludowice (xx-xx-2014)?
- Dakar Drift (xx-xx-2014)?
- Stanisławka (xx-xx-2014)?
- a. od stycznia do kwietnia
- b. od maja do czerwca
- c. od lipca do wrzesnia
- d. od pazdziernika do grudnia
Kazdy tor powinien byc wczesniej sprawdzony i objezdzony (wymienione juz widzialy buggy:) sklad mi odpowiada
3) Osoby odpowiedzialne za przygotowanie Zawodów Ligowych w "swoich" lokalizacjach
-
-sruba (Dakar Drift)?
-
- macin (Stanisławka) ? za
4) Sytuacje karalne:
- niebezpieczne sytuacje podczas wolnych treningów tj. dzikie wyprzedzanie (wyprzedzany nie będzie miał gdzie się schować) i dzikie tamowanie ruchu (wyprzedzający mógł by minąć ale go blokujesz, trąbi a wyprzedzany bez reakcji)
- stop pijanym kierowcom
-
- czerwona flaga - prędkość patrolowa, czasówka anulowana, zjedź gdzieś spokojnie
- z każdej sytuacji karalnej sędziowie (czyli zawodnicy) będą decydowali o odebraniu X punktów z danych zawodów (albo kara czasowa?)
-
5) Przebieg zawodów:
-
- podczas czasówki /kwalifikacji zawodników pozostali dbają o ich bezpieczeństwo (flagi, czas, sędziowanie)
- start dwóch zawodników odbywa się w 1 rzędzie (kolejność według czasu kwalifikacyjnego)
- start trzech lub więcej zawodników odbywa się w 2 rzędach (kolejność według czasu kwalifikacyjnego)
- kwalifikacje na kazdym torze, czas mierzony na dwuch okrazeniach treningowych lepszy brany pod uwage,
- w czasowce start wg kolejnosci kwalifikacji, 3 pomiarowe okrazenia, najlepsze brane pod uwage w klasyfikacji generalnej
6) Harmonogram zawodów:
- Sobota przyjazd i regulacja luzów i ciśnienia pomiędzy nami (bo tego nam brakuje)
-
- Niedziela 8:00 badanie kontrolne według pkt 1 (nie wiem czy to istotne bo wiemy co mamy, ale nie każdego znamy)
- Niedziela 9:00 odprawa (kilka zdań od osoby odpowiedzialnej, przejście po torze)
- Niedziela 10:00 wolne treningi (jazda max lub spokojna, byle z głową)
- Niedziela 12:00 rozpoczęcie zawodów
- Niedziela 16:00 sprzątanie / pakowanie / wyjazd
-
7) Punktacja:
- 1 miejsce 10 punktów
- 2 miejsce 9 punktów
- 3 miejsce 8 punktów
- 4 miejsce 7 punktów
- 5 miejsce 6 punktów
- 6 miejsce 5 punktów
- 7 miejsce 4 punktów
- 8 miejsce 3 punktów
- 9 miejsce 2 punktów
- 10 miejsce 1 punkt
- każde nastepne 0 punktów
8) Informacje ogólne:
- przystąpienie do PLWB na rok łączy się z deklaracją udziału we wszystkich imprezach w sezonie oraz wpisowym xxx PLN przeznaczonym na nagrody na koniec sezonuPLWB
- wpisowe nie będzie zwracane
- wpisowe bedzie przeznaczone w całosci na nagrody dla pierwszych 3 miejsc.
9) Nagrody
- nagrody beda przyznawane jednorazowo na koniec sezonu
- przy założeniu 25 zl na jedna eliminacje wychodzi 100 zl na caly sezon, przy 5 zawodnikach mamy 500 zl
- za pierwsze miejsce 50% calej puli
- drugie miejsce 30%
- trzecie miejsce 20%
-
Stowarzyszenie powinno powstac a ich członkami powinni byc uzytkownicy forum, poniewaz tam bym widzial konto na ktore wplywaja wszystkie skladki, oplaty, wpisowe. I tak jak marcin wspomnial, latwiej o promocje itp (juz duzo na ten temat plusow jest opisanych).
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum