CustomDrag, amorki sa twarde a przod lekki wiec spokojnie, moze bede lekko podwyższał a ta srubke zamieniam na m16 . mocowanie wachaczy przy ramie moze byc ? bo to co koledzy wczesniej pisali to podobno wyrwie w pizdziet wiem ze mocowanie przy ramie zrobie jak w planach ale wzmocnie plaskownikiem 40x8 do gornej czesci ramy i do dolnej wiec wszystko powinno byc ok , jak bede fotorelacje prowadzil to jeszcze sie o to dopytam czy dobrze wszystko robie . bo dodam ze mam 16 lat i to jest moj pierwszy pojazd ktory tworze
_________________ Ryk silnika mnie usypia .
"(...)tam do końca, tam zawracasz, tu ten i będzie OK." ~~~~MrPiona .
Pomógł: 27 razy Dołączył: 06 Sty 2010 Posty: 2122 Skąd: Świecie n/Wisłą
Wysłany: Nie Mar 17, 2013 13:06
Mocowanie przy ramie obowiązkowo wzmocnić bo to na zdjęciu to jakaś tragedia. Może kątownikiem tuningowym poprowadzić do ramy zewnątrz. Drugim nieporozumieniem jest ten gwint do regulacji pochylenia koła. Zrobić dłuższy wahacz górny, gwintu mniej i większy. M16 minimum.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum