Download Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości Album Statystyki Twoja Galeria
Strona główna Rejestracja Zaloguj

Uzytkownik:     Haslo:     Zaloguj automatycznie:   


Zapomnialem hasla
Nie masz konta? Zarejestruj sie Tutaj

Poprzedni temat «» Następny temat
Problem z buggy.
Autor Wiadomość
michalst3 



Pomógł: 12 razy
Wiek: 28
Dołączył: 11 Wrz 2011
Posty: 541
Skąd: Chechło Pierwsze
Wysłany: Pon Gru 24, 2012 09:13   

Tak naprawde to prawie wszystkie silniki hondy są alu .
_________________
Galeria ST3
2.3Turbo 250KM 400Nm
 
 
 
Sebusk 
Flinston



Pomógł: 29 razy
Wiek: 37
Dołączył: 06 Sty 2010
Posty: 2773
Skąd: Sępolno Wielkie
Wysłany: Pon Gru 24, 2012 10:06   

Tylko pamiętaj że silnik od R1 przy tej mocy waży tyle co w tym 2.2 sama skrzynia biegów :]
_________________
SR 2 CBR 1100 XX
Piranha RF 900 RR
 
 
 
Qba 



Wiek: 29
Dołączył: 06 Gru 2012
Posty: 11
Skąd: Ujny
Wysłany: Sro Mar 06, 2013 21:01   

Pytanko, w zasadzie kilka.
1. Potrzebuję zawieszenia w teren do buggy z civica, najlepiej gwint. na przodzie mam technicsa evo10 ( w samochodzie tył) w zasadzie nowe, buggy złożone w to lato, a z tyłuu przy silniku zwykłe na sportowych sprężynach, niestety słupki już leją a sprężyny są wymęczone.
Jeśli chodzi o zakres finansowy jestem w stanie wydać 1500-1600 zł za komplet, chyba, że ktoś wie skąd mogę dorwać tylko te przy silniku.

2. Silniczek już swoje przeszedł. Zaciąga oleju przy wysokich obrotach i najprawdopodobniej jeden ze wtrysków może lać. Z zaworami raczej ok, nie słyszę żeby coś się tłukło.
Sprzęgło się kończy (holesoty 270 robią swoje). Tu pojawia się pytanie, inwestować kasę w ten silniczek, czy może pomyśleć o jakimś v-tecu?
Swego czasu myślałem o b18c4 ale cena mnie troszkę przeraziła.
Macie może jakąś alternatywę dla tego silnika?? Za silniczek jestem w stanie dać sporo, nawet jeśli będę musiał dołożyć później do niego.
 
 
 
michalst3 



Pomógł: 12 razy
Wiek: 28
Dołączył: 11 Wrz 2011
Posty: 541
Skąd: Chechło Pierwsze
Wysłany: Czw Mar 07, 2013 19:15   

1 gwint skompletuj sam pod swoje buggy .

2 może H22A
_________________
Galeria ST3
2.3Turbo 250KM 400Nm
 
 
 
olozwirski 


Pomógł: 1 raz
Dołączył: 15 Cze 2012
Posty: 37
Skąd: wkz
Wysłany: Czw Mar 07, 2013 20:08   

Zawsze możesz uturbic.
 
 
 
Qba 



Wiek: 29
Dołączył: 06 Gru 2012
Posty: 11
Skąd: Ujny
Wysłany: Sob Mar 09, 2013 00:15   

h22a jest za duży, może nie wejść w rame.

Co do uturbienia, to nie jestem przekonany czy pożyje w pyle i piasku.
 
 
 
michalst3 



Pomógł: 12 razy
Wiek: 28
Dołączył: 11 Wrz 2011
Posty: 541
Skąd: Chechło Pierwsze
Wysłany: Nie Mar 10, 2013 10:05   

Tak tylko silniki hondy mają słabe doły .
_________________
Galeria ST3
2.3Turbo 250KM 400Nm
 
 
 
Qba 



Wiek: 29
Dołączył: 06 Gru 2012
Posty: 11
Skąd: Ujny
Wysłany: Pon Mar 11, 2013 11:21   

tak, ale wystarczy 3k obrotów i w górę:).
Poza tym cena części + wytrzymałość robią te silniki atrakcyjnymi.
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Style created by PiotreQ9 from www.HeavyMusic.org
Strona wygenerowana w 0,04 sekundy. Zapytań do SQL: 17


Partnerzy

MadMax