Wiem o tym ze mam skrzynie wzdłuzna ale nie rozumiem po co stosowac jakies podpory, jak mozna np. przedłuzyc obie połoski o taka sama dlugosc i do krótszej robic wachacz.
Pomógł: 8 razy Wiek: 40 Dołączył: 28 Mar 2011 Posty: 433 Skąd: Zawidów
Wysłany: Pon Paź 29, 2012 14:04
to że pojazd będzie nawet wyglądał to ok tylko kąty pracy krótszej półośki są inne od kątów tej dłuższej, więc się nie sprzeczaj
jak sprzęt ma jeździć po asfalcie lub równym to to nie ma znaczenia, ale w terenie stwarza to dużo problemów i najczęściej siadają przeguby które mają jakiś zakres pracy, chwilowej, ciągłej lub pod obciążeniem
_________________ "Maszyna ma duszę tylko wtedy gdy posiada najbardziej ludzką cechę - zawodność" - Jeremy Clarkson.
to że pojazd będzie nawet wyglądał to ok tylko kąty pracy krótszej półośki są inne od kątów tej dłuższej, więc się nie sprzeczaj
jak sprzęt ma jeździć po asfalcie lub równym to to nie ma znaczenia, ale w terenie stwarza to dużo problemów i najczęściej siadają przeguby które mają jakiś zakres pracy, chwilowej, ciągłej lub pod obciążeniem
Ja dlatego wybralem skrzynie wzdłużną, mniej problemow
przejsc zawsze mozna, tylko ze to sa znow dodatkowe koszty:D Pozostaje kombinacja:)
[ Dodano: Sob Lis 03, 2012 17:29 ]
mam takie pytanie odnośnie wahaczy:
Czy jesli zrobie górny i dolny wahacz z przodu o takim samym rozstawie, zakładam ze bedzie to około 300mm to bedzie to sprawiało jakis problem w ich działaniu, wytrzymałosci?
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum