Wiek: 37 Dołączył: 31 Mar 2012 Posty: 19 Skąd: Świebodzin
Wysłany: Sob Paź 20, 2012 16:07 GSMOON xykd 150-3 zmiana silnika
Witam serdecznie mam nadzieję że uzyskam od was pomoc i nie będę już nikomu utrudniał życia i zawracał gitary a wracając do tematu
jestem w posiadaniu buggiego który jest już zarejestrowany i chciał bym zmienić w nim silnik gdyż ten co mam to jest lekka tragedia (gy6 157qmj) jest to automat CVT z 1 biegiem do przodu i 1 do tyłu i chciał bym zmienić w nim silnik z góry zapowiadam że nie potrzebuje nie wiadomo jakich cudów 100 km/h wystarczy mi w zupełności ponieważ 70 % użytkowany będzie na drogach publicznych i nie chciał bym aut ciężarowych spowalniać teraz ledwo 50 - 60 km/h napęd na koła przenoszony półosiami jest lipa wiem że rama może nie jest mistrzostwo świata dlatego skakanie itd. takie rzeczy wiadomo odpadają chcę żyć
doradźcie mi co muszę
zdjęcia w galerii
https://picasaweb.google.com/107635907401033330884/KopiaBuggy?authkey=Gv1sRgCOPDx8Ow9abH1QE
Ostatnio zmieniony przez PepsiBoss Sob Paź 20, 2012 22:24, w całości zmieniany 1 raz
maly87, Hmm najprościej i chyba jedyne wyjście to wsadzić silnik od jakiegoś moto. Szukaj silników z osprzętem lub rozbitych motocykli z silnikiem na chodzie. Twoim wymogom sprosta jakiś 2cyl motorek z przedziału 250-500ccm pojemności. Mocniejszego silnika raczej bym w tą ramę nie włożył...
Coś w w tym stylu http://otomoto.pl/suzuki-...t-M2994623.html
_________________ Album Picasa
Budowa buggy SideWinder
Wiek: 37 Dołączył: 31 Mar 2012 Posty: 19 Skąd: Świebodzin
Wysłany: Sob Paź 20, 2012 18:14
no wlasnie o to mi chodzi ale jak mam tam przelozycz naped bo w tym najwiekszy problem wiem ze musze kupic odrazu z osprzetem z tym problemu nie bedzie
Musisz zbudować skrzynie napędową albo wziąć dyfer z jakiegoś auta nie wiem ja to bym wogóle całe zawieszenie wyciął i zrobił skrzynie napędowa jak jest w Pirańkach
Wiek: 37 Dołączył: 31 Mar 2012 Posty: 19 Skąd: Świebodzin
Wysłany: Nie Paź 21, 2012 07:13
taki silniczek by mi w zupełności wystarczył większego nawet nie mam zamiaru wstawiać rama już mogła by tego nie wytrzymać
zawieszenie wolał bym zostawić takie jakie jest ewentualnie wymienić amorki bo zależy mi na tym aby wyglądał jak najbardziej do oryginalnego bo mam go zarejestrowanego i dlatego takie cyrki
on za dużego prześwitu nie ma wiec jazda typowo terenowa to odpada
poszukam jak skonstruować taką skrzynkę i pomyśle jak ją umocować to najpierw muszę pomierzyć miejsce na skrzynkę potem zakupić jakieś serducho nowe i do dzieła a powiedzcie mi a silnik patrzeć z chłodzeniem płynem tak będzie chyba najlepiej ??
Wiek: 44 Dołączył: 30 Maj 2012 Posty: 2 Skąd: Szczecin
Wysłany: Wto Paź 23, 2012 07:53 Gsmoon 260
Witam. Ja wstawialem silnik do buggy gsmoon 260. Zastapilem silnik chinski (ktory sie sypal) honda foresight 250 czyli mocy nie przybylo ale z doswiadczenia moge ci powiedziec ze jezeli chcesz wsadzic do siebie silnik to cos powyzej 400. Rama powinna wytrzymac a mocy bedzie w sam raz. I tak jak koledzy podpowiadaja najlepiej moto przekladnia na lancuch. U ciebie chyba jest sztywna oś i juz jest zebatka ?? Tak ze wiekszego problemu nie powinno byc. Pozdrawiam
taki jest u mnie napęd przez pół osie tylko w tej przekładni wodzik lata między 2 zębatkami i w tedy mam bieg do przodu i bieg to tyłu a silnik dokładnie coś 500ccm ale także wsteczny będę montował najprawdopodobniej z rozrusznika jakiegoś ropniaka więc dużo problemu nie powinno być z montażem silnika zrobię obudowę połączę półosie tak jak jest oryginalnie zamontuje w odpowiednim miejscu zębatkę i wydaję mi się że będzie git
wiadomo będę musiał także wymienić przeguby i na pewne w/w półosie bo raczej nie wytrzymają
Wiek: 37 Dołączył: 31 Mar 2012 Posty: 19 Skąd: Świebodzin
Wysłany: Pią Paź 26, 2012 07:09
Kraz89 dzięki będę myślał
zarek1 a co ci się sypało w silniku ?? i jak ty u siebie to zrobiłeś masz jakieś foto ??
[ Dodano: Czw Mar 14, 2013 16:23 ]
Witam po długiej nieobecności dostałem silnik może szału nie robi ale wydaje mi się ze na mój użytek w zupełności wystarczy muszę tylko złożyć do kupy instalacje elektryczną
silnik mam od suzuki gs 250 fws 4 cylindrowy 6 biegowy chłodzony cieczą coś niby kiedyś miało ok 36 kucyków tyle co o nim wiem dla mnie git tak jak wcześniej w teren się nie szykuję tylko głownie asfalt (zarejestrowany) i teraz chodzi o to jakie przełożenie wybrać żeby było optymalne i w zupełności 100-110 mi wystarczy do przemieszczania się i powiedzcie jak zacząć projektować skrzynkę napędową żeby zmieścić tam 2 koła zębate jedno napędowe drugie do wstecznego z rozrusznika
bo ten napęd co mam teraz po skompletowaniu kół zębatych to jest istna tragedia max ok 50kmh pożal się boże poprostu
Jednak kolejna zmiana silnik tamten od suzuki jednak nie wydał więc jest włożony od Yamahy fz 750 teraz to po prostu bajka
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum