Download Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości Album Statystyki Twoja Galeria
Strona główna Rejestracja Zaloguj

Uzytkownik:     Haslo:     Zaloguj automatycznie:   


Zapomnialem hasla
Nie masz konta? Zarejestruj sie Tutaj

Poprzedni temat «» Następny temat
Kilka pytań
Autor Wiadomość
MarcinZ


Wiek: 38
Dołączył: 05 Lut 2012
Posty: 26
Skąd: Śląsk
Wysłany: Wto Wrz 25, 2012 19:28   Kilka pytań

Witam z braku czasu i weny już 2gi rok buduje swoje buggy, praktycznie z 3 razy wszystko pociąłem i od nowa złożyłem, jest jeszcze masa niedoróbek które będę systematycznie usuwał, dziś elektrykę podłączałem ,i mam takie pytanie do was ,pompkę paliwa można podłączyć pod zapłon na stałe ??

Co to jest i czy to jest potrzebne:
1 Air Vent Control Solenoid Valve
2 Fuel cut of relay
3 fuel pump transfer relay
 
 
 
Sebusk 
Flinston



Pomógł: 29 razy
Wiek: 37
Dołączył: 06 Sty 2010
Posty: 2773
Skąd: Sępolno Wielkie
Wysłany: Sro Wrz 26, 2012 08:18   

pompa pod zapłon bezpośrednio... no może przez bezpiecznik. Jeden z pompy pod masę drugi do stacyjki czy gdzie tam masz prąd z zapłony tylko ona trochę prądu bierze żebyś czasami kablami telefonicznymi tego nie łączył. ;)
_________________
SR 2 CBR 1100 XX
Piranha RF 900 RR
 
 
 
MarcinZ


Wiek: 38
Dołączył: 05 Lut 2012
Posty: 26
Skąd: Śląsk
Wysłany: Sro Wrz 26, 2012 10:32   

Cytat:
pompa pod zapłon bezpośrednio... no może przez bezpiecznik. Jeden z pompy pod masę drugi do stacyjki czy gdzie tam masz prąd z zapłony tylko ona trochę prądu bierze żebyś czasami kablami telefonicznymi tego nie łączył.


Zrobię tak jak mówisz ,bezpieczniki będą ale za jakiś czas ,kabel plusowy będę przeciągał z 3 metry dalej do "kokpitu" czy jak to sie zwie a minus od razu do masy ,grubości kabli są ok a nawet grubsze daje bo tak cieniutkich jak w oryginalnej instalacji nie mam.

Następna sprawa ,sprzęgło hydrauliczne ,tłoczek od malczana zaspawany z jednej strony. Podłączyłem go najpierw do pompki z hamulca od CBR ale tylko 25% nabijała i trzeba by było pedał 4 razy naciskać. Ale dostałem od dziadka ,prawdopodobnie z syrenki pompę coś tam próbowałem wstępnie ją uruchomić ale jak sie z 30 pedał naciśnie to napompuje ,coś jest nie tak. Na pewno zaspawam wylot z 2giej sekcji bo jest obcięta rurka. i podłacze pod zbiorniczek od hamulca bo na razie jest taki malutki z CBRki. Robił ktoś coś takiego?
 
 
 
luki 
:x



Pomógł: 16 razy
Wiek: 34
Dołączył: 06 Sty 2010
Posty: 3342
Skąd: Łancut
Wysłany: Sro Wrz 26, 2012 10:54   

o kurde z tym przerabianiem cylinderka dobry drut xD

MarcinZ, zainwestuj w normalny zestaw do hudrauliczneog sprzęgła...

np skoda 105/120
passat b3
itp
_________________

 
 
MarcinZ


Wiek: 38
Dołączył: 05 Lut 2012
Posty: 26
Skąd: Śląsk
Wysłany: Sro Wrz 26, 2012 11:36   

http://allegro.pl/vw-pass...2648686630.html znalazłem taki zestaw ,ale jeszcze poeksperymentuje na tym moim tłoczku.
 
 
 
Szuler17 



Pomógł: 2 razy
Wiek: 33
Dołączył: 06 Sty 2010
Posty: 372
Skąd: Wyszków
Wysłany: Sro Wrz 26, 2012 14:56   

Mam całą pompkę z wysprzęglikiem i zbiorniczkiem od hyundaia. Mogę po taniości Ci ją puścić jak chcesz.
_________________

 
 
 
MarcinZ


Wiek: 38
Dołączył: 05 Lut 2012
Posty: 26
Skąd: Śląsk
Wysłany: Sro Wrz 26, 2012 18:42   

Lipa ,zalałem wodą chłodnice i sie okazało że blok silnika popękany i woda cieknie ,w zime pewnie co wody zostało i rozsadziło.
 
 
 
sudan 
SPAWACZ



Pomógł: 11 razy
Wiek: 42
Dołączył: 12 Wrz 2012
Posty: 604
Skąd: Iłowa
Wysłany: Nie Wrz 30, 2012 22:19   

nie jeden silnik pękł od wody. latem tez lejemy tylko glikol. nie znam sie na ścigaczach ale na tym zdjęciu to blok czy cylinder? w cross-ie to jest własnie cylinder . część wymienna za niewielkie pieniądze. jeżeli blok to :-( wielka lipa. nie opuszczaj gardy. ja spawam tne a spawam już ponad rok i każdego dnia obmyślam co zrobić jutro. nie łam sie moze znajdziesz gdzies jakis fajny inny silnik
 
 
Szuler17 



Pomógł: 2 razy
Wiek: 33
Dołączył: 06 Sty 2010
Posty: 372
Skąd: Wyszków
Wysłany: Pon Paź 01, 2012 10:00   

Blok aluminiowy spokojnie można tigiem pospawać, jeżeli są tylko rysy. Oszlifowac miejsca pęknięcia, tig w łape i jedziesz. Nie ma rozpaczy.
_________________

 
 
 
Sebusk 
Flinston



Pomógł: 29 razy
Wiek: 37
Dołączył: 06 Sty 2010
Posty: 2773
Skąd: Sępolno Wielkie
Wysłany: Pon Paź 01, 2012 14:51   

to ja chyba ślepy jestem bo nie widze pęknięć jeśli masz kogoś z tigiem to jedz zaspawa spokojnie ;)
_________________
SR 2 CBR 1100 XX
Piranha RF 900 RR
 
 
 
MarcinZ


Wiek: 38
Dołączył: 05 Lut 2012
Posty: 26
Skąd: Śląsk
Wysłany: Pon Paź 01, 2012 15:05   

Chciałem pospawać bez rozbierania ,zalepiłem te pęknięcia co widziałem nalewam wody i leje w innym miejscu ,praktycznie powierzchnie wielkośći 2ch paczek papierosów musiałem napawać ,ale lipa wyszło bo zbyt wielka powierzchnia z 0,5mm szczelinka sie zrobiła miedzy cylindrami a głowicą, planować się nie opłaca to kupiłem nowy blok na allegro za niecałe 200zł z wysyłką. Na dniach powinno to dojść i będę próbował to wszystko poskładać do kupy.
 
 
 
dazomazo 



Pomógł: 4 razy
Wiek: 31
Dołączył: 15 Paź 2010
Posty: 556
Skąd: włoszczowa
Wysłany: Wto Paź 02, 2012 08:31   

dobry klej i jedziesz dalej
znajomy miał w ciągniku klejony to z 5 lat jeździł aż sprzedał papaja ;)
_________________
To brak wiary w siebie sprawia, że ludzie boją się podejmować wyzwania. Ja w siebie wierzę :)

Powodzenia w Tyraniu :]
Galeria
http://zmniejszacz.pl/galeria/5ad05f9d9e02d/buggy
https://picasaweb.google.com/104300103581354635767/Buggy14
 
 
 
sudan 
SPAWACZ



Pomógł: 11 razy
Wiek: 42
Dołączył: 12 Wrz 2012
Posty: 604
Skąd: Iłowa
Wysłany: Wto Paź 02, 2012 10:35   

kolega MarsinZ ma racje. pozatym nie wszystko można pospawac tig-iem. a Al jest naprawde niewdzieczny do spawania. zwłaszcza takie elementy jak mial kolega
 
 
MarcinZ


Wiek: 38
Dołączył: 05 Lut 2012
Posty: 26
Skąd: Śląsk
Wysłany: Sro Paź 03, 2012 23:16   

silnik poskręcany ,będę go podłączał na krótko na stoliku a nie w buggy ,nie chce mi sie zakładać i wykręcać bo się okaże że coś źle ,zalałem go dziś wodą i jest juz szczelny na nowym blok ,jutro wleję olej elektrykę i chłodnicę ,i testy odpalania jak znajdę paliwo :D Zdjęcia jutro jakieś wrzucę.

[ Dodano: Sro Mar 06, 2013 18:20 ]
Silnik sie okazał odporny na me starania do dziś go nie odpaliłem ,zrobiłem porządną instalacje ,pompkę podłączyłem według schematu oryginalnego czyli 3 jakieś puszeczki i z tego na cewki jeden kabel ,drugi na moduł a trzeci masa. Jakoś to działa i napompowało gaźniki.

Podpiąłem nowy akumulator i zaczęły się eksperymenty po raz kolejny ,ale jest jak zwykle zachechła na kilka chwil jedynie jak naleje strzykawką paliwa w gaźniki a tak to nic. Gaźniki w miarę czyste ,rozebrałem je ostatnio z grubsza i przedmuchałem powietrzem ,śruby regulacyjne wykręcone 2,5 obrotu tak jak w serwisówce do F4 (dziś to zrobiłem i troszkę lepiej ale i tak nie pali)

Nie wiem szczerze mówiąc jak mam ten silnik odpalać ,ile ssania ile gazu? i co może być przyczyną że nie chce odpalić?
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Style created by PiotreQ9 from www.HeavyMusic.org
Strona wygenerowana w 0,04 sekundy. Zapytań do SQL: 17


Partnerzy

MadMax