Download Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości Album Statystyki Twoja Galeria
Strona główna Rejestracja Zaloguj

Uzytkownik:     Haslo:     Zaloguj automatycznie:   


Zapomnialem hasla
Nie masz konta? Zarejestruj sie Tutaj

Poprzedni temat «» Następny temat
przerywa na wysokich obrotach gdy jade pod górę
Autor Wiadomość
marek04
[Usunięty]

Wysłany: Sro Cze 11, 2008 18:19   przerywa na wysokich obrotach gdy jade pod górę

co może być przyczyną przerywania na całym gazie gdy jadę pod górę. prosze o pomoc
 
 
dard arranixon
[Usunięty]

Wysłany: Sro Cze 11, 2008 23:17   

gaznik jest zawalony albo felerny albo zapłon zle ustawiony(chyba)
 
 
pulsarus 
Potwór z Bagien



Pomógł: 27 razy
Dołączył: 06 Sty 2010
Posty: 2122
Skąd: Świecie n/Wisłą
Wysłany: Sro Cze 11, 2008 23:33   

Jak już to gaźnik, zapłon nie ma nic do rzeczy w takim wypadku, swoją drogą w drugim pojeździe mamy podobne objawy
 
 
 
Maurycy 
Uzależniony



Pomógł: 1 raz
Wiek: 35
Dołączył: 06 Sty 2010
Posty: 1217
Skąd: Dębica/RDE
Wysłany: Czw Cze 12, 2008 00:27   

Albo ci gaznik przelewa ,albo żle masz ustawiony poziom paliwa w komoze pływakowej ,

Generalnie przyczyną przerywania na wysokich obrotach moze byc wadliwy kondensator :)
 
 
 
pulsarus 
Potwór z Bagien



Pomógł: 27 razy
Dołączył: 06 Sty 2010
Posty: 2122
Skąd: Świecie n/Wisłą
Wysłany: Czw Cze 12, 2008 00:44   

Maurycy126p doradź jeszcze jak to poustawiać albo usunąć usterki, dodam że u mnie w drugim pojeździ tak się dzieje z reguły jak stoi przodem do góry albo na jakimś pochyleniu, jak na prostym to jest ok,



Jak ustawić poziom paliwa w komorze pływakowej

I co można zrobic z tym gaźnikiem
 
 
 
dard arranixon
[Usunięty]

Wysłany: Czw Cze 12, 2008 12:54   

pulsarus napisał:
Maurycy126p doradź jeszcze jak to poustawiać albo usunąć usterki,
a jak ja doradze to nic sie nie stanie?? :wink: w maluchu ustawienie gaznika niestanowi problemu najlepiej zaczać od porzadnego wyczyszczenia gaźnika jesli dawno nie byl czyszczony nastepnie rozgrzać silnik schować ssanie śrubą do regulacji obrotów ustawic tak żeby tylko niezgasł silnik nastepnie śrubą dawkującą mieszankie paliwowo-powietrzną ustawić jak najwieksze i najruwniejsze obroty potem zmniejszyc obroty śrubą do regulacji obrotow sprawdzić czy przy gwałtownym dodaniu gazu silnik niegaśnie i czy płynnie wchodzi na obroty w razie potrzeby skorygowac regulacje srubą do regulacji mieszanki. w przypatku luzu na przepustnicy dokladna regulacja jest niemożliwa trzeba zregenerowac gaźnik.
 
 
pulsarus 
Potwór z Bagien



Pomógł: 27 razy
Dołączył: 06 Sty 2010
Posty: 2122
Skąd: Świecie n/Wisłą
Wysłany: Czw Cze 12, 2008 14:49   

Oki, zobacze co da taka regulacja, dzięki
 
 
 
dard arranixon
[Usunięty]

Wysłany: Czw Cze 12, 2008 15:46   

jak skonczysz to daj znac jakie efekty
 
 
Maurycy 
Uzależniony



Pomógł: 1 raz
Wiek: 35
Dołączył: 06 Sty 2010
Posty: 1217
Skąd: Dębica/RDE
Wysłany: Czw Cze 12, 2008 15:50   

Cytat:
w maluchu ustawienie gaznika niestanowi problemu najlepiej zaczać od porzadnego wyczyszczenia gaźnika jesli dawno nie byl czyszczony nastepnie rozgrzać silnik schować ssanie śrubą do regulacji obrotów ustawic tak żeby tylko niezgasł silnik nastepnie śrubą dawkującą mieszankie paliwowo-powietrzną ustawić jak najwieksze i najruwniejsze obroty potem zmniejszyc obroty śrubą do regulacji obrotow sprawdzić czy przy gwałtownym dodaniu gazu silnik niegaśnie i czy płynnie wchodzi na obroty w razie potrzeby skorygowac regulacje srubą do regulacji mieszanki. w przypatku luzu na przepustnicy dokladna regulacja jest niemożliwa trzeba zregenerowac gaźnik.




No tak tylko ze ty napisałęś jak wyregulować gażnik a nie poziom paliwa w komorze pływakowej ...



Rozbieramy gażnik na częsci pierwsze ! wszystko myjemy benzynką ... sprawdzamy wszystkie dysze czy sa czyste ,,, nastepnie przedmuchujemy wszystkie mozliwe kanaliki sprężonym powietrzem

Natepnie sprawdzamy czy pływak aby nie jest dziurawy tzn . oglądamy go w koło , nasłuchujemy czy nic w nim nie pływa :)

Sprawdzamy stan zaworu iglicowego jak i samego gniazda zaworu ... Czy iglica nie jest wytarta i ma równy stozek , Zakładamy nową uszczelke pod pokrywke gażnika , zakładamy pływak , pokrywke ustawiamy w pozycji pionowej tak aby pływak był w "stanie spoczynku" , w tym stanie odległość pływaka od uszczelki ma wynosic ok 7mm , najlepiej zmiezyc to podkladając wiertło 7mm ... Jezeli odległosć ta znacznie odbiega od docelowej regulujemy ją poprzez podgięcie malutkiej blaszki na pływaku ...

Gdy ustawimy odległośc w pozycji pionowe , ustawiamy pokrywke w pozycji lezącej , czyli trzymamy ją w górze , wtedy pływak jest otwarty i odległość od niego do uszczelkki powinna wynosić ok16mm ... Jezeli nie regulujemy to podgięciem blaszki .



Gdy to zrobimy , mozemy pozakrecać wszystkie dysze i zakrecic pokrywke i poskrecać cały gażnik ...

Regulacja po złozeniu gaznika polega na :wkreceniu dyszy biegu jałowego (w now3szych silnikach elektrozawór w starszych śróbka) polega na wkreceniu do oporu tej dyszy i wykrecenie jej 2,5 obrotu w tył ...

Należy zwrócic uwage na podkładke ebonitową znajdującą sie pod gażnikiem , czy nie ma pęknięć i żadnych wżerów , ewentualnie przeszlifować ją papierkiem ściernym ... Gażnik przykrecic na nowych uszczelkach , Starać sie nie uzywać silikonu , gdy damy naddatek silikonu moze zoswtać wciągniety jako glut do gaznika powodując zatykanie dysz i znaczne pogorszenie stanu zdrowia operatora pojazdu :D



Po uruchomieniu silnika nalezy regulować sklad mieszanki wkretem opisywanym wyzej ewentualnie pomagając sobie regulowaniem obrotów wkretem na osi przepustnicy ...



tyle ot :) jezeli zrobicie to dokladnie zobaczycie efekty ...
 
 
 
dard arranixon
[Usunięty]

Wysłany: Czw Cze 12, 2008 20:11   

wiem co napisalem ale moze to mu starczy ale dzieki za uwage na temat komory ja sie ucze tak ze jak cos zle napisalem to mnie popraw
 
 
darek 



Pomógł: 6 razy
Wiek: 51
Dołączył: 06 Sty 2010
Posty: 878
Skąd: Ruda śląska
Wysłany: Pią Cze 13, 2008 18:32   

kiedyś wyczytałem o tym problemie gdzieś w internecie

PROBLEM PODJAZDU POD STROMą GóRKę

i pisali tam, że tkwi on w uszczelce gaźnika

mam zdjęcie w domu tej uszczelki

jak bede w domu to ją tu wrzuce







rozwiązanie problemu polegało na zaślepieniu tych otworów w uszczelce

można spróbować
 
 
 
Maurycy 
Uzależniony



Pomógł: 1 raz
Wiek: 35
Dołączył: 06 Sty 2010
Posty: 1217
Skąd: Dębica/RDE
Wysłany: Pią Cze 13, 2008 23:20   

Zaslepienie tych otworów nic w tym przypadku nie da ... Spowoduje jedynie ze gaznik nie bedzie zalewał na lewych nawrotach :)
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Style created by PiotreQ9 from www.HeavyMusic.org
Strona wygenerowana w 0,04 sekundy. Zapytań do SQL: 17


Partnerzy

MadMax