Download Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości Album Statystyki Twoja Galeria
Strona główna Rejestracja Zaloguj

Uzytkownik:     Haslo:     Zaloguj automatycznie:   


Zapomnialem hasla
Nie masz konta? Zarejestruj sie Tutaj

Poprzedni temat «» Następny temat
Odwrócony silnik z 126p (skrzynia w tyle)
Autor Wiadomość
piotrek350


Dołączył: 06 Sty 2010
Posty: 398
Skąd: Z TORU
Wysłany: Sob Sie 09, 2008 21:14   

tarcze? :P



http://www.allegro.pl/ite..._126p_foto.html



Nie rób dziadostwa bo przeniesiemy

//KrzysztofSS
 
 
StMichel



Dołączył: 06 Sty 2010
Posty: 173
Skąd: Dankowice
Wysłany: Sob Sie 09, 2008 22:38   

Piotrek, to jest temat o odwróconym zespole napędowym 126p więc nie będziemy zaśmiecać tego topicu, pisz i zaglądaj tu: http://www.szayowoz.fora....r,391.html#5425
 
 
piotrek350


Dołączył: 06 Sty 2010
Posty: 398
Skąd: Z TORU
Wysłany: Sro Sie 20, 2008 12:22   

ciezko jest z ta tulejka łaczaca wałek sprzegłowy :? ztoczyłem ja do tego frezu na zbezpieczenie pod stozkiem i zaspawałem miesci sie na 0,1mm koło koła dyfru :P najgorsze jest to ze cały wałek delikatnie obciera o koło dyfru u was tez tak jest ? :(
 
 
StMichel



Dołączył: 06 Sty 2010
Posty: 173
Skąd: Dankowice
Wysłany: Sro Sie 20, 2008 21:35   

Trzeba ją oszlifować aż od połowy długości, w moim przypadku znikł ten frez i wtedy nic nie ocierało.
 
 
piotrek350


Dołączył: 06 Sty 2010
Posty: 398
Skąd: Z TORU
Wysłany: Sro Sie 20, 2008 22:07   

no tak , ale ja nie ztoczyłem wieca dyfru wiec jest dosc duzy ale wszytsko sie miesci na dzin dzisiejszy jest nas 4 z silnikami central :twisted:



Danio

Jajek

StMichel

Piotrek
 
 
StMichel



Dołączył: 06 Sty 2010
Posty: 173
Skąd: Dankowice
Wysłany: Czw Sie 21, 2008 00:24   

Toczenie dyfra nic nie ma do tego. I wara od skrawania zębów od czoła!



http://www.fotosik.pl/sho...3066fc3db50571c



Kumasz?

Bo jak nie to w zapasie przygotowuję zapasowy wałek jakby się ten w skrzyni ukręcił na tulejce, więc cyknąłbym fotkę.
 
 
jajek 
...Elektronika...


Pomógł: 50 razy
Dołączył: 06 Sty 2010
Posty: 3312
Skąd: Sławno k. Opoczna
Wysłany: Nie Sie 24, 2008 12:16   

ja go zeszfifowałem ze nie zawadza i i obspawałem wałez z ta tuleja
 
 
 
piotrek350


Dołączył: 06 Sty 2010
Posty: 398
Skąd: Z TORU
Wysłany: Pon Sie 25, 2008 15:59   

dziurka



http://img79.imageshack.u...imag0248vn2.jpg





blaszka aluminium + poxipol



http://img359.imageshack....imag0247xt9.jpg
 
 
jajek 
...Elektronika...


Pomógł: 50 razy
Dołączył: 06 Sty 2010
Posty: 3312
Skąd: Sławno k. Opoczna
Wysłany: Pon Sie 25, 2008 18:38   

no widzisz to nie takie trudne
 
 
 
Pelas 


Wiek: 30
Dołączył: 01 Lis 2011
Posty: 2
Skąd: Pruszcz
Wysłany: Wto Lis 01, 2011 21:46   

Dodacie jakies fotki z tym mechanizmem różnicowym jak go obrócić i co zeszliować ? co obspawać ? wyczytałem co, ale wolałbym poprzeć moją nabytą wiedze zdjęciami, żeby po robocie koła się kręciły a nie stały w miejscu hehe :D Pozdro.!
 
 
 
same222 
Śmiechu



Pomógł: 14 razy
Wiek: 30
Dołączył: 06 Sty 2010
Posty: 1081
Skąd: Zielona Góra
Wysłany: Nie Lis 06, 2011 14:55   

Pelas, http://www.elektroda.pl/r...ight=buggy+126p

gdzieś tu było dokładnie opisane i były zdjęcia na których wszystko było super widać, oznaczone co i jak z czym :D , miłej lektury
_________________
 
 
 
bialy bil 



Wiek: 26
Dołączył: 21 Lis 2010
Posty: 349
Skąd: Wilczopole
Wysłany: Nie Lis 06, 2011 18:35   

jajek napisał/a:
na początku wypadało by rozebrac skrzynie i ją wyczyszcic...

http://obrazki.elektroda.net/63_1214135766.jpg

potem trza dac tokarzowi dyfer do ztoczenia średnica dygra musi sie mniejszy o 8mm wiec na strone to ko 4-5 mm tak wygląda już stoczony dyfer

http://obrazki.elektroda.net/94_1214136013.jpg

Potem trzeba ładnie spiłować od środka http://obrazki.elektroda.net/26_1214136368.jpg

jak wida spiłowałemna wylot ale to sie zalepi

http://obrazki.elektroda.net/66_1214136443.jpg

nie było problemu z zalepieniem dziór od strony kołnierza

http://obrazki.elektroda.net/10_1214136487.jpg

http://obrazki.elektroda.net/84_1214136556.jpg

http://obrazki.elektroda.net/80_1214136603.jpg

trzabyło jeszcze stoczyc tą tuleje łączącą choinke w wałkiem sprzekła

http://obrazki.elektroda.net/55_1214136649.jpg

ja ją potem ładnie zespawałem z wałkiem dla pewności i odpowiednio przeszlifowałem

i to wszystko teraz dyfer dasuje zjednej i z drugiej strony...
_________________
Skutecznie psuję Suzuki Samuraia:
https://goo.gl/photos/uMfFHycf3LbMDynq9
 
 
3207785 


Dołączył: 10 Lis 2011
Posty: 12
Skąd: rzeszów
Ostrzeżeń:
 6/4/6
Wysłany: Czw Gru 29, 2011 16:36   

może mi ktoś dokładnie opisać jak zrobić mechanizm zmiany biegów w silniku 126p odwruconym (zamontowanym centralnie)
 
 
 
kms 
konsztruktor xD



Pomógł: 4 razy
Wiek: 33
Dołączył: 29 Maj 2010
Posty: 358
Skąd: NWU
Wysłany: Czw Gru 29, 2011 16:38   

Na forum masz tyle fotek o tym że obłęd....trochę wysiłku i własnego pomyślunku i da się zrobić.
_________________
Pozdrawiam!!!

https://picasaweb.google.com/100075242423400428029/BuggyZdjecia?authkey=Gv1sRgCMnjv6rU-uy5YA
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Style created by PiotreQ9 from www.HeavyMusic.org
Strona wygenerowana w 0,05 sekundy. Zapytań do SQL: 16


Partnerzy

MadMax