Download Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości Album Statystyki Twoja Galeria
Strona główna Rejestracja Zaloguj

Uzytkownik:     Haslo:     Zaloguj automatycznie:   


Zapomnialem hasla
Nie masz konta? Zarejestruj sie Tutaj

Poprzedni temat «» Następny temat
Przeróbka tłumnika od malucha jakie efekty
Autor Wiadomość
Maurycy 
Uzależniony



Pomógł: 1 raz
Wiek: 35
Dołączył: 06 Sty 2010
Posty: 1217
Skąd: Dębica/RDE
Wysłany: Sro Sty 23, 2008 16:13   

Moze :) nie widzialem go :p
 
 
 
polko
[Usunięty]

Wysłany: Sro Sty 23, 2008 21:17   

no chyba że to by było coś takiego, bez kolanek o czysty nieskazitelny kajner od samej głowicy :



http://img244.imageshack....mg329954rg2.jpg





http://www.albumcinquino....3389148034.html
 
 
volgi


Dołączył: 06 Sty 2010
Posty: 49
Skąd: pomorskie- Pruszcz
Wysłany: Pią Sty 25, 2008 01:11   

Mi sie zagiela od jazdy po wale i ucialem. Efektow brak oprócz zmiany pyrkania. :D
 
 
 
piotrek350


Dołączył: 06 Sty 2010
Posty: 398
Skąd: Z TORU
Wysłany: Nie Mar 09, 2008 20:32   

jaka jest moc tego silniczka wyzej?
 
 
polko
[Usunięty]

Wysłany: Nie Mar 09, 2008 21:00   

dobrze zrobiony silnik 800cm3 będzie miał około 60km, ale to jest potwor, niektórzy wykorzystywali nawet do takich silników kute wnętrze
 
 
piotrek350


Dołączył: 06 Sty 2010
Posty: 398
Skąd: Z TORU
Wysłany: Nie Mar 09, 2008 22:10   

aha , to był rozwiert z 650 na 800 widac ze profesionalna robota....
 
 
polko
[Usunięty]

Wysłany: Nie Mar 09, 2008 22:36   

nie rozwiert, rozwiercanie kończy się na 690 cm3 dalej nie puszczą już ścianki , 800 buduje się na cylindrach z garbusa 1600
 
 
KrzysztofSS
[Usunięty]

Wysłany: Pon Mar 10, 2008 17:30   

Dokładnie kiedyś widziałem na jakiejś www jak to trzeba zrobić, tylko coś trzeba te cylinderki z boku szlifnąć bo się nie mieszczą, jeżeli coś przekręciłem to poprawcie.
 
 
Maurycy 
Uzależniony



Pomógł: 1 raz
Wiek: 35
Dołączył: 06 Sty 2010
Posty: 1217
Skąd: Dębica/RDE
Wysłany: Pon Mar 10, 2008 18:49   

Tak od garbatego zeby władować do malczaja to trtzeba blok rozwiercac a dokladnie otwory pod cylindry no i główka inna i jazda ;)
 
 
 
polko
[Usunięty]

Wysłany: Pon Mar 10, 2008 20:40   

wał z bisa bo ma węższą przeciwwagę, polerowane korbowody ............ eh gdyby nie matura :(
 
 
Mart



Dołączył: 06 Sty 2010
Posty: 116
Skąd: Kamieniec Wr
Wysłany: Wto Mar 11, 2008 09:48   

to może jakiś temat o przeróbkach maluchowego silnika otworzymy? bo ja tez coś będę motał 8)
 
 
 
snajper007
[Usunięty]

Wysłany: Nie Maj 04, 2008 12:20   

A może wykonać taki jak breda? Ze starych tłumików. Jak wygląda w środku breda? Jest jakiś dyfuzor? Najważniejsza jest taka sama długość rur
 
 
polko
[Usunięty]

Wysłany: Nie Maj 04, 2008 15:46   

http://motonews.pl/sh_for...212036&c=0&f=25



przekrój bredy jest w tym temacie , jej wnętrze nie jest za nadto skomplikowane :)
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Style created by PiotreQ9 from www.HeavyMusic.org
Strona wygenerowana w 0,04 sekundy. Zapytań do SQL: 17


Partnerzy

MadMax