Download Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości Album Statystyki Twoja Galeria
Strona główna Rejestracja Zaloguj

Uzytkownik:     Haslo:     Zaloguj automatycznie:   


Zapomnialem hasla
Nie masz konta? Zarejestruj sie Tutaj

Poprzedni temat «» Następny temat
Na co zwrócić uwagę przy kupnie cross-a...
Autor Wiadomość
Traper 


Dołączył: 03 Sie 2010
Posty: 39
Skąd: Jasło
Wysłany: Sro Sie 24, 2011 00:33   

Mówię o normalnym użytkowaniu w terenie, z głową, przy użyciu całego zakresu obrotów. Specyficznych obtarć wątpię by była szansa zaretuszować bądź pozbyć się.
 
 
 
lisekdt 


Wiek: 30
Dołączył: 25 Kwi 2010
Posty: 259
Skąd: Iłowa
Wysłany: Sro Sie 24, 2011 10:33   

człowieku 125 w 2t jak yamaha dt 125 na szosowych oponach jeżdżona tylko po asfalcie pada tłok po jakiś 10k km i nie wmawiaj mi ze da rade 20 bo to bzdura wyzssana z palca
 
 
 
Traper 


Dołączył: 03 Sie 2010
Posty: 39
Skąd: Jasło
Wysłany: Sro Sie 24, 2011 11:56   

byłem posiadaczem kmx i wielu innych, w tym miałem przyjemność użytkować DT, jedno i drugie miało ok 15 tyś i nadal było normalnie użytkowane w terenie. Jak kto dba tak i ma, ale nie kłóćmy się bo różnie to wszystko wypada.
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Style created by PiotreQ9 from www.HeavyMusic.org
Strona wygenerowana w 0,04 sekundy. Zapytań do SQL: 16


Partnerzy

MadMax