Download Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości Album Statystyki Twoja Galeria
Strona główna Rejestracja Zaloguj

Uzytkownik:     Haslo:     Zaloguj automatycznie:   


Zapomnialem hasla
Nie masz konta? Zarejestruj sie Tutaj

Poprzedni temat «» Następny temat
Tuning silnika 126p czy się opłaca...
Autor Wiadomość
piotrek350


Dołączył: 06 Sty 2010
Posty: 398
Skąd: Z TORU
Wysłany: Czw Mar 13, 2008 13:08   

Witam

Ja tam nie inwestuje w tuning silnika , i tak na przyszłą zime planuje zminic silnik na jakis od vw 1.8 , 1.3 na wtrysku moc od 80 do 120KM dlatego chcił bym juz założyc tylne zawieszenie z passata zeby puzniej tylko przezucic silnik i smigac dalej jak narazie szukam czesci moze ktos ma cos od golfa pola lub passata?
 
 
Maurycy 
Uzależniony



Pomógł: 1 raz
Wiek: 35
Dołączył: 06 Sty 2010
Posty: 1217
Skąd: Dębica/RDE
Wysłany: Czw Mar 13, 2008 15:11   

Hmm ja powiem tak każdy kto coś wiecej ma zamiar zrobic przy swoim silniku od maluszka spokojnie mógł by sobie kupić silnik przykladowo zastawy czy mocniejszy i dopasowac go ewentualnie do skrzyni malucha w cenie nie pzrekraczającej tuning poczciwego 126p ... Ale po co kombinowac z flanszą , pzrerówbkami komputerem SC jak wole pogrzebać na własną ręke i podnieśc moc przy 2 garach .... Pozatym przy wiekszym silniku trzeba sie liczyc ze wiecej spali tym bardziej ze nie jest on młodziutki ,a przewszystkim części do takiego motorka są drożzsze no i nie mozna ich spotkać w rowie jak do malucha .... :)
 
 
 
polko
[Usunięty]

Wysłany: Czw Mar 13, 2008 17:03   

jak się wątek rozwinął z tuningiem , to wszyscy teraz wypisują że malucha tuningować się nie opyla , i każdy w zamiarach ma SWAPa na COś o niebo mocniejszego ,



wątek miał być o tuningu , a nie o rozterkach
 
 
KrzysztofSS
[Usunięty]

Wysłany: Czw Mar 13, 2008 19:33   

Ok, rozumie wszystkich, ale podnosząc moc w maluszku nie wierzę że nie pójdzie to w kolejności z większym spalaniem, czyli przy 40KM będzie grubo powyżej 10l

Owszem sens tuningu jest ale do pewnej granicy. Zaczęło się od tego że motor 126p był tuningowany pod samochód, gdzie raczej większego silnika bez przeróbek nie wsadzimy a w rurowcu inna sprawa, robimy z tego co mamy, albo na to co chcemy mieć.
 
 
polko
[Usunięty]

Wysłany: Czw Mar 13, 2008 21:05   

jezu spalanie i spalanie , WRC pali 70 na 100 a i tak wszyscy je kochają , w szayocrosie palą 15 - 20 i też nikt nie płacze ,



'



opinia użytkownika 800cm na bazie 650 ,
 
 
fppmen 



Wiek: 38
Dołączył: 06 Sty 2010
Posty: 473
Skąd: Z lasu
Wysłany: Czw Mar 13, 2008 21:29   

jezeli chodzi o silniczek i zawieszenie to juz przymmiezalem sie do golfa 1,6 turbo diesla ok 75KM od mojego kuzyna ale go sprzedal;( bylby to silniczek malo palacy a przy tym o duzem mocy i wytrzymalosci. a i zamontowanie go z zawieszeniem to nieproblem bo wystarczy przewalic sanki z zawieszeniem i dorobic mocowania mc 'personow u gory;P

w maluszku polecam toczenie kola zamachowego bo i sam sie do tego przymiezam i przestawienie deko rozrzadu no i polepszenie dolotu powietrza, a dla odwarzniejszych delikatne planowanie glowicy;P
 
 
 
Maurycy 
Uzależniony



Pomógł: 1 raz
Wiek: 35
Dołączył: 06 Sty 2010
Posty: 1217
Skąd: Dębica/RDE
Wysłany: Czw Mar 13, 2008 22:09   

piotrek : jezeli masz w planach ładowac tam silnik golfa to radze zaczekać i pod golfa poprostu wykonać calą rame :) zaoszczedzisz duzo pracy ...

polko ja mialem skrzynie bisa w szaya tylko kosz sprzęgłowy mialem 126p powiem ci ze przy lekko dłubnietym wtedy silniku (głowica , zamach, gaznik) poprawiło osiągi ,, Jest szybsza ma inne przełozenia moim zdaniem zrywniejsza ,bardziej elastyczna i przedewszystkim mocowania gumowe ma niedozajechania ...

Krzysiu : spalanie oczywiście ze wzrosnie ale to jest nieuniknione ,mozna albo nic nie ruszać i jezdzic ekonomicznie bądz grzebać i tankować częściej ... 40 KM z maluszka 650 ?? Cięzka droga a o wytrzymałości szkoda gadac ;] ;]



ffpmen: masz racje z tymi przeróbkami wystarczające jak dla przeciętnego uzytkownika buggy a jezeli ktos chce wiecej kucy to budopwac jednostke na innym motorze ... Ja sie przymierzałem zeby do aktualnej ramy wpakowac silnik z poldka na gazie ze skrzynią od Rapidki :)
 
 
 
pulsarus 
Potwór z Bagien



Pomógł: 27 razy
Dołączył: 06 Sty 2010
Posty: 2122
Skąd: Świecie n/Wisłą
Wysłany: Czw Mar 13, 2008 22:31   

A czy w takim pojeździe istotne jest spalanie ? Bo ja jadę sobie w sobotę na miejscówkę, zalewam szaja 5 litrami benzyny i nawet tego nie wyjeżdżę i mi starcza jazdy a daje mu dość ostro. Na moje nawet jak by palił 20 litrów na 100 to jest mało istotne bo przede wszystkim liczy się zabawa. A oszczędności to mogę szukać co najwyżej w aucie którym poruszam się po ulicach i ubolewać że pali 7 litrów na 100 tyle że ON.



Co do tuningu to powiem wam szczerze że wolałbym wrzucić redukcje jakąś na skrzynie biegów o połowę obrotów (1/2 tego jak normalnie) i mieć większą siłę uciągu na pierwszym biegu i szaleć na 4 biegu niż tuningować silnik bo wydaje mi się że te 26 koni daje radę przy takich lekkich konstrukcjach.
 
 
 
polko
[Usunięty]

Wysłany: Czw Mar 13, 2008 22:45   

co do kwestii tankowania i płaczu nad spalaniem zgadzam się , liczy się zabawa .



skrzynia bisa różni się jednym zębem na ataku , jest dłuższa niż ta w seryjnym maluchu,



maurycy , jak serio myślisz o SWAPie na poldemara to odpuść , za ciężki , chyba że to będzie ROVER, najlepszy stosunek masy do mocy ,
 
 
Maurycy 
Uzależniony



Pomógł: 1 raz
Wiek: 35
Dołączył: 06 Sty 2010
Posty: 1217
Skąd: Dębica/RDE
Wysłany: Czw Mar 13, 2008 23:23   

polko : no wlasnie mam rowera 1.4 on ma bodajrze 105 KM :) :) tylko sdzukam skrzyni do niego ... z maluszka zmieli mi trybki a Rapidka ,105 , 120 myśle ze by dała rade
 
 
 
polko
[Usunięty]

Wysłany: Pią Mar 14, 2008 15:34   

poszukaj takiej skrzyni , żeby silnik centralnie dać , może garbus ?/



musisz pogrzebać po forach w którą stronę kręci się silnik garbusa bądź skody a w którą ROVER
 
 
Maurycy 
Uzależniony



Pomógł: 1 raz
Wiek: 35
Dołączył: 06 Sty 2010
Posty: 1217
Skąd: Dębica/RDE
Wysłany: Pią Mar 14, 2008 18:59   

z tego co sie dowiadywałem to w tą samą strone się kreci czyli w prawo ... Zarzucił bym motorek centralnie ale muzse przełozyć mechanizm przy skodzie stronami :)
 
 
 
KrzysztofSS
[Usunięty]

Wysłany: Pią Mar 14, 2008 20:00   

Zapomnieliście o jednym, w terenówkach takich jak buggy nie mierzy się paliwa w przeliczeniu na liczbę przejechanych kilometrów, tylko na godziny. Spalanie na 100 to oczywiście że ponad 10l przy żyłowaniu i ostrym terenie nawet 15l, natomiast na godzinkę mi przeliczcie to wtedy porozmawiamy.
 
 
Maurycy 
Uzależniony



Pomógł: 1 raz
Wiek: 35
Dołączył: 06 Sty 2010
Posty: 1217
Skąd: Dębica/RDE
Wysłany: Pią Mar 14, 2008 21:36   

Ehhh a moze motogodziny podać ;>?? Ja pzreważnie jak wyjeżdzam gdzies w teren na polowe dnia to tankuje 5L i na tym mam 3 godziny takiej ostrej jazdy (glowica plan , koło stoczone, gaznik dłubnięty )
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Style created by PiotreQ9 from www.HeavyMusic.org
Strona wygenerowana w 0,04 sekundy. Zapytań do SQL: 16


Partnerzy

MadMax