Download Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości Album Statystyki Twoja Galeria
Strona główna Rejestracja Zaloguj

Uzytkownik:     Haslo:     Zaloguj automatycznie:   


Zapomnialem hasla
Nie masz konta? Zarejestruj sie Tutaj

Poprzedni temat «» Następny temat
Rejestracja a papiery od spawacza
Autor Wiadomość
malenka


Dołączył: 06 Sty 2010
Posty: 36
Skąd: skierniewice
Wysłany: Sro Paź 07, 2009 17:51   

u mnie była też taka reakcja ale poszłem ze zdjęciem (łatwiej było wyjaśnić o co mi chodzi niżeli mówić silnik wsadzony w rurę) po paru konsultacjach jakieś 30 min skierowanie na nabicie numerków czasówka i dalej od jednego do drugiego
 
 
 
thorill 


Wiek: 34
Dołączył: 05 Maj 2010
Posty: 13
Skąd: Ustka
Wysłany: Sob Maj 08, 2010 11:54   

Witam. Jestem z ustki. gdy zrobie buggy chciałbym go zarejestrować... no i tak. nie mam znajomego spawacza... ani znajomego rzeczoznawcy. Czy jest ktoś z okolic kto mógłby mi pomóc? w sensie czy zna kogoś kto mógłby byc znajomym rzeczoznawcą lub spawaczem?
 
 
 
Assur92 


Pomógł: 1 raz
Wiek: 32
Dołączył: 11 Maj 2010
Posty: 110
Skąd: Łódź
Wysłany: Pią Cze 25, 2010 16:09   

Widzę że ktoś odświeżył temat niedawno więc też się o coś spytam jeśli można. Co do rejestracji to dożo można dowiedzieć się w urzędzie komunikacji(zamierzam się wybrać przed rozpoczęciem budowy buggy). Ale co z silnikiem? Czytałem że trzeba mieć na niego papiery. Ze złomu czy szrotu jak wezmę silnik to pewnie żadnego papieru nie dostane że jest z legalnego pochodzenia. Jak kupię samochód wyrejestrowany to też nic raczej nie dostane bo nie będzie dowodu rejestracyjnego. Możecie co nieco powiedzieć skąd legalnie(o papiery chodzi) dostać silnik najlepiej od uno albo cienkiego w okolicach Łodzi? Czytałem w tym temacie że opłaty recyklingowej nie trzeba płacić na buggy. Czy to się zmieniło czy dalej nie obowiązuje ta opłata?
Jeśli post nie na temat czy coś to proszę o usunięcie i jeśli łaska powiadomienie na PW czemu został usunięty.
Dziękuję za wszelkie odpowiedzi jak się pojawią ;)
 
 
 
pulsarus 
Potwór z Bagien



Pomógł: 27 razy
Dołączył: 06 Sty 2010
Posty: 2122
Skąd: Świecie n/Wisłą
Wysłany: Pią Cze 25, 2010 16:16   

Papiery na silnik powiadasz .... jak kupujesz ze szrotu czy stacji demontażu to co za problem spisać umowę albo wziąć fakturę na to ? Przecież to normalne firmy chyba że z jakiegoś krzaka będziesz brał, jak od kogoś "prywatnego" to piszesz umowę kupna sprzedaży i tez pasuje. Ważne żebyś udowodnił w urzędzie że silnik pochodzi z legalnego źródła i tu potrzeba fakturę bądź umowę kupna na silnik. Jak dorwiesz samochód bez papierów to też co za problem spisać umowę z kimś znajomym ...
_________________
Album Picasa
Kanał YouTube
Diesel Power 4x4
Barracuda
 
 
 
Assur92 


Pomógł: 1 raz
Wiek: 32
Dołączył: 11 Maj 2010
Posty: 110
Skąd: Łódź
Wysłany: Pią Cze 25, 2010 17:22   

Tylko czy w taki sposób nie będę jeszcze musiał udowodnić że tam był z legalnego źródła? Ze stacjami demontażu OK, tam jest na pewno legalnie, ale złom jak złom, wcześniej nie patrzyli kto i skąd przywozi złom, dopiero niedawno tak jest. No ale z tego co pulsarus napisałeś mogę wywnioskować, że jak ktoś nie będzie chciał umowy spisać to jest z niewiadomego pochodzenia. Dzięki za szybką odpowiedź. Chyba moje wątpliwości są rozwiane ;)
 
 
 
Sebusk 
Flinston



Pomógł: 29 razy
Wiek: 37
Dołączył: 06 Sty 2010
Posty: 2773
Skąd: Sępolno Wielkie
Wysłany: Pią Cze 25, 2010 18:10   

W urzędzie dostajesz taki świstek że: "wszystkie części do budowy są twojej własności" i tyle Jak rejestrowałem przyczepkę to tak samo miałem. Silnik od jakiegoś czasu jest częścią wymienną tak jak koło np. więc nie powinno być problemu.
 
 
 
Assur92 


Pomógł: 1 raz
Wiek: 32
Dołączył: 11 Maj 2010
Posty: 110
Skąd: Łódź
Wysłany: Pią Cze 25, 2010 21:44   

Sebusk, wiem ze silnik jest częścią wymienną której nie trzeba zgłaszać w razie wymiany(chyba że chodzi o zmianę pojemności silnika/rodzaju paliwa na którym chodzi). Lecz jednak w tych wymogach jest osobno napisane o silniku, a osobno potwierdzenie że reszta części jest twoja. Ale to w sumie dość stare artykuły znalazłem i zawsze jak to w Polsce coś mogło się zmienić :/
Mam teraz wakacje to najlepiej jak wydrukuję kilka zdjęć i przejadę się do urzędu komunikacji i się dowiem dokładnie co i jak. W razie jakiś zmian będzie można umieścić notkę na forum że przepisy trochę się zmieniły (oby na lepsze :D ).
 
 
 
A.S. 
Rover 2.0i



Wiek: 45
Dołączył: 06 Wrz 2010
Posty: 53
Skąd: Myszków
Wysłany: Pon Wrz 06, 2010 22:13   

Witam!!
No to ja odświeżam bo mnie temat "pali" :-) ....
Większość linków z tego tematu kończy się >. TEMAT USUNIĘTY więc nie za wiele wiem ale tak po kolei :
1. RZECZOZNAWCA PZMOT ( niepodważalny )
2. Przegląd na SD
3 . WK ???
Tak to leci ?
Ten załącznik też link nie działa :-( .. Ponoć po drodze jest wniosek ( 10 zł ) na nabicie numerów .. kiedy to się załatwia ?
No i co z tym silnikiem :-( .... nie mam żadnych papierków :-( ..... Z tego co się domyślam to jest z autka z Anglii przywiezionego po kasacji bez prawa do rejestrowania ...
_________________
Jeden.... i łogień >>> :-) ...
Rover 2.0i
136KM
 
 
 
kwasiu


Pomógł: 1 raz
Dołączył: 22 Lip 2010
Posty: 248
Skąd: Częstochowa
Wysłany: Pon Wrz 06, 2010 22:47   

napisz umowę kupna-sprzedaży ze znajomym i już :)
 
 
 
A.S. 
Rover 2.0i



Wiek: 45
Dołączył: 06 Wrz 2010
Posty: 53
Skąd: Myszków
Wysłany: Pon Wrz 06, 2010 23:02   

Witam!!
Hmm. no poczytałem forum .. i raczej "narucham" fakturę na silnik z jakiegoś recyklingu z Francji czy Anglii ... Będzie NR i kwota z 50 Eur ...
Poza tym muszę naruchać tez faktury czy paragony na wszystkie te części które według rozporządzenia nie MOGĄ BYĆ z recyklingu czyli przewody ham. , klocki, tarcze elementy zawieszenia ... no muszę to mieć na papierze że "jest nowe" ...... deko zabawy będzie .. ale raczej tej pozytywnej zabawy niż szamba ... tak czy inaczej temat arcy ważny :-)

A tak swoją drogą to tak sobie sobie tak myślę że najłatwiej by było zdobyć papiery od np. czegoś takiego :
http://allegro.pl/atv-qua...1221036392.html
Wtedy tylko z papierkami do zaprzyjaźnionej SD potem na lajcie do WK, ubezpieczyć i jak to kolega pisał FAKERY przez ramę ;-) ....
_________________
Jeden.... i łogień >>> :-) ...
Rover 2.0i
136KM
 
 
 
pulsarus 
Potwór z Bagien



Pomógł: 27 razy
Dołączył: 06 Sty 2010
Posty: 2122
Skąd: Świecie n/Wisłą
Wysłany: Wto Wrz 07, 2010 06:45   

Wszystko i tak opiera się o rzeczoznawcę, jeśli ten puści to już wszyscy inni też
_________________
Album Picasa
Kanał YouTube
Diesel Power 4x4
Barracuda
 
 
 
A.S. 
Rover 2.0i



Wiek: 45
Dołączył: 06 Wrz 2010
Posty: 53
Skąd: Myszków
Wysłany: Wto Wrz 07, 2010 14:41   

Witam!!
No :-) .. w końcu ZNA SIĘ na rzeczy ... tylko ja po dwóch wizytach na forum znalazł bym przynajmniej 5 ludzi tutaj którzy wiedzą i umiejętnościami kładą każdego jednego takiego Pana 'RZ" w 5 sekund ;-) ... eeeech ten kraj to !@#$%^& !!! ;-)
Ale tak czy inaczej najpierw skoczę do jednego takiego gościa .. i tam wypytam co mu potrzebne oprócz rachunku za silnik i dokumentacji technicznej ze zdjęciami .... potem dalej ... oświetlenie zamówione ( wszystko z Homologacją ) .. tak że powoli do przodu ;-)
_________________
Jeden.... i łogień >>> :-) ...
Rover 2.0i
136KM
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Style created by PiotreQ9 from www.HeavyMusic.org
Strona wygenerowana w 0,05 sekundy. Zapytań do SQL: 16


Partnerzy

MadMax