Pomógł: 50 razy Dołączył: 06 Sty 2010 Posty: 3312 Skąd: Sławno k. Opoczna
Wysłany: Nie Sie 08, 2010 12:27
kup co najmniej 15 20 Ah dlaczego , chociażby, silnik pracuje w innym środowisku, oświetlenie bodajże jest większej mocy, i akumulator zbyt obciążony traci swoje właściwości
Załozysz sie ze naładuje Moj alternator z motocykla daje 14,4 -14,5V ile A tego neiw iem ale spokojnie da rade pytałem sie juz paru znajomych i da sam jestem elektromechanik ale sie mysłalem po co taki duzy z samochodu jesli wystarczy mi 20Ah
Pomógł: 50 razy Dołączył: 06 Sty 2010 Posty: 3312 Skąd: Sławno k. Opoczna
Wysłany: Sob Sie 21, 2010 16:16
Jeśli ktoś chce wsteczny robić na samochodowym rozruszniku, to niech nie myśli ze aku 20Ah to bardzo dobre rozwiązanie... gdyż prądy zwarcia przy normalniej pracy mogą przekraczać nawet 120A... gdzie to spokojnie przekracza maksymalny prąd zwarcia dla akumulatora od motocykla. taki akumulator traci szybko właściwości, zmniejsza się jego pojemność, podobnie jak w kondensatorach elektrolitycznych.
Pierwsze słyszę że można zniszczyć aku zbyt małym prądem, chyba wam sie pomyliło z "ładowaniem raz na rok" to jest oczywiste ze zmniejsza się jego pojemność rzeczywista, akumulator większej pojemności może się nie naładuje na maxa<przeładuję> alternatorem od ścigacza , jednak naładuję do optymalnej pracy trochę dłużnej.
http://gestorakumulatory....akumulator.html
Pomógł: 14 razy Wiek: 30 Dołączył: 06 Sty 2010 Posty: 1081 Skąd: Zielona Góra
Wysłany: Pią Sie 27, 2010 21:57
jeśli nie masz rozrusznika na wsteczny to po co Ci większy aku od oryginału? bo nie czaje
można dać o 2-3 Ah więcej ale nie żeby zamiast oryg. 10Ah dawać 20Ah bo wdg mnie to bez sensu taki aku jest droższy większy i cięższy plusów nie widzę w tym żadnych
nie ma sensu się spierać temat do zamknięcia kupiłem tak jak w oryginale 12V 10Ah zamiast zelówki zwykły tylko, że bezobsługowy
Pomógł: 50 razy Dołączył: 06 Sty 2010 Posty: 3312 Skąd: Sławno k. Opoczna
Wysłany: Pią Sie 27, 2010 22:34
mój post był tłumaczył, opcję z wstecznym, wiec sie nie spieraj jak nie masz o co, jak żadnych dodatków nie chcecie typu mocne halogeny elektryczny wsteczny to sobie oryginały aku wstawiajcie
Pomógł: 50 razy Dołączył: 06 Sty 2010 Posty: 3312 Skąd: Sławno k. Opoczna
Wysłany: Sob Sie 28, 2010 13:06
nie zawsze ta prądniczka, bo alternatorem togo nie mogę nazwać, nie dostarczy ci jednoczenie te 110W światła + 30-50W zapłonu... chyba ze ciągle byś go kręcił na ponad te 4kRPM. co w motocyklach jest częste ale nie ciągłe
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum