Download Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości Album Statystyki Twoja Galeria
Strona główna Rejestracja Zaloguj

Uzytkownik:     Haslo:     Zaloguj automatycznie:   


Zapomnialem hasla
Nie masz konta? Zarejestruj sie Tutaj

Poprzedni temat «» Następny temat
Silnik 126 p w buggy nie chodzi na jednym garze ..
Autor Wiadomość
Adrian123292


Dołączył: 05 Lut 2010
Posty: 4
Skąd: dzieci?
  Wysłany: Wto Mar 02, 2010 22:06   Silnik 126 p w buggy nie chodzi na jednym garze ..

Witam was ! :) Mam pewien problem z moim buggy z silnikiem kaszlaka :p Problem polega na tym iż po cięzkim odpaleniu silnika chodzi on tylko na jednym cylindrze od strony skrzyni ale na wolnych obrotach gdy dam gazu tak mniej wiecej do połowy zaczyna łapać drugi i wtedy jest ok lecz od czasu do czasu strzela w tłumnik .. Wymienialem świece, przewody odwrotnie zakladałem one też są nowe .. Nie mam pojęcia co może być nie tak .. Wczesniej silnik pracował prawidłowo jak żyleta ... A teraz nie wiem ... Proszę o szybką odpowiedz gdyż muszę troszkę poszaleć :pp
 
 
 
jajek 
...Elektronika...


Pomógł: 50 razy
Dołączył: 06 Sty 2010
Posty: 3312
Skąd: Sławno k. Opoczna
Wysłany: Wto Mar 02, 2010 22:27   

hmm u mnie było tak.... nie równomiernie zużywanie się świec, pierścienie. Luzy zaworowe nie są tak samo ustawione... najlepiej porządnie wyczyścić świece i podgrzać silnik. i co w tedy?
 
 
 
Adrian123292


Dołączył: 05 Lut 2010
Posty: 4
Skąd: dzieci?
Wysłany: Wto Mar 02, 2010 22:44   

Hmm .. świece mam nowe , sprężanie sprawdzałem i jes takie samo w 2 cylindrach .. luzów nie sprawdzałem znaczy sprawdzałem ale tak na oko i wydają się być ok ... na wysokich obr silnik normalnie pracuje ..
 
 
 
dawe 



Pomógł: 1 raz
Wiek: 34
Dołączył: 06 Sty 2010
Posty: 170
Skąd: zaborów
Wysłany: Wto Mar 02, 2010 23:07   

spróbuj założyć najpierw jeden przewód na świece a potem drugi na tę samą świece jak będzie palił na tym garze na obu przewodach to są przewody dobre. A gaznik czyściłeś?
 
 
 
2sazi2



Dołączył: 06 Sty 2010
Posty: 145
Skąd: Rymanów Zdrój
Wysłany: Wto Mar 02, 2010 23:10   

popatrz na ustawienia zaworów wyczyść gażnik a jak nie to z cewką może coś być nie tak a jak nie to może ci się jakiś kabel zsunął i ci tylko iskrzy przy wielkich obrotach przy durzych drganiach może lapie dopiero wtedy
 
 
 
Adrian123292


Dołączył: 05 Lut 2010
Posty: 4
Skąd: dzieci?
Wysłany: Sro Mar 03, 2010 15:51   

Kable są ok .. Sprawdzę jeszcze raz zawory szczelinomierzem i zobaczę czy się coś poprawi.. Wydechowy na 0.25 a ssący na 0.20 o ile się nie mylę ? tak ?
 
 
 
2sazi2



Dołączył: 06 Sty 2010
Posty: 145
Skąd: Rymanów Zdrój
Wysłany: Sro Mar 03, 2010 17:13   

ja ustawiałem zawsze "na oko" :] :]
 
 
 
Adrian123292


Dołączył: 05 Lut 2010
Posty: 4
Skąd: dzieci?
Wysłany: Sro Mar 03, 2010 22:52   

No i problem rozwiązany ! huraa !!! :D Po prostu przerwa na przerywaczu byla prawie nie widoczna, powiększyłem ją i silnik śmiga jak nówka :]

Temat zamknięty :)
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Style created by PiotreQ9 from www.HeavyMusic.org
Strona wygenerowana w 0,04 sekundy. Zapytań do SQL: 17


Partnerzy

MadMax