Download Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości Album Statystyki Twoja Galeria
Strona główna Rejestracja Zaloguj

Uzytkownik:     Haslo:     Zaloguj automatycznie:   


Zapomnialem hasla
Nie masz konta? Zarejestruj sie Tutaj

Poprzedni temat «» Następny temat
Zawieszenie przednie wielowachaczowe
Autor Wiadomość
2sazi2



Dołączył: 06 Sty 2010
Posty: 145
Skąd: Rymanów Zdrój
Wysłany: Wto Mar 31, 2009 00:49   Zawieszenie przednie wielowachaczowe

Od kilku dni rozmyślam nad przednim zawieszeniem jakie jest lepsze niezależne wielowahaczowe czy oryginalne od pospolitego malaczena



dodam że szykuje pojazd w teren górski podkarpacki i nie chcę go ani przemęczać ani oszczędzać



nie wiem również czy lepiej załatwić sobie MCphersony czy zwykłe od jawy czy innego motocykla



jak narazie zauważam takie wady

1. jak się coś urwie to trzeba samemu dorobić

2. trudność w wykonaniu

3. przód jest lżejszy o jakieś 5 kg

4. brzydko (jak dla mnie) wygląda miejsce przyczepienia amorków do ramy



i takie zalety

1. koła poruszają się niezależnie do siebie

2. więcej miejsca na magiel i drążki

3. lepsza sterowność (w wysokości)

4. łatwiejsze dobranie twardości



pomóżcie dobrać lepsze proszę doświadczonych o radę
 
 
 
jajek 
...Elektronika...


Pomógł: 50 razy
Dołączył: 06 Sty 2010
Posty: 3312
Skąd: Sławno k. Opoczna
Wysłany: Wto Mar 31, 2009 02:10   

Na twoim Miejscu zrobił Bym 2wahacz, coś szerszego od maluszkowskiego tak1.5-2raza szerszy. profil bądź rura, jednak radził bym zastosowanie zwrotnic najlepiej na mocowaniach sworzniowych np polonez, fiat 125p takie zwrotnice są wytrzymalsze od 126p. Ta od 126p po jakimś czasie luzuje sie przy zawiasie, chyba rzecz normalna gdzie przeniesienie ciężaru właśnie jest na tym małym zawiasie. A co do wyglądu to zależy od wykonania. Do nieseryjnych wahaczy, głównie szerszych Amortyzatory od motorków będą za miękkie, do zawiehy od 126p jak najbardziej. Najlepiej poszukaj jakieś od Seata albo inne tylne mają małe sprężynki i wystarczająca twardość,
 
 
 
Maurycy 
Uzależniony



Pomógł: 1 raz
Wiek: 35
Dołączył: 06 Sty 2010
Posty: 1217
Skąd: Dębica/RDE
Wysłany: Wto Mar 31, 2009 08:50   

maluch to kicha , jak ostro przycvhamujesz to resort podwija pod podwozie , kiełota sie na boki , jest strasznie sztywne i oporne , mały skok .



lepiej dostosowac zawieche pod wlasne potrzeby bo maluch to tylko samochód " ;p
 
 
 
fppmen 



Wiek: 38
Dołączył: 06 Sty 2010
Posty: 473
Skąd: Z lasu
Wysłany: Wto Mar 31, 2009 21:39   

ja polecam zrobic podwojne wachacze i jakis amorek nawet od motorka...

chyba ze przod jest ciezszy to wtedy cos jak kolega proponuje od seata...
 
 
 
kazyk


Dołączył: 06 Sty 2010
Posty: 57
Skąd: Ustronie Morskie
Wysłany: Sro Paź 14, 2009 21:28   

Ja sam zrobiłem dolny wachacz a górny jest prginalny zastosowałem amorki od etz i chodzi ścietnie.

http://img210.imageshack.us/i/dsc00555a.jpg/
 
 
 
fppmen 



Wiek: 38
Dołączył: 06 Sty 2010
Posty: 473
Skąd: Z lasu
Wysłany: Pią Paź 16, 2009 23:58   

Dokładnie coś takiego:)
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Style created by PiotreQ9 from www.HeavyMusic.org
Strona wygenerowana w 0,04 sekundy. Zapytań do SQL: 16


Partnerzy

MadMax