Oczywiście że będzie gubić przyczepność przy wysokiej prędkości co może niemiło się skończyć. Natomiast na błota, jazdy terenowe jest to rzecz bardzo przydatna.
lukas93cs [Usunięty]
Wysłany: Sob Sie 22, 2009 22:20
Bo ja lubię poszaleć z prędkością, czyli nie sprawdzi się to za bardzo?
Pomógł: 27 razy Dołączył: 06 Sty 2010 Posty: 2122 Skąd: Świecie n/Wisłą
Wysłany: Sob Sie 22, 2009 22:35
?Jak wolisz szybciej pośmigać to nie ma sensu szperować różnicowego. Szpera sprawdza się w ciężkim terenie, mówią też, że przy drifcie ale buggy i drift to tak nie bardzo ze sobą współgra.
Pomógł: 50 razy Dołączył: 06 Sty 2010 Posty: 3312 Skąd: Sławno k. Opoczna
Wysłany: Sob Sie 22, 2009 23:15
ja mam dyfer bez szery i mnie bardzo wnerwia na łące jedno koło mieli a ty stoisz parę sekund aż się bujnie, to samo robienie bączków cna lace jedno koło mieli a drugie toczy sie zamiast sie trochę ślizgać, jakby dwa mieliły to by go bardziej tył rzucało, jednak jeśli jeździsz z zakrętami to nie dziw sie jak wylądujesz w rowie na zakręcie... noi wytrzymałość przegubu metalowo gumowych słabnie... ale jak jeden jebnie to i tak będzie sie jechało
Nie wiem jak ma sie szpera do KM którymi dysponują wasze silniki .. Ja mam w buggy szpere i nie wyobrażam sobie jazdy bez niej.. Z tyłu rozstaw kół to 180cm wiec promień zakrętu jest duży(jeśli chodzi o miękkie podłoże) ale jadąc asfaltem naprawdę nie widzi sie różnicy (nawet przy dużej prędkości)
lukas93cs [Usunięty]
Wysłany: Nie Sie 23, 2009 16:15
Ale u mnie moc jest tylko 24KM
A myślę nad tą sperą, bo mam zamiar poszerzyć mojego buggy na jakieś 170cm zostanie silnik od maluszka, ale dospawa się półosie ze zwrotnicami cc z tyłu . Co o tym myślicie?
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum