Download Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości Album Statystyki Twoja Galeria
Strona główna Rejestracja Zaloguj

Uzytkownik:     Haslo:     Zaloguj automatycznie:   


Zapomnialem hasla
Nie masz konta? Zarejestruj sie Tutaj

Poprzedni temat «» Następny temat
problem z układem kierowniczym
Autor Wiadomość
darekxlaw 



Dołączył: 06 Sty 2010
Posty: 61
Skąd: LESZNO
Wysłany: Wto Maj 05, 2009 08:51   problem z układem kierowniczym

Mam problem z kołami ponieważ jak obciąże przód to koła składają się do środka tak jak na rys.2

http://www.fotosik.pl/sho...83eff9cbccabf29



jaka może być przyczyna?
 
 
 
Maurycy 
Uzależniony



Pomógł: 1 raz
Wiek: 35
Dołączył: 06 Sty 2010
Posty: 1217
Skąd: Dębica/RDE
Wysłany: Wto Maj 05, 2009 08:54   

jezeli masz liswe kierownicżą to albo zbyt wysoko albo zbyt niska ja zamontowales
 
 
 
darekxlaw 



Dołączył: 06 Sty 2010
Posty: 61
Skąd: LESZNO
Wysłany: Wto Maj 05, 2009 08:56   

Mam listwę no i jest dość wysoko obniże i zobaczymy co z tego wyjdzie





Nic z tego obniżyłem tak że drążki kierownicze są w równej linii i dalej ten sam problem .

ma może ktoś jeszcze jakiś pomysł ?
 
 
 
KrzysztofSS
[Usunięty]

Wysłany: Wto Maj 05, 2009 15:37   

Drążek od listwy ma być równoległy do wahacza i nie będzie tego problemu.
 
 
bugowiec126 



Pomógł: 1 raz
Wiek: 32
Dołączył: 06 Sty 2010
Posty: 200
Skąd: Zachodniopomorskie
Wysłany: Wto Maj 05, 2009 21:05   

ja w swoim też mam taki problem i niewiem co ztym może byc czy za słabe amory
 
 
 
KrzysztofSS
[Usunięty]

Wysłany: Sob Maj 09, 2009 00:41   

Żadne amory, za wysoko albo za nisko listwa kierownicza jak pisał kolega wyżej. Przy nacisku koła mają tendencję schodzenia do środka przez co szayowóz wariuje na drodze przy nawet delikatnych nierównościach. Ustawcie w odpowiedniej wysokości listwę i będzie gicior
 
 
darekxlaw 



Dołączył: 06 Sty 2010
Posty: 61
Skąd: LESZNO
Wysłany: Sob Maj 09, 2009 14:01   

Mógłbyś wrzucić jakąś fotke jak to ma mniej więcej wyglądać chodzi mi oto jak mają być ustawione drążki wzglęndem zawieszenia.



Z góry dzięki.
 
 
 
luki 
:x



Pomógł: 16 razy
Wiek: 34
Dołączył: 06 Sty 2010
Posty: 3342
Skąd: Łancut
Wysłany: Sob Maj 09, 2009 20:02   

no wlasnie jak ma byc wzgledem kol przekladnia ?
 
 
krolik144 
krolik144


Wiek: 33
Dołączył: 06 Sty 2010
Posty: 172
Skąd: Sławków
Wysłany: Nie Maj 10, 2009 00:37   

Tak jak napisał KrzysztofSS. Drażki muszą być równoległe do wachaczy. A zeby były drążki kierownicze muszą sie giąć w miejscu ruchu wachacza. No i oczywiście listwa musi być zamontowana pomiędzy wachaczami (o ile masz 2 wachacze na koło a jak nie to pomiedzy resorem i wachaczcem) Co prawda listaw nie będzie w 100% prawdiłowo zamontowana. Postaram się znależć stronke z taka naszkicowaną formułą i tam wszystko jest o zbierzności, o ile wewnętrzne koło ma mięć większy skręt od zewnętrznego, preominie skrętu kół podczas jazdy przy max skręcie, pochylenia kól itd itd, pełno przydatnych rzeczy tam jest, więc postaram się znależć.
 
 
 
darekxlaw 



Dołączył: 06 Sty 2010
Posty: 61
Skąd: LESZNO
Wysłany: Pon Maj 11, 2009 12:13   

Był bym bardzo wdzięczny.
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Style created by PiotreQ9 from www.HeavyMusic.org
Strona wygenerowana w 0,04 sekundy. Zapytań do SQL: 17


Partnerzy

MadMax