Wiek: 46 Dołączył: 06 Sty 2010 Posty: 46 Skąd: Warszawa
Wysłany: Nie Maj 03, 2009 11:36
zobacz czy dobrze załozyłes taką podkładke plastikową od pompy paliwowej, ta pomiedzy pompą a silnikiem, miałem ten sam problem na poczatku. zamieniłem stronami i paliwo nie bylo z odpowiednią dawką podawane.
Ureguluj mieszankę paliwa na gaźniku bo przy gazowaniu dostaje albo za ubogą albo za bogatą. Na ssaniu spróbuj gazować tak powoli, jak da radę to do regulacji mieszanka
Pomógł: 50 razy Dołączył: 06 Sty 2010 Posty: 3312 Skąd: Sławno k. Opoczna
Wysłany: Pon Maj 04, 2009 21:49
Heh epoka kondensatorów... jeśli kondensatory, chociaż w to wątpię... wywal kondensatory wrzuć diodę krzemową 1000V 3A ma takie same zastosowanie kondensator w cewkach indukcyjno-iskrowych podczas rozłączania aparatu jest iskra i jednocześnie 400V na wtórnym, występuje tzw przedpięcie wsteczne, to przedpiecie jest rozładowywane przez kondensator, po paru latach zmniejsza się pojemnosc kondensatora poprzez zmiękczenie okładzin, i iskra jest praktycznie taka sama jak by nie było kondensatora, zalecane jest stosowanie diody wymienionej , podczas przedpiecia, przepływa prad zaporowy przez diodę i szybko rozładowuje i występuję max iskra, mój rekord 10cm Pomiędzy kablami WN, od razu mowie świece malucha nie wytrzymają długo ja jeżdżę od cc i jest git,,, na tej diodzie iskra jest taka sama jak na module ,w module jest taka sama dioda, tylko ze jest dodatkowa tranzystor który jest obciążony zamiast styków aparatu... Anoda do Masy, Katoda do cewki pin od aparatu jednak to tylko bajeczka... Krzysztof ma racje to wina mieszanki porostu sie dławi... czy na rozgrzanym silniku to samo jest??? iaj masz ustawione ssanie?
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum